امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان

گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان

در ادامه مطلب قصد داریم محصولات تولیدی کارخانجات نورد و لوله سمنان را مورد بررسی قرار دهیم. جهت اشنایی با محصولات تولیدی ای کارخانه با ما همراه باشید.

این کارخانه در سال ۱۳۹۳ توسط گروه مجرب و متخصص در غرب کشور تاسیس شد. با بهره گیری از نیروی متخصص و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن توانست به یکی از کارخانه های معتبر در کشور تبدیل شود. شرکت تولیدی گالوانیزه سمنان در بخش ورق گالوانیزه غوطه ور گرم و با پشتکار شبانه‌روزی پرسنل آن توانست به سرعت رشد کرده و پیشرفت نماید. تولیدات مرغوب این کارخانه باعث رفع مشکل زنگ زدگی و خوردگی محصولات فولادی شد.

محصولاتی که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می شوند معمولاً به شیوه نورد گرم و با استفاده از ورق های گالوانیزه می باشد. این ورق ها در صنایع مختلف خودروسازی، سقف‌ها شیروانی، صنعتی و ساختمانی، کانال های آب و هوایی و … مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید محصولاتی که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می‌شود معمولاً در دو نوع پوشش گلریز و گل درشت که دارای وزن 30 الی 94 گرم بر متر مربع می باشند تولید می شود.

 توجه داشته باشید ورق های گالوانیزه سمنان دارای طول عمر طولانی می باشد که در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است و همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

این محصول دارای رنگ پذیری مناسب، هزینه کمتر در بازسازی همچنین قابلیت انجام عملیات جوشکاری، انعطاف پذیری بالا و برخورد از مقاومت بالایی در برابر خوردگی و … از مزایای دیگر این ورق ها می باشند.

 

کارخانه سمنان

 

محصولات تولیدی کارخانجات نورد و لوله سمنان

ورق های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه از انواع لوله های تولید شده توسط کارخانجات نورد و لوله سمنان می باشد که در دو نوع گرم و سرد تولید می‌شود. ورق های گالوانیزه در انواع مختلف انجام پذیر می باشد. به عنوان مثال می‌توان به روکش گرم گالوانیزه اشاره کرد که باعث می‌شود تا لوله ها با یک لایه رویی ذوب شده پوشش داده شود و در برابر فشار و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 این محصول یک مانع قدرتمند در برابر خوردگی ها محسوب می‌شود که هنگام قرار گرفتن این لوله ها در منازل در معرض عناصر محیطی باعث افزایش مقاومت و دوام و طول عمر مفید آن خواهد شد. لوله های گالوانیزه در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 به عنوان مثال در فضای باز به شکل روکار و در فضای بسته به شکل توکار مورد استفاده قرار می گیرند. ورق های گالوانیزه گرم معمولاً دارای آبکاری یکنواخت و همچنین چسبندگی مقاوم و با استحکام بالا می باشد. بهتر است بدانید در این پوشش رنگ لوله ها مات خواهد شد.

ورق رنگی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانجات نورد و لوله سمنان ورق های رنگی می باشند. فرایند تولید این ورق ها در امتداد تولید ورق های گالوانیزه است که به آن یک لایه محافظ اضافه خواهد شد. به این صورت است که ورق گالوانیزه وارد سیستم تولید برق سنگین شده و آماده سازی آن شروع خواهد شد. سطح ورق گالوانیزه با محلول چربی زدا پاک شده و سپس آن را با برس پولیش کاری می کنند.

 تمامی صنعت ورق گالوانیزه فاقد هر گونه ها گرد و غباری خواهد شد. پس از آن با استفاده از پخش هوای گرم و خشک و وارد مرحله بعد خواهد شد. بالا بردن مقاومت فولاد در برابر خوردگی همچنین چسبندگی بیشتر رنگ به صورت فولاد معمولاً ماده شیمیایی خاصی به دوطرفه برای اسپری و دوباره خشک خواهد شد. برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن رنگ می باشد.

 پس از آن وارد قسمت پوشش داده شده و اولین پوشش رنگ به عنوان رنگ آستری یا پرایمر در دو سمت دریافت خواهد شد. برای پریمیر از رنگ های پلی استر استفاده خواهد شد. پس از آن وارد کوره می شود تا رنگ اولیه پخته شود. دوباره آماده دریافت لایه نهایی رنگ توسط دستگاه می باشد که دوباره باید پخته شود.

لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه همان لوله های فولادی می باشند که سطح ان را با فلز روی پوشش می دهند. فلز روی در برابر خوردگی و آسیب پذیری از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. پوشش گالوانیزه باعث می شود تا طول عمر لوله افزایش پیدا کرده و همچنین مقاومت آن در برابر خوردگی و رسوبات معدنی افزایش پیدا می‌کند .

گالوانیزه از مهم ترین اجزاء در خطوط آبرسانی می باشد که بر اساس جنس و نوع فلز را از لوله گالوانیزه آهنی و لوله گالوانیزه فولادی تقسیم‌بندی می‌شود. بهترین جنس لوله گالوانیزه فولادی معمولا فولاد نرم می باشد که در ساخت آن ورق های فولادی را با فشار از ان عبور می دهد و در زمان جوش می دهند. افزایش مقاومت در برابر اسیدها و بدهی ها را در وان آبکاری گالوانیزه قرار می‌دهند.

انواع لوله قوطی و پروفیل

گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان انواع لوله ها و پروفیل ها و … را با کیفیت عالی و با استفاده از مواد مرغوب تولید و روانه بازار می‌کند.

برخی از انواع لوله و پروفیل ها عبارتند از: لوله های درز جوش یا لوله های درزدار و لوله های بدون درز یا لوله های مانیسمان و لوله های گازی و … این لوله ها در کاربردهای مختلف در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لوله قوطی و پروفیل

گروه کارخانه نورد و لوله سمنان از مواد مرغوب و با کیفیت در ساخت و تولید انواع محصولات تولیدی استفاده می کند. این کارخانه توانسته است با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین ماشین آلات مدرن و به روز محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار نماید. هر کارخانه ای نیاز به نمایندگانی جهت ارائه و معرفی محصولات خود به مشتریان دارد.

 مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی کارخانجات نورد و لوله سمنان می باشد که این محصولات را با کیفیت بالا و بدون واسطه به مصرف کنندگان ارائه می دهد. جهت تهیه این محصولات به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و این محصولات را با کیفیت بالا تهیه نمایید. در هر مرحله از خرید آهن آلات تولیدی توسط این کارخانه می‌توانید با مشاوران آهن هایپر تماس گرفته و به صورت کاملا رایگان از راهنمایی و مشاوره های لازم بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر