امروز : چهارشنبه 01 می 2024

[smartslider3 slider="2"]
شرکت به فلز سپاهان

شرکت به فلز سپاهان

شرکت به فلز سپاهان یکی دیگر از شرکت های بزرگ صنعتی استان اصفهان است. این شرکت در زمینه تولید لوله و پروفیل های صنعتی و ساختمانی در سال ۱۳۸۸ در منطقه مورچه خورت اصفهان تاسیس گردید.

در حال حاضر شرکت بهفلز سپاهان با به کارگیری متخصصین و کارشناسان خبره و همچنین استفاده از بروز ترین تجهیزات صنعتی محصولات با کیفیتی را تولید در روانه بازار مصرف میکند.

اما شرکت بهفلز سپاهان علاوه بر موفقیت و کسب جایگاه بالا در داخل کشور در صادرات محصولات خود نیز موفق بوده و برای کشور خود افتخار آفرینی و سودآوری داشته است محصولات کارخانه در رقابت با بسیاری از کارخانه های تولید لوله و پروفیل بین المللی با تولید کالا با کیفیت تر گوی رقابت را برده و در بازارهای جهانی نام خود و ایران عزیز را شایسته نموده است.

یکی از برنامه ها و اهداف بلند مدت شرکت به فلز سپاهان ساخت فاز دوم شرکت میباشد که با عملی شدن این برنامه اشتغال زایی بالایی را برای جوانان این مرز و بوم همراه خواهد داشت.

شرکت به فلز سپاهان

تولیدات و محصولات شرکت به فلز سپاهان

شرکت به فلز سپاهان انواع مختلف از پروفیل ،لوله ،قوطی ها و….. را تولید می نماید و سبد محصولات گسترده ای را در تولیدات خود دارد که هر کدام آنها در صنعت و ساختمان کاربرد مهمی دارند.

پروفیل؛ یکی از زمینه های تولید شرکت به فلز پروفیل باز میباشد؛ در بازار داخلی پروفیل باز تولیدی بهفلز سپاهان زبان زد است.

انواع پروفیل های باز تولید شمال گاردریل، چهارچوب های فلزی و پروفیل زِد می باشد. گاردریل ها کاربرد زیادی در صنعت راه و شهر سازی دارند در مسیرهای جاده ای، کوچه ها، خیابان ها و… از گاردریل به عنوان حفظ کنار جاده ای استفاده میشود، شرکت بهفلز سپاهان در ابعاد و سایز های مختلف این محصول را تولید میکند.

 

شرکت به فلز سپاهان

 

پروفیل های زِد هم در صنعت ساختمان کاربرد دارند و برای سقف کارخانجات و سوله ها استفاده میشوند. شرکت به فلز پروفیل زد را در سایزهای و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار میکند.

چهارچوب های تولید شده در این مجموعه قابلیت های مختلفی مانند فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت، دقت ، کیفیت سطحی بالای برخوردارند.‌ پروفیل در زمینه های مختلفی کاربرد دارد پروفیل های چهارچوب در ساخت چهارچوب درب فلزی برای درب های چوبی، ام دی اف و اچ دی اف کاربرد بالایی دارند.

شرکت به فلز سپاهان

قوطی ها؛ یکی دیگر  از محصولات تولیدی شرکت به فلز سپاهان قوطی میباشد. قوطی های تولید این شرکت در سایز های و ابعاد مختلف و در دو نوع مستطیلی و مربعی موجود اند.

قوطی های مستطیلی در صنعت ساختمان استفاده و کاربرد بالایی را دارا هستند و یکی از محصولات صادراتی شرکت به فلز به بازار های خارجی میباشند. قوطی های مستطیلی در ابعاد کوچک به عنوان نرده فلزی برای درب و پنجره منازل، کنار راه پله ها و نرده کشی اطراف دیوار کارخانجات، زمین های محصور شده، نرده پیاده رو و خیابان ها کاربرد دارند کیفیت قوطی های کوچک مستطیلی شرکت به فلز بسیار بالاست و فروش خوبی را در بازار داخلی دارد.

قوطی های مستطیل ی در ابعاد بزرگ هم کاربرد و جایگاه کاربری خود را در صنعت و ساختمان دارند. شرکت به فلز قوطی های مستطیلی با کیفیتی تولید میکند که سبب شده تا این محصول بازار خوبی  را در کشور کسب کرده است، قوطی های مستطیلی بزرگ در نفت کش ها و ساختمان و پروژه های بزرگ صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت به فلز سپاهان

قوطی های مستطیلی؛ قوطی های مربعی هم مانند قوطی های مستطیلی در صنعت های مختلفی کاربرد دارد از محصولات صادراتی شرکت به فلز همین قوطی های مربعی میباشند که کیفیت بالایی را دارا هستند.

قوطی های مربعی شرکت بهفلز در سایز ها و ابعاد مختلف تولید میشود؛ از کاربرد های قوطی مربعی میتوان به صنعت مبل و صندلی و خودرو سازی اشاره نمود.

لوله های صنعتی؛ یکی از باارزش ترین و مهم ترین محصولات شرکت های فولادی لوله های صنعتی میباشند بدلیل کاربرد بالایی که این لوله ها دارند می بایست هر شرکت تولیدی این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید کند.

شرکت به فلز سپاهان از محدود کارخانجاتی است که توانسته لوله های صنعتی با کیفیت بالا و نمونه را تولید کند و حتی موفق به صادرات این محصول هم گردیده که امتیاز بسیار بزرگی برای این شرکت میباشد.

لوله های صنعتی شرکت بهفلز در ابعاد و سایز های (متفاوت بزرگ و کوچک) و با کیفیت مطلوب می باشند که استاندار های داخلی و خارجی را اخذ نموده است.

در دنیای مدرن و اقتصادی حال ناظر نفت و گاز حرف اول را در اقتصاد و پیشرفت کشور ها دارد. برای جابجایی نفت، گاز و مایعات به لوله های صنعتی احتیاج است. پس متوجه ارزش کاربردی بالای این محصول در عرصه اقتصاد جهان شدید. این لوله های قابلیت مقاومت در شرایط سخت آب و هوایی و استفاده در  مسافت های طولانی را دارا هستند.

شرکت به فلز سپاهان

محصولات و تولیدات صنعتی و هم از فولاد، تیرآهن، میلگرد و…..از جمله محصولات صادراتی و با کیفیت شرکت های ایرانی میباشند. شرکت های تولید محصولات صنعتی با دور زدن تحریم ها نقش بسزایی در ارز آوری و سرپا نگاه داشتن اقتصاد کشورمان داشته اند.

در این مقاله با موقعیت مکانی شرکت به فلز سپاهان، محصولات و تولیدات، کاربرد محصولات و همچنین جایگاه شرکت به فلز در صنعت داخل و خارج از کشور آشنا شدید.

امید است که با مطالعه این محتوا شما عزیزان را در افزایش اطلاعاتتان درباره فولاد، تیرآهن، میلگرد و سایر محصولات صنعتی یاری کرده باشیم.

برای مشاوره و خرید محصولات شرکت به فلز سپاهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر