امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد سپاهان

شرکت فولاد سپاهان

 شرکت فولاد سپاهان در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد که در زمینه تولید ورق های فلزی آغاز به کار و فعالیت خود را شروع کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت فولاد سازان سپاهان و همچنین محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این شرکت و محصولات تولیدی ان با ما همراه باشید.

شرکت فولاد سپاهان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات پیشرفته و مدرن نسبت به طراحی و تولید مقاطع فولادی از جمله: انواع پروفیل، نبشی، قوطی و لوله فولادی و … در ابعاد متنوع و با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرده است.

 

شرکت فولاد سپاهان

 

محصولات تولیدی شرکت فولاد سپاهان

همانطور که ذکر شد کارخانه فولاد سازان سپاهان نسبت به طراحی و تولید مقاطع فولادی پرداخته است. این شرکت توانسته است با تولید این تجهیزات با کیفیت و کارایی بالا در بازار سهمی از بازار را از آن خود کند. از جمله محصولات تولیدی شرکت فولاد سپاهان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع پروفیل

بهتر است بدانید انواع پروفیل ها معمولاً کاربرد بسیاری در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی دارد. در ساخت این پروفیل ها از آلیاژ فولاد استفاده می کنند که از دو روش نورد گرم و سرد در اندازه های مختلف استفاده خواهند کرد.

پروفیل هایی که توسط شرکت فولاد سپاهان طراحی و تولید می‌شود در ضخامت های ۵.۱ و ضخامت ۵.۲ میلیمتر تولید می‌شوند. این تجهیزات را به عنوان پروفیل ۵۰۷ و ۵۰۸ و ۵۰۹ در بازار می شناسند و شما می توانید از آن بهره مند شوید.   

آهن الات

 

نبشی

نبشی یکی از پروفیل های ریز نقش و پر کاربرد می باشد که سطح مقطع آن به شکل دو ضلع عمود بر هم می باشد. توجه داشته باشید این نبشی ها با دو مشخصه اندازه بال ها و ضخامت شناخته خواهد شد که با ابعاد ۳۳ تا ۴۰ میلیمتر و با ضخامت ۴ تا دو و نیم میلیمتر در کارخانه تولید می شود.

 توجه داشته باشید معمولاً نبشی ها از جنس های مختلف مانند آلومینیوم و گالوانیزه، استیل و … تولید می شود. می توانید از آن در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی نبشی های که توسط این شرکت طراحی و تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

زهوار

یکی از تجهیزاتی که توسط این شرکت تولید می‌شود؛ زهوار است. مقطعی از این پروفیل که برای محکم نگهداشتن شیشه بر روی فریم در و پنجره نصب خواهد شد. توجه داشته باشید زهواری که توسط شرکت فولاد سازان سپاهان تولید می شود دارای ضخامت ۵.۱ تا ۵.۲ است. می‌توانید از این زهوار در کاربردهای مختلفی استفاده نمایید و از آن بهره مند شوید.

پروفیل زد Z

همانطور که از نام این محصول پیداست دارای سطح مقطع به شکل Z می باشد. به همین علت نام آن را پروفیل زد Z نامگذاری کرده‌اند. از این تجهیزات در ساخت سقف سالن ها، سوله ها و … استفاده می شود که با ضخامت ۲ تا ۳ میلیمتر توسط این شرکت تولید و روانه بازار خواهد شد.

لوله های فولادی

برای انتقال سیالات مانند آب گاز و … از لوله ها استفاده می کنند که در اینجا لوله های فولادی از پر کاربرد ترین و بهترین لوله ها برای انتقال سیالات می باشد. این لوله ها دارای اندازه و ضخامت های مختلفی می باشند که شما می توانید از آن بهره مند شوید. بهتر است بدانید لوله ها دارای قطر ۱ تا ۶ اینچ و ضخامت ۲ تا ۴ میلیمتر توسط فولاد سازان سپاهان طراحی و تولید می شود.

تیرآهن

قوطی فولادی

قوطی های فولادی مستطیل و مربع شکل می باشند که در صنایع مختلفی مانند صنایع خودروسازی و ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید این قوطی هایی که توسط شرکت فولاد سازان سپاهان طراحی و تولید می شود معمولاً در سایز ۲۰ * ۲۰ و الی ۱۳۰ * ۱۳۰ تولید و روانه بازار می شود. همچنین دارای ضخامت ۵.۱ تا ۴ میلیمتر می باشند.

قیمت قوطی و پروفیل کارخانه فولاد سازان سپاهان

همانطور که ذکر شد پروفیل ها جزوه پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولات فولادی محسوب می شود. از این محصول در صنایع مختلف مانند ساخت درب و پنجره خودروسازی و ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 قیمت قوطی و پروفیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد پارامترها و عوامل بسیاری هستند که مشخص کننده قیمت این محصول می باشند.

برخی از این پارامترهای موثر بر قیمت عبارتند از: نوع، شکل، اندازه و ابعاد، ضخامت، مواد اولیه در ساخت و تولید، شرکت تولیدکننده و نحوه تولید و … می باشد. با توجه به این پارامترها و عواملی که ذکر شد قیمت قوطی و پروفیل نیز بسیار متفاوت خواهد بود.

قیمت نبشی فولاد سازان سپاهان

نبشی ها یکی از اجزای اصلی در ساخت سازه به ویژه در صنعت ساختمان سازی و … محسوب می‌شود. قیمت این نبشی ها برای سازندگان و مهندسان بسیار مهم می باشد. براورد هزینه‌های ساخت و ساز بسیار موثر می باشد.

به همین دلیل برای کنترل هزینه‌های مورد نیاز باید همواره سعی کنید تا به قیمت نبشی توجه نمایید. در حالت کلی می‌توان گفت عواملی مانند نوع، ابعاد و نحوه ساخت، کیفیت مواد اولیه و وزن بر قیمت این نبشی ها تاثیر گذار می باشد.

قیمت لوله فولاد سازان سپاهان

همان طور که می دانید لوله های فولادی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین محصولات فولادی می‌باشند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید لوله های فولادی دارای انواع مختلفی می باشند که برای انتقال سیالات آب، گاز، نفت و … از آن استفاده می شود.

 فاکتورها و پارامترهای بسیاری هستند که در قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد. برخی از این فاکتورها عبارتند از: نوع لوله فولادی، ابعاد و اندازه آن ها، مواد اولیه، ضخامت، استاندارد های مختلف و نوسانات بازار و … بر قیمت لوله های فولادی تاثیر گذار می باشد.

جهت اطلاع از قیمت مقاطع فولادی با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید.

آهن هایپر یکی از بزرگترین و معتبر ترین ارائه دهنده و عرضه کننده مقاطع فولادی از جمله: نبشی، میلگرد، تیر آهن و پروفیل لوله های فولادی و … می باشد که توسط کارخانه های مختلفی مانند کارخانه فولاد سپاهان و … تولید و روانه بازار شده است.

می توانید جهت تهیه و سفارش این تجهیزات به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و به راحتی آن را سفارش دهید تا در صنایع مختلف و کاربرد مورد نظر خود بتوانید از آن بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد سپاهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد سپاهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر