امروز : یکشنبه 28 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

شرکت لوله و قوطی اصفهان

امروزه لوله و قوطی از پر کاربردترین مصالح فولادی می باشد که در ساخت و ساز و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که امروزه خوشبختانه کارخانه های داخلی پاسخگوی نیازهای مصرف های داخل می باشند. در این مطلب تصمیم گرفتیم کارخانه لوله و قوطی اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با این کارخانه و محصولات تولیدی و تاریخچه آن تا پایان همراه ما باشید.

محصولات کارخانه لوله و قوطی اصفهان

تاریخچه کارخانه لوله و قوطی اصفهان

کارخانه لوله و قوطی اصفهان از جمله کارخانه های تولید کننده لوله های صنعتی، ساختمانی و … می باشد. این کارخانه با توجه به اینکه محصولات با کیفیت و مرغوبی تولید و روانه بازار می‌کند؛ جز معتبر ترین و شناخته شده ترین کارخانه های داخلی محسوب می شود. لازم است بدانید که این کارخانه از سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و اقدام به تولید مصالح فولادی کرده است. این کارخانه دارای مساحتی بالغ بر ده هزار متر مربع می باشد.

در دهه های اخیر توانسته است اهداف خود را در صنعت فولاد با پشتکار دنبال کند و هم اکنون ظرفیت تولیدی این شرکت وجود ۱۰۰ هزار تن مقاطع فولادی در سایزهای مختلف در طی سال می باشد. لازم است بدانید که محصولاتی با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای کیفی جهان جهت تامین نیازهای مشتری در اندازه ها و اشکال و ابعاد مختلف ارائه کرده است.

 

کارخانه لوله و قوطی اصفهان

 

محصولات تولیدی کارخانه لوله و قوطی اصفهان

پروفیل صنعتی و ساختمانی

از جمله محصولات تولیدی کارخانه لوله و قوطی اصفهان می توان به پروفیل ساختمانی و پروفیل های صنعتی اشاره کرد. پروفیل های ساختمانی همانطور که از نامش پیداست جهت ساخت و ساز و صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از انواع پروفیل های ساختمانی می توان به پروفیل در و پنجره ها اشاره کرد.

ناگفته نماند که این نوع پروفیل از ورق فولادی توسط خم کاری به کمک غلتک تولید و ساخته خواهد شد. در طی مرحله تولید درزها نیز جوش داده می شود. پروفیل های ساختمانی دارای زیر مجموعه هایی هستند که می توان به قوطی فولادی، پروفیل پنجره، پروفیل لنگه دری اشاره کرد.

پروفیل صنعتی به طور کلی در محدوده اندازه ده تا ۴۰۰ میلی متر تولید و ساخته می شود. با توجه به اینکه دارای شکل چهارگوش هستند؛ به آن باکس نیز می‌گویند. شایان ذکر است که این نوع پروفیل ها در شکل های مختلف تولید شده و مشتریان با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانند شکل مورد نظر را سفارش داده و پروفیل تولیدی مدنظر خود را به راحتی تحویل بگیرند. به طور کلی باید بدانید این پروفیل ها کاربردهای گسترده ای داشته که کیفیت و مرغوب بودن آن بسیار مهم می باشد؛ به همین خاطر باید تمام دقت خود را به کار ببرید.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و قوطی اصفهان

لوله صنعتی و ساختمانی

لوله صنعتی به طور کلی به لوله هایی می گویند که فلزی بوده و جهت انتقال انواع گازها، مایعات یا جامدات مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند که این لوله ها معمولاً در ضخامت های مختلف و با شکل سطح مقطع های گوناگون با توجه به نوع کاربرد تولید می شود. کاربرد های گسترده لوله های صنعتی باعث شده است این لوله ها با ویژگی های ابعادی و ضخامت های متنوعی توسط کارخانه لوله و قوطی اصفهان ساخته و تولید شود. برخی از انواع لوله های صنعتی می توان به لوله های کربن استیل، لوله های فولادی آلیاژی، لوله های فولادی زنگ نزن، لوله چدنی، لوله مسی و … اشاره کرد.

لوله های ساختمانی همانطور که پیداست کاربرد آن ها در ساختمان سازی می باشد. توجه داشته باشید که این لوله ها در انواع مختلف و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشد. برخی از انواع لوله های ساختمانی بر حسب جنس می توان به لوله گالوانیزه، لوله پلی پروپیلن، لوله چدنی، لوله پی وی سی، لوله پنج لایه، لوله سی پی وی سی، لوله پلی اتیلن و … اشاره کرد. در نظر داشته باشید که هر یک از انواع لوله ها دارای کاربردهای خاصی بوده و تنها در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که انتخاب نوع لوله مناسب بر عهده مهندسین می باشد.

لوله داربستی

از دیگر محصولات تولیدی کارخانه لوله و قوطی اصفهان می توان به لوله داربستی اشاره کرد. ناگفته نماند که لوله داربستی اصفهان جهت تکمیل پروژه های ساختمان سازی بسیار کاربردی و مفید می باشد. به همین خاطر شما باید سعی کنید این لوله را با کیفیت بالا تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما مخاطبین عزیز این است که قبل از سفارش این محصول به وبسایت https://ahanhyper.com/ مراجعه کرده و قیمت لوله داربستی را مشااهده کنید. به طور کلی می توان ذکر کرد که لوله داربستی یا همان لوله صنعتی می باشد که از جمله متداولترین لوله ها در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمانی به شمار می رود. این محصول در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود.

 در نظر داشته باشید که لوله داربستی به عنوان یک سازه فلزی شناخته می‌شود که با به هم پیوستن با لوله های همسان امکان دسترسی افراد به ارتفاعات بلند و ناممکن را آسان خواهد کرد. در واقع پیشرفت فناوری های ساختمانی و افزایش سطح سازه های بلند مرتبه از یک سو و عدم دسترسی افراد به ارتفاعات جهت ساخت بناهای بلندتر باعث شده است که وجود لوله های کاربردی و با کیفیتی همچون لوله داربستی امروزه بیشتر احساس شود. لوله داربستی مرغوب و باکیفیت معمولاً از جنس ورق سیاه نورد تولید می شود. این لوله ها در انواع مختلفی همچون درزدار، فولادی، گالوانیزه و بدون درز تولید و روانه بازار می‌شود.

خرید محصولات کارخانه لوله و قوطی اصفهان

بهتر است بدانید که هر کارخانه ای برای فروش محصولات تولیدی خود نیاز به مجموعه های فروشگاهی در سطح کشور و حتی خارج از کشور دارد. کارخانه لوله و قوطی اصفهان نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. مجموعه تخصصی آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی این کارخانه فعالیت خود را آغاز کرده است. شما مخاطبین گرامی از تمامی شهرهای ایران جهت سفارش و خرید محصولات تولیدی کارخانه لوله و قوطی اصفهان می ‌توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید.

خرید محصولات کارخانه لوله و قوطی اصفهان

برای اینکه اطلاعات لازم و مشاوره های لازم را جهت انتخاب بهتر محصول با توجه به کاربرد مد نظر خود داشته باشید؛ پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان فروش آهن هایپر در تماس باشید و مشاوره و اطلاعات لازم را به صورت کاملاً رایگان دریافت نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت لوله و قوطی اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر