امروز : شنبه 27 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت فولاد جاوید بناب

شرکت فولاد جاوید بناب

شرکت فولاد جاوید بناب از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید نبشی است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن نبشی را برای این شرکت معتبر در نظر بگیرید؛ چرا که تولید ناودانی به کیفیت ساخت بالایی نیاز دارد که این شرکت به خوبی به آن توجه نشان داده است.

چنان چه شما به دنبال قیمت مناسب و البته خرید عمده این نوع محصولات هستید، بهتر است محصولات این شرکت معتبر را از یک سایت اینترنتی معتبر با قیمت معقولانه و به صورت عمده خریداری کنید. این چنین می توانید در پروژه های ساخت و ساز به مقرون به صرفه ترین شکل ممکن فعالیت خود را به اتمام برسانید. به هرحال کاربرد نبشی را نمی‌توان نادیده گرفت و به همین دلیل، باید همیشه به دنبال خرید با کیفیت ترین نبشی با قیمت مناسب باشید.

 

شرکت فولاد جاوید بناب

 

نبشی آهنی چیست؟

نبشی آهنی یکی از محصولات فوق العاده شرکت فولاد جاوید بناب است که در گروه پروفیل های ریز نقش جای گرفته است و شما می توانید شکل ظاهری عمود بر هم شرا به صورت برابر و 2 بال مساوی برای این محصول مشاهده کنید. در فرایند ساختمان سازی و صنعت کاربرد نبشی آهنی بسیار زیاد است و به همین دلیل است که شما فروش بالایی را می توانید برای این محصول با کیفیت در نظر بگیرید.

در این میان مشخصات شیمیایی نبشی به گونه ای است که از ورق های خام در تولید آن استفاده می کنند و گرید های مختلف هرکدام به ویژگی های اصلی این نوع پروفیل کمک می کند. هم چنین مشخصات مکانیکی خاصی که برای تولید نبشی آهنی شرکت فولاد جاوید بناب مشخص شده است به نوع فولاد، تنش تسلیم، مقاومت کششی و ضخامت نهایی خمش آن اشاره می کند.

کاربرد نبشی کرنربید

نبشی کرنربید در بین محصولات شرکت فولاد جاوید بناب کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص داده است. شما می توانید برای ستون، سقف و دیوار به عنوان نقش محافظت کننده بر روی کاربرد این محصول حساب کنید.

نکته ای که به کاربرد این نبشی مرتبط است، نحوه اجرای آن است که اگر به درستی نصب آن انجام نپذیرد، در نتیجه پایانی کار نمی تواند نتیجه درستی مشاهده شود و با این حال نبشی کرنربید گالوانیزه، کاغذی و پلیمر هر کدام کاربرد خاصی را وابسته به جنس خود به نمایش می گذارند.

 اگر به دنبال دوام بیشتر در برابر رطوبت هستید ما به شما استفاده از کرنربید گالوانیزه را پیشنهاد می کنیم، اما برای استفاده در سقف های کاذب کرنربید کاغذی می تواند یک محصول کاربردی از شرکت فولاد جاوید بناب باشد. حمل و نقل فوق العاده سریع و آسان نبشی کرنربید پلاستیکی هم یک ویژگی برای این نوع نبشی است.

کاربرد نبشی استنلس استیل

شرکت فولاد جاوید بناب از قافله عقب نمانده است و با تولید نبشی استنلس استیل به عنوان یک فولاد ضد زنگ این محصول خود را برای جلوگیری از هرگونه زنگ زدگی در امر ساختمان‌ سازی روانه بازار کرده است. آلیاژهای متعددی برای تولید این نبشی در نظر گرفته شده است که هر کدام می تواند به کاربرد فوق العاده این محصول اشاره واضحی داشته باشد.

ویژگی خاصی مانند ضد خوردگی در فضاهای مرطوب باعث می شود تا پیمانکار بتواند نسبت به مقاومت و دوام اصلی سازه خود مطمئن باشد. برای ساختن آسانسور، خرپا، دکل های مخابراتی و هم چنین برای فونداسیون ساختمان و اتصالاتی که بین ستون های سازه پروفیل و تیر آهن وجود دارد، استفاده از این نبشی توصیه می شود  هم چنین نبشی بال مساوی و نامساوی از انواع نبشی استنلس استیل شرکت فولاد جاوید بناب است که شما با توجه به  نیاز خودتان می توانید از آن ها یک استفاده آگاهانه کنید.

کاربرد نبشی استنلس استیل

ضرورت استفاده از نبشی

دلیل استفاده از نبشی در ساختمان سازی برای بالا بردن ایمنی قسمت های مختلف ساختمان است که شما می‌توانید برای مقاومت هرچه بیشتر خصوصا در قسمت دیوار برروی کاربرد و ویژگی های اصلی این محصول بی نظیر شرکت فولاد جاوید بناب حساب کنید. به هر حال نیرو های متفاوتی به دیواره خصوصا وارد می شوند که اگر از مقاطع مناسب هم چون نبشی استفاده نشود شما نمی توانید فشار وارده را در ساختمان کنترل کنید.

به همین دلیل برای بالابردن مقاومت و دوام سازه استفاده از نبشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولا ساختمان هایی که اسکلت فلزی دارند، استفاده از نبشی را یک استفاده ضروری و کاملا مبرم می شناسند؛ چراکه بین فاصله ها گوناگون این نوع ساختمان تنها به واسطه نبشی امکان پر شدن وجود دارد. این چنین ایمنی و امنیت ساختمان به شکل ویژه ای افزایش پیدا می کند.

خرید اینترنتی نبشی

خرید انواع نبشی که جزء محصولات تولیدی شرکت فولاد جاوید بناب است را شما بهتر است به صورت آنلاین و هم چنین به شکل عمده در نظر بگیرید. این گونه نسبت به بازار قیمت مقرون به صرفه تری را پرداخت می کنید؛ چرا که به هر حال عوامل موثری هم چون تحریم ها، شرایط اقتصادی و وضعیت نرخ بین المللی می تواند تاثیر واضحی بر روی قیمت این محصول کاربردی وپرفروش در بازار بگذارد.

به همین خاطر توصیه ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان خرید آنلاین و اینترنتی انواع نبشی را یک روش معقولانه بشناسید و این گونه نسبت به بازار قیمت کمتری را پرداخت نمایید. هرچند که با خرید عمده حتی این قیمت پایین تر خود به حداقل می رسد.

خرید اینترنتی نبشی

سخن پایانی

امروزه با گسترش پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز استفاده از انواع نبشی شرکت فولاد جاوید بناب بسیار مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است. صددرصد استفاده از نبشی همان گونه که در این مقاله به آن اشاره شد می تواند به بالا رفتن ایمنی و امنیت ساختمان اشاره واضحی داشته باشد و دلیل استفاده از نبشی نیز همین موضوع بسیار مهم است. شما با خرید اینترنتی انواع نبشی اهنی، کرنربید و استنلس استیل می توانید فرایند ساختمان سازی را برای جلوگیری از انواع بار و فشار وارده کنترل و مدیریت کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت فولاد جاوید بناب با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر