امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
گروه فولاد ارومیه

گروه فولاد ارومیه

گروه فولاد ارومیه (Middle East Pipe Rolling Co ) یک مجمتع گسترده و وسیع در شمال غرب کشور است که 5 شرکت تولیدی را در اختیار گرفته است، به همین علت شما ظرفیت بالایی را برای تولید محصولات فولادی می توانید برای گروه فولاد در ارومیه مد نظر داشته باشید. در این کارخانه برای اولین بار در کشور لوله هایی با قطر 2845 میلیمتر تولید شده است که این امر به توانمندی متخصصان و کارشناسان این مجموعه اشاره می کند.

در این کارخانه لوله های مارپیچ، لوله های صنعتی، لوله های مستطیلی، لوله های مربعی، لوله های آب، لوله های گاز، لوله های توزیع گاز، پروفیل های شکل گرفته، چارچوب ‌های در پنجره و لوله های مبلی تولید و به فروش می رسند. هرکدام از محصولات با کیفیت و استاندارد بالا در مرحله تولید بهترین بازدهی را به نمایش می گذارند. به همین دلیل شما می توانید با خیال آسوده خرید کنید.

 

گروه فولاد ارومیه

 

ویژگی لوله های مبلی

لوله های محلی که به آن لوله سبک هم گفته می‌شود از ورق روغنی و به شکل نورد سرد در خط تولید قرار می گیرد. معمولا در خط تولید این لوله در گروه فولاد ارومیه به خاطر دوام بالایی که در کنار وزن بسیار سبک مورد توجه قرار می گیرد، به راحتی می توان در صنعت های گوناگونی هم چون خودروسازی و لوازم‌خانگی از این محصول کاربردی استفاده نمود.

علاوه بر لوله سبک شاید شما نام لوله روغنی را برای لوله مبلی شنیده باشید. ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده این لوله باعث شده است که یکی از پر کاربرد ترین ها در صنعت تبدیل به شمار آید. به هر حال کیفیت سطحی لوله در کنار قابلیت کشش سرد و فرم پذیری و آب کار شدن هر کدام جزء خصوصیات ویژه برای تولید لوله مبلی در کنار قطر، ضخامت و فرم بی نظیر لوله های مبلی است.

تولید پروفیل در و پنجره

چهارچوب در و پنجره که یکی از مصالح اصلی در ساختمان سازی به حساب می آید، به خاطر کیفیت بالای خود می تواند بر روی کیفیت ساخت و ساز تاثیر بسزایی داشته باشد. انواع پروفیل های درب و پنجره در انواع گوناگون  خود نمای متفاوتی را به وجود می آورد. این محصول گروه فولاد ارومیه از ورق های روغنی و ورق گرم تولید می شود که قیمت ورق سیاه و ورق روغنی بر روی قیمت تمام شده پروفیل در و پنجره تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

 مشخصات شیمیایی و مشخصات فیزیکی برای تولید پروفیل در و پنجره در کارخانه گروه فولاد ارومیه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. فولاد، پی وی سی، آلومینیوم، کامپوزیت و چوب از جمله مشخصات شیمیایی برای تولید پروفیل در و پنجره به حساب می آید. اما از لحاظ مشخصات فیزیکی شما می توانید چهارچوب های درب پنجره را از لحاظ شکل سطح و مقطع در دو دسته بندی باز و بسته مشاهده کنید.

تولید پروفیل در و پنجره

ویژگی لوله گاز

لوله گاز یکی دیگر از محصولات گروه فولاد ارومیه است که برای انتقال گاز مایع با مشخصات و خصوصیات خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید لوله گاز از ورق های فولادی گالوانیزه استفاده می شود و به همین دلیل به لوله های گازی فولادی نیز معروف هستند.

برای بالا بردن دوام لوله در برابر انواع رطوبت و خوردگی از ورق های گالوانیزه استفاده می شود و هم چنین ضربه های ناگهانی خود دلیل اصلی برای استفاده از فولاد به حساب می آید. حقیقتا استفاده از لوله های گازی فولادی نسبت به لوله های مسی، برنج و پلی اتیلن می تواند انتخاب قابل قبول تری باشد.

امروزه برای بسیاری از پروژه ها بزرگ و گسترده از لوله‌های گازی گروه فولاد ارومیه استفاده می کنند. تولید این لوله با استفاده از عناصر آلیاژی برای بالا بردن مقاومت لوله در برابر هرگونه آسیب است. معمولا لوله های فولادی منعطف تر نیز عمل می کنند.

استاندارد لوله آب

گروه فولاد ارومیه انواع لوله آب را با استاندارد و ویژگی های قابل قبولی تولید و برای آبرسانی صددرصد کیفیت لوله جزء نکات مهم و اصلی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ چراکه هر گونه مشکل و خرابی در تولید لوله های آب می تواند خسارات و مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورد. به همین دلیل استفاده از استاندارد های بالا باعث می شود تا افراد بتوانند از لوله های با کیفیت برای سیستم آبرسانی به نحو احسن استفاده کنند.

معمولا برای تولید لوله های آب دوام و طول عمر لوله مهم ترین نکته ‌ای است که به هیچ عنوان نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هم چنین جلوگیری از هرگونه آسیب دیدگی و شکستگی به خاطر عوامل فیزیکی و شرایط جوی را باید جزء موارد مهم دیگر برای تولید لوله های آب توسط گروه فولاد ارومیه در نظر گرفت. یک لوله آب با کیفیت نباید دچار زنگ زدگی شود که این امر جزء توجیحات اصلی تولید است.

استاندارد لوله آب

سخن پایانی

  ما در این مقاله شما را با ساختار تولید محصولات گروه فولاد ارومیه آشنا کردیم. هر کارخانه ای زمانی می تواند در حوزه صادرات و هم چنین ظرفیت بالای تولید داخلی حرفی برای گفتن داشته باشد که بتواند کیفیت و استاندارد بالایی را برای تولیدات خود به ثمر برساند.

بخش پشتیبانی فنی، بخش HSE، بخش تست هیدروستاتیک، استفاده از مواد خام مرغوب و هم چنین مدیریتی برنامه ریزی شده باعث شده است که گروه فولاد ارومیه بتواند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را توسط دستگاه های مدرنی که در اختیار دارد روانه بازار کند.

برای خرید هرکدام از محصولات توصیه ما این است که از یک سایت معتبر اینترنتی به خرید هرکدام اقدام کنید. به این دلیل که قیمت کمتر به خاطر خرید بدون واسطه، شما را با رضایت بیشتری بعد از خرید رو به رو می کند. مزیت خرید اینترنتی صددرصد قیمت پایین، کیفیت بالای محصول و پشتیبانی قوی برای خیال آسوده مشتری است.

برای مشاوره و خرید محصولات گروه فولاد ارومیه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر