امروز : شنبه 20 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه کارتن پلاست اصفهان

کارخانه کارتن پلاست اصفهان

در این مطلب قصد داریم کارخانه کارتن پلاست اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارتن پلاست اصفهان با بهره مندی از بزرگترین کارخانه تولید پلاست شیت این محصولات را از مواد پلی پروپلین و چاپ سیلک اسکرین در ابعاد مختلف تولید و عرضه می کند.

 

کارتن پلاست اصفهان

 

کارتن پلاست

کارتن پلاست به عنوان عایق و پوشش شناخته می شود. توجه داشته باشید که قرار گرفتن دو ورق مثلث خارجی بر روی یکدیگر از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که به آن کارتن پلاست گفته می شود. همچنین توجه داشته باشید مواد اولیه مثل پلی پروپیلن محصول نهایی را تولید خواهد کرد که به آن کارتن پلاست گفته می شود.

 نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که این محصول به خاطر دوام و مقاومت بالایی که دارد در صنایع مختلف تبلیغات، کشاورزی، ساختمان، و … استفاده خواهد شد. جنس این محصول معمولاً از پلاست شیت یا هالوشیت می باشد. به خاطر مدرن بودن محصول برای اغلب افراد ناشناخته و مبهم است. یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول ضد آب بوده و در برابر نور خورشید نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که تغییرات موجود در آب و هوا هیچ‌گونه تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد.

کارتن پلاست

این محصول در تمامی شرایط مقاومت خود را حفظ خواهد کرد که از مهم ترین ویژگی های کارتن پلاست می‌توان به قابلیت چاپ آن ذکر کرد. می توان آن را به صورت اشکال و طرح‌های مختلفی در آورد و در کاربردهای بسیاری از آن استفاده کرد.

توجه داشته باشید کارتن پلاست که توسط کارخانه کارتن پلاست اصفهان تولید و عرضه می‌شود دارای وزن بسیار سبک بوده و در برابر ضربه هایی که به آن وارد شود بسیار مقاوم خواهد بود. این محصول از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. به طور کلی می‌توان گفت کارتن پلاست به محصولات و فرآورده های پلاستیکی گفته می شود که از جنس پلی پرواتیلن تولید می شود.

 این محصول که استفاده اولیه خود را از دست نمی دهد و به صورت مجدد می‌توان کارتن‌پلاست را بازیافت کرد و در صنایع مختلف استفاده کرد. توجه داشته باشید کارتن‌پلاست به روش اکستروژن تولید می شود و شامل دو ورقه مسطح است که بر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. به گونه‌ای که به یکدیگر اتصال داده شده و امکان تفکیک آن ها سخت و دشوار می باشد.

انواع کارتن پلاست

مجتمع کارتن پلاست اصفهان سعی کرده است انواع کارتن پلاست را در انواع مختلف تولید و روانه بازار کند. این کارتن پلاست ها دارای ظاهر و کاربردها و انواع مختلفی دارند. برخی از انواع کارتن پلاست تولید این کارخانه عبارتند از:

کارتن پلاست ورقه ای یا ساده

ساده ترین نوع کارتن پلاست که در بازار موجود می باشد؛ نوع ورقه ای یا ساده است که شباهت بسیاری به بافت کاغذ دارد. کارتن سازی در ساخت این نمونه از کارتن پلاست دو لایه پلاستیکی و پلاستیکی چین‌دار را پوشش خواهد داد. یک ورق دوجداره شکل می‌دهند. در این روش از چسب استفاده نمی‌کنند، بلکه لایه ها توسط گرما و حرارت به یکدیگر اتصال داده می‌شود.

کارتن پلاست ساده

یک نمونه دیگر این محصول می‌توان به کارتن پلاست اشاره کرد که در آن به جای قرار دادن لایه دندانه دار یک لایه پلاستیکی صاف لایه چین دار اتصال داده می‌شود و نیازی به لایه دیگر ندارد. این مدل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و راحت تر خم می شود یا به شکل لوله در می آید. معمولا از جنس پلی اتیلن ساخته شده و شیت های پلاست های ساخته شده از پلی اتیلن در مقابل سرما از استقامت بالایی برخوردار می باشد.

کارتن پلاست عمودی

کارتن پلاست عمودی در قطر های ۲ میلیمتری تا ۲۵ میلیمتری در بازار موجود است. ساخت این مدل پس از طی شدن فرایند خاص ورق های کارتن پلاست را توسط دستگاه مخصوص برش می دهند. هیچگونه دندانه‌دار و چین داری در آن وجود ندارد.

 در عوض در حاشیه های ورقه های آن خانه های ساخت و عمودی مشاهده خواهید کرد. این کارتن پلاست ها از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می شود. معمولاً کارتن پلاست عمودی از جنس پلی اتیلن ساخته شده باشد. از مقاومت کمتری در برابر حرارت برخوردار است و زودتر دچار ذوب می شود.

 

کارتن پلاست کندوی یا حبابی

 

کارتن پلاست کندوی یا حبابی

بهترین و جدیدترین مدل کارتن پلاست که در بازار موجود است؛ نمونه حبابی یا کندوی آن می باشد. این مدل از پلی پروپیلن تولید خواهد شد و باعث می‌شود تا در مقابل مواد شیمیایی از مقاومت بالاتری برخوردار باشد. همچنین استفاده از پلی پروپیلن در ساخت این محصول باعث می‌شود تا ضدخش بوده و محصول نهایی از وزن سبکی  برخوردار است.

ویژگی های کارتن پلاست

  • برخورداری از وزن سبک
  • دارای قابلیت شستشو
  • دارای تحمل فشار بالا
  • موجود در انواع رنگ های مختلف
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • غیر سمی
  • بدون بو
  • دارای قابلیت چاپ
  • دارای قابلیت برش آسان
  • حفظ انعطاف اولیه
  • غیر قابل اشتعال
  • مقاومت در برابر ضربه و له شدن
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • آنتی استاتیک
  • دارای شفافیت
  • جداکننده
  • دارای استاندارد جهانی
  • دارای قابلیت بازیافت
  • دارای عایق یو وی
  • عایق صوت
  • عایق حرارت
  • برخورداری از وزن سبک تر

آهن هایپر یکی از فروشگاه های بزرگ و معتبر در سطح ایران می باشد که جهت ارائه انواع مقاطع فولادی و محصولات فولادی مورد نیاز برای ساخت و ساز و صنایع مختلف فعالیت دارد. محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می گردد توسط برترین و معتبرترین کارخانه های داخلی و خارجی تولید شده است. شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالای این محصولات را اطمینان پیدا کرده و در کاربردهای مختلف از آن استفاده نمایید.

 توجه داشته باشید شما بازدید کنندگان گرامی در هر شهر ایران که باشید می توانید این محصولات را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مختلف بهره مند شوید. همچنین می توانید جهت خرید محصولات کارخانه کارتن پلاست اصفهان اقدام نمایید. تمام این محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم برای مصرف کننده ارسال می شود.

قیمت انواع کارتن پلاست

مجموعه آهن هایپر محصولات با کیفیت را ارائه دهد. به همین خاطر در این سال‌های فعالیت توانسته است به خوبی در جهت رضایت مشتریان خود کوشا باشد. جهت خرید انواع مقاطع فولادی بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه کارتن پلاست اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر