امروز : جمعه 26 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد نستا

شرکت فولاد نستا

شرکت فولاد نستا یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده می باشد که در زمینه تولید و عرضه نبشی فولادی فعالیت دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم کارخانه فولاد نستا و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این محصولات با ما همراه باشید.

شرکت فولاد نستا در سال ۱۳۸۵ در شهر تهران تاسیس شد. عمده فعالیت این شرکت تولید انواع نبشی فولادی می باشد که در حال حاضر تامین کننده انواع نبشی بال سبک با ضخامت های مختلف است. در تولید نبشی فولاد نستا حداقل طول دوران استفاده می شود که در بازار از استقبال بالایی برخوردار است.

در حال حاضر این کارخانه نبشی با ضخامت های ۴ و ۳ میلی متر را تولید و روانه بازار می کند. توجه داشته باشید تمامی محصولات تولیدی این شرکت با حداقل تلرانس و بالاترین کیفیت و براساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شود. نبشی نستا معمولاً گرم نوردیده می باشد که دارای مصارف و مصارف مختلفی اعم از ساخت فونداسیون های ساختمانی و صنعتی و … است. جهت  اطلاع از قیمت نبشی نسبت به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید.

 

شرکت فولاد نستا

 

معرفی محصولات شرکت فولاد نستا

عمده محصولات تولیدی این شرکت نبشی در ضخامت ها و ابعاد مختلف می باشد که در صنعت نیز به نام نبشی نستا شناخته می شود. این نبشی ها از جنس فولاد محکم و مقاوم می باشد. معمولا نبشی فولادی یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی در ساخت و ساز محسوب می شود.

 به طور کلی می توان گفت محصولات تولیدی کارخانه فولاد نستا با دو مشخصه یکی اندازه بال ها و دیگری ضخامت نبشی شناخته می شود. این نبشی ها در ضخامت های ۳ و ۴ در ابعاد  L30*30*3 و L40*40*4   تولید و روانه بازار می شود که می توانید در مصارف مختلف از آن بهره مند شوید.

 در صنعت ساخت و ساز نبشی پروفیلی با دو ضلع عمود بر یکدیگر استفاده زیادی می شود. توجه داشته باشید این محصول که توسط کارخانه فولاد نستا طراحی و تولید می‌شود به صورت پرسی و فابریک تولید خواهد شد.

نوع فابریک ان معمولاً از فولاد تشکیل می شود که وسط ان حجیم تر هم می شود و شکل داده خواهد شد. بنا بر این ماهیت نبشی پرسی از نوع ورق فولادی است. تنها تفاوتی که نبشی پرسی و نبشی فابریک با یکدیگر دارند نبشی فابریک از همان ابتدا فرایند به صورت نبشی از خط تولید خارج خواهد شد.

از لحاظ شکل ظاهری نبشی ها را می توان به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم بندی کرد. تفاوت این دو محصول در اندازه بال است.

در نقشه های ساختمانی معمولاً نبشی را با حرف L  نمایش می دهند. اگر بال ها مساوی باشند بعد از حرف L معمولا سایز بال را ذکر می‌کنند. به عنوان مثال نبشی  L30*30*3  که توسط فولاد نستا تولید شده است دارای اندازه بال 30 و ضخامت ۳ است.

 نبشی هایی که دارای بال نامساوی هستند در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که از نبشی‌های بار مساوی نتواند در این صنعت استفاده کرد نبشی با بال نامساوی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد متفاوتی در بازار وجود دارد که شما با توجه به نوع کاربرد مد نظر خود می توانید از آن بهره مند شوید.

قیمت نبشی نستا

 

قیمت نبشی نستا

نبشی که توسط کارخانه فولاد نستا طراحی و تولید می شود همانطور که ذکر شد به دو صورت پرسی و فابریک در بازار موجود می باشد. می توانید با توجه به کاربرد مورد نظر خود از آن بهره مند شوید. قیمت نبشی نستا با توجه به عوامل و پارامترهای مختلفی دچار نوسان است.

پارامترها و فاکتورهایی مانند: قیمت مواد اولیه، قیمت دلار، ضخامت و ابعاد نبشی و کیفیت محصول و … با توجه به نوسانات ارز و دلار قیمت تمامی محصولات فولادی مانند قیمت نبشی نستا به صورت ثابت نبوده و در حال تغییر می باشد. اگر قصد تهیه و بهره وری از این محصول یا سایر محصولات فولادی را دارید قبل از خرید و سفارش از آهن هایپر استعلام قیمت بگیرید.

کاربرد نبشی نستا

نبشی نستا از جایگاه ویژه ای برخوردار است که مهم ترین آن عبارتند از:

  1. استفاده از نقشه کشی در ساختمان: این کار برای مهار دیوارهای سفالی و دیوارهای ارام صورت می گیرد.
  2. استفاده از نبشی در چارچوب های ساده در و پنجره
  3. استفاده از لقمه برای تیرآهن در ساختمان ها
  4. استفاده از نبشی در ساخت ستون ها و خرپا های به کار رفته در اسکلت فلزی

البته در نظر داشته باشید که استفاده از نبشی ها تنها در ساختمان سازی محدود نیست و در کاربردهای دیگری نیز از این محصولات فولادی استفاده می شود. برخی از کاربردهای آن در صنایع دیگر عبارتند از:

  1. استفاده از نبشی در ساخت قفسه های آهنی
  2. ساخت ساپورت لوله در نیروگاه پتروشیمی خطوط لوله
  3. استفاده از نبشی در ساخت پایه برای تجهیزات فیزیکی
  4. استفاده از نبشی برای ساپورت سینی کابل برق

 یکی از پروفیل های پرکاربرد و ریز نقش در ساختمان سازی نبشی می باشد. این نبشی ها را به اختصار با حرف L نشان می دهند که دلیل  آن داشتن دو ضلع عمود بر هم می باشد. به طور کلی می توان گفت دو ضلع نبشی با یکدیگر برابر می باشند که با آن نبشی بار مساوی می گویند.

کاربرد نبشی نستا

 نبشی ها در ساختمان سازی دارای کاربرد بسیاری می باشند اما استفاده های صنعتی فراوانی نیز دارد. مشخصات ابعادی نبشی در جدول اشتال و دیگر استاندارد های ذکر شده وزن نبشی معمولاً تابعی از سایز آن می باشد. سایز نبشی را معمولاً بر اساس اندازه ضلع آن ذکر می کنند به عنوان مثال می‌توان گفت نبشی ۴ یعنی نبشی که اندازه بال آن ۴۰ میلی متر یا ۴ سانتی متر می باشد.

 البته در نظر داشته باشید زمانی که سایز نبشی ذکر شود معمولا ضخامت آن را نیز مطرح می کنند. به عنوان مثال نبشی ۵ با ضخامت ۴ میلیمتر را به صورت نبشی ۵۰ * ۴ نشان می دهند. نبشی هایی که دارای بال های نامساوی باشند اندازه هر دو بال مشخص می شود.

مجموعه آهن هایپر یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین عرضه کننده تجهیزات فولادی برای ساختمان سازی از جمله نبشی، پروفیل، لوله و ورق، تیرآهن و هاش میلگرد و .. می باشد. می توانید با اطمینان خاطر این تجهیزات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

توجه داشته باشید تمام این تجهیزات فولادی مورد نیاز که توسط مجموعه آهن هایپر عرضه می شود توسط شرکت های معتبر تولید شده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همچنین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد نستا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر