امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد میبد

شرکت فولاد میبد

در ادامه این مطلب قصد داریم کارخانه فولاد میبد را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

فولاد میبد یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های داخلی می باشد که جهت تولید انواع محصولات فولادی اقدام کرده است. این محصولات با تکنولوژی روز دنیا و همچنین ماشین آلات به روز و مدرن تولید شده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

امروزه با توجه به گسترش روز افزون ساخت و سازه محصولات فولادی نیز گسترش پیدا کرده که کارخانه‌های داخلی و خارجی بسیاری در صدد تولید این محصولات اقدام کرده‌اند. هر یک از این کارخانه ها سعی کرده است تا با تولید محصولات با کیفیت در بازار آهن آلات داشته باشد.

یکی از این کارخانه های تولیدی آهن آلات شرکت فولاد میبد می باشد که در شهر یزد تاسیس شد. این کارخانه نسبت به تولید انواع محصولات فولادی مورد نیاز ساختمان سازی و صنایع دیگر اقدام کرده است. نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه محصولات تولیدی این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه فولاد میبد

 

محصولات تولیدی فولاد میبد

کارخانه فولاد میبد جهت تولید و ساخت انواع لوله و پروفیل ها اقدام کرده است که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. برخی از محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از:

نبشی

نبشی ها از پر نقش ترین و پرکاربرد ترین محصولات فولادی می باشد که در ساختمان سازی به وفور استفاده می شود. بهتر است بدانید در تولید نبشی معمولاً از فولاد مقاوم و مرغوب استفاده می‌کنند که دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین آسیب های احتمالی می باشد. نبشی ها معمولاً دارای دو ضلع مورد برهم می باشند.

در صورتی که این دو ضلع با یکدیگر برابر باشند معمولاً به آن نبشی بال مساوی گفته خواهد شد. ولی اگر دو ضلع با یکدیگر برابر نباشند به آن نبشی بال نامساوی گفته می شود. بهتر است بدانید این نبشی ها معمولاً در اندازه و سایز های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند.

نبشی ها به دو صورت پرسی و فابریک تولید و روانه بازار می شوند . از نبشی ها در کاربردهای بسیاری استفاده می‌شود. مانند استفاده در چارچوب های ساده در و پنجره؛ استفاده در اتصالات تیرآهن، ساخت ستون ها، خرپاها و … نبشی های که توسط کارخانه فولاد میبد تولید و روانه بازار می‌شود دارای کیفیت بالایی می باشد. شما با اطمینان خاطر می توانید از آن در ساختمان سازی و صنایع دیگر بهره مند شوید.

ناودانی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه فولاد میبد ناودانی ها می باشند. این محصول معمولاً در جنس های مختلفی از جمله گالوانیزه، آلومینیوم، استنلس استیل و … تولید می شود. در تولید این مقطع صنعتی علاوه بر فولاد های کربنی و پوشش داده گالوانیزه معمولاً از کامپوزیت های پلیمری، آلومینیوم و فولاد و … نیز می توان استفاده کرد.

 بهتر است بدانید آلومینیوم از نظر وزن معمولا سبک تر از آلیاژهای دیگر می باشد. همچنین قابلیت شکل پذیری استحکام آن بسیار بالاتر است. این ناودانی ‌ها در ساخت چهارچوب های در و پنجره، شاسی تریلرها و اسکلت سازه ها و … استفاده می شود.  این محصول در سایز های ۸ تا 16 و ارتفاع 30تا 40 میلی متر تولید می شود. ناودانی ها معمولاً از نظر شکل ظاهری ساده و مشخص می باشد.

ناودانی

تیرآهن

تیرآهن فولادی می‌باشد که در ساخت پروژه های مختلف ساختمانی و عمرانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول معمولا در انواع مختلف و با جنس های متنوعی تولید می شوند. می توانید از آن در کاربردهای متنوع بهره مند شوید. برخی از انواع تیراهن ها عبارتند از : تیرآهن IPE و تیرآهن INP و تیرآهن IPB

تیرآهن ها از اساسی ترین مصالح در اسکلت سازی ساختمان ها می باشند. بهتر است بدانید بدون وجود تیرآهن ها هیچ پروژه عمرانی ساخته نمی شود. کارخانه فولاد میبد همواره از مواد اولیه مرغوب در ساخت این تیراهن ها استفاده کرده است.

پروفیل

از دیگر محصولات تولیدی فولاد میبد می توان به انواع پروفیل ها اشاره کرد. یکی از انواع پروفیل ها نوع پروفیل زد می باشد که دارای سطح مقطع Z است و از آن در ساختمان سازی و … استفاده می شود. پروفیل های گالوانیزه و پروفیل آلومینیوم و .. از جمله پروفیل های می باشد که توسط فولاد میبد تولید و روانه بازار می‌شود. می توانید از این محصول در جهت ساخت و ساز و … بهره مند شوید.

انواع ورق ها

انواع ورق ها از جمله ورق رنگی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و آجدار، ورق های آلومینیومی، ورق استیل و … توسط کارخانه فولاد میبد در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. همچنین بهتر است بدانید از جنس های مختلفی در ساخت و تولید این ورق ها استفاده می شود. تمامی این محصولان با کیفیت بالا تولید شده است که شما با اطمینان خاطر می توانید از آن در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، خودروسازی، پل سازی و … استفاده نمایید.

کارخانه فولاد میبد توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار نمایند. تمامی محصولاتی که توسط این کارخانه ساخته و تولید می شود نه تنها در ایران بلکه در کشورهای همسایه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تنها به دلیل کیفیت بالا و مناسب محصولات تولیدی این کارخانه می باشد. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید تمامی محصولات فولادی تولیدی توسط کارخانه فولاد میبد را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مختلف بهره مند شوید.

 توجه داشته باشید هر کارخانه که جهت تولید انواع محصولات فولادی اقدام می کند نیاز به نمایندگان و شرکت هایی دارد که جهت معرفی محصولات تولیدی به مصرف‌کنندگان معرفی نماید. کارخانه فولاد میبد نیز به همین صورت با شرکت‌های مختلفی همکاری می‌کند تا محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

انواع ورق ها

مجموعه آهن هایپر یکی از نمایندگان رسمی کارخانه فولاد میبد می باشد که جهت عرضه و ارائه محصولات تولیدی این کارخانه اقدام کرده است. به صورت مستقیم می‌توانید محصولات این کارخانه را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

با مراجعه به وب سایت https://ahanhyper.com/ می‌توانید جهت تهیه و خرید انواع محصولات فولادی از جمله: نبشی، تیرآهن، میلگرد و … اقدام نمائید. این محصولات را با کیفیت بالا خریداری نمائید و در کاربردهای مختلف از آن بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد میبد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر