امروز : سه‌شنبه 16 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه گروه صنعتی سپاهان

کارخانه گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان یکی از شرکت های مهم کشور در زمینه تولید محصولاتی مانند: لوله های فولادی و ورق است. ما یقین داریم که اسم این شرکت را از طرق مختلف شنیده اید. جهت اطلاع بیشتر شما باید بگوییم که این شرکت در سال 1352 راه اندازی شد و از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی شهر اصفهان قرار دارد.

اما آیا می دانستید که گروه صنعتی سپاهان در کشور به عنوان برترین شرکت در زمینه تولید انواع قطعات فولادی شناخته شده و توانسته گام های موثری در زمینه رشد اقتصادی کشور بردارد؟

همانطور که میدانید برای ساخت یک سازه عمرانی اندازه‎ی میلگرد، تعداد میلگرد، نرخ میلگرد، انواع مختلف مدل های میلگرد از جمله میلگرد A1 ، میلگرد A2 و.. میزان بتن و تناسب آن با میلگرد اهمیت زیادی دارد.

جهت آشنایی بیشتر شما در مورد معرفی و همچنین سیر تحول اقتصادی این شرکت با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید و مورد نیاز برای تمامی شما عزیزانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با محصولات این شرکت معتبر، سروکار دارید را در اختیار شما قرار دهیم:

کارخانه گروه صنعتی سپاهان

شاید شما این شرکت را با نام فسپا هم بشناسید. جهت اطلاعات بیشتر باید بگوییم که شرکت صنعتی سپاهان با نماد فسپا در بازار بورس فعالیت می کند و به همین خاطر توسط سهامداران به این عنوان، نامگذاری شده است.

جا دارد که بگوییم دفتر مرکزی این شرکت در تهران و دفتر فروش آن در شهر اصفهان واقع شده است. این شرکت با تولید محصولات خود در داخل و صادرات آنها به خارج از کشور توانسته به ارزش و اعتباری دست یابد و موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب نماید.

در واقع می توانیم بگوییم که این شرکت با کسب اعتبار جهانی در زمینه صادرات غیر نفتی خود توانسته در رونق اقتصادی کشور به طور موثری، نقش داشته باشد.یکی از مهمترین اهداف اصلی شرکت صنعتی سپاهان این است که با تامین نیازهای بازار داخلی کشور به درجه خودکفایی برسد و با عرضه محصولات خود به بازار خارج، اعتبار لازم را در زمینه کیفیت تولیدات خود کسب نماید.

 

گروه صنعتی سپاهان

 

از طرفی هم باید گفت یکی از مهمترین برنامه مدیران در چشم انداز بلند مدت شرکت، حضور در نمایشگاه های بین المللی در جهت معرفی محصولات خود به مشتریان خارجی است. به این منظور مدیران جهت معرفی تولیدات داخل کشور و سودآوری هر چه بیشتر در نمایشگاه های بین المللی کشورهای دیگر شرکت می کنند تا بتوانند در زمینه رشد اقتصادی کشور نقش کوچکی داشته باشند.

مدیران شرکت صنعتی سپاهان با توجه به نیاز روز جامعه و در نظر گرفتن همه جوانب، محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می کنند که از هر لحاظ از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می توانند نیاز مشتریان داخل و حتی مشتریان خارج از کشور را برآورده سازند.

ناگفته نماند که این شرکت فرصت شغلی برای بیش از 880 نفر افراد بیکار فراهم کرده است و با ظرفیتی بیش از 420 هزار تن در سال در زمینه تامین نیازهای بازار، مشغول به فعالیت است.

شرکت های فرعی وابسته به گروه صنعتی سپاهان

شرکت های فرعی وابسته به گروه صنعتی سپاهان:

شرکت صنعتی سپاهان به عنوان شرکت اصلی (سهامی عام) با مجموعه شرکت های فرعی زیر که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، کار می کند:

  1. شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان:

هدف از تاسیس این شرکت، تولید لوله های مادر یا اصلی در کشور است که بیشتر در صنایع اتومبیل سازی از جمله: سیلندر، کمک فنر و… مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان را می توان از مجموعه شرکت های فرعی زیر نظر گروه صنعتی سپاهان دانست.

  1. شرکت ساخته های فلزی اصفهان:

این شرکت با نماد سافا در بازار داخلی کشور مشغول به فعالیت است و در ابتدا یکی از تولید کنندگان اصلی در زمینه برش ورق و ساخت قفسه های فلزی بود. اما در سال های بعد در زمینه های پروفیل درب و پنجره فولاد گالوانیزه رنگ شده، مشغول به فعالیت شد. امروزه شرکت ساخته های فلزی اصفهان، نزدیک به 200 کارمند را تحت پوشش خود دارد.

شرکت بار آهن سپاهان

  1. شرکت بار آهن سپاهان:

جا دارد که بگوییم این شرکت در سال 1372 شروع به فعالیت کرد و تا به امروز فرصت های شغلی زیادی را برای افراد بیکار، فراهم کرده است. ناگفته نماند که شرکت بار آهن سپاهان در حوزه حمل مواد اولیه و قطعات به شرکت گروه صنعتی سپاهان نقش مهم و بسیار اساسی را بازی می کند.

شرکت بار آهن سپاهان

جمع بندی نهایی:

طبق برآوردهای به دست آمده، شرکت گروه صنعتی سپاهان جز مهمترین شرکت های داخل کشور در زمینه تامین انواع مختلف محصولات فولادی است. جای بسی خوشحالی است که این شرکت توانسته رتبه مناسبی را در بازار لوله های فولادی کسب نماید. اگر به طور خلاصه بخواهیم مجموعه فعالیت های اصلی این شرکت را نام ببریم، می توانیم به موارد زیر در ادامه اشاره کنیم:

  • طراحی و تولید انواع لوله و محصولات فلزی
  • فعالیت های مربوط به مبادلات داخلی و خارجی در زمینه تامین مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات
  • تاسیس شرکت های فرعی جهت تامین نیازهای روز بازار در زمینه های مختلف صنعتی
  • انجام فعالیت های مربوط به فروش مصنوعات فلزی در بازار داخلی و صادرات آنها به خارج از کشور
  • شرکت در نمایشگاه های بین المللی جهت معرفی محصولات خود به مشتریان خارجی و کسب سودآوری هر چه بیشتر جهت رشد اقتصادی کشور

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر