امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پویش بازرگان

کارخانه پویش بازرگان

کارخانه پویش بازرگان یکی از تولید کنندگان قطعات فولادی می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین نیروی زبده توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی شرکت پویش بازرگان را مورد بررسی قرار دهیم. باما ما همراه باشید.

شرکت پویش بازرگان در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. بهتر است بدانید امروزه شرکت پویش بازرگان از جمله شرکت های معتبر و شناخته می باشد که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه پویش بازرگان

 

محصولات تولیدی کارخانه پویش بازرگان

  1. تیرآهن بال نیم پهن موازی IPE
  2. تیرآهن بال باریک شیبدار IPN
  3. تیرآهن بال پهن موازی H
  4. شمش های ساختمانی و صنعتی
  5. میلگرد
  6. ناودانی
  7. نبشی

تیرآهن بال نیم پهن موازی

یکی از محصولات تولیدی شرکت پویش بازرگان؛ تیرآهن بال نیم پهن موازی می باشد که دارایی شکل ظاهری مثل I است. این تیراهن طبق استانداردهای اروپا تولید می‌شود که دارای بال با ضخامت ثابت می باشد. یعنی ضخامت بال در ابتدا و انتهای آن یکسان می باشد. این نوع تیرآهن از جمله بیشترین مصرف در بازار ایران را نسبت به دیگر تیرآهن ها دارد.

تیرآهن بال باریک شیبدار

آهن بال باریک شیبدار یکی از محصولات تولیدی شرکت پویش بازرگان می باشد که از آن در ساختمان سازی استفاده می شود. بهتر است بدانید این تیرآهن در سایزهای ۱۴ و ۱۲ تولید و روانه بازار می شود.

در تولید این نوع تیرآهن ها معمولاً از فولاد ۳۷ و فولاد ۴۴ و فولاد ۵۲ با همان مشخصات فنی و درصدد عناصری می باشد که برای تیراهن تولیدی معمولی از آن استفاده می شود.

تیرآهن بال پهن موازی

یکی دیگر از انواع تیرآهن هایی که توسط این کارخانه تولید می‌شود؛ تیرآهن بال پهن موازی یا همان تیرآهن هاش می باشد که در وزن های متوسط و سبک تولید و روانه بازار می‌شوند.

بهتر است بدانید تفاوت تیرآهن هاش و تیرآهن معمولی در اندازه بال های آن می‌باشد. تیراهن‌ هاش از بال پهن تری برخوردار بوده و به همین خاطر ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند.

میلگرد

میلگرد یکی از انواع مقاطع فولادی می باشد که از آن در ساختمان سازی و صنایع به وفور استفاده می شود. میلگردها مکمل بتن در ساختمان سازی می باشد که جهت استحکام بخشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این به خاطر برخورداری از مقاومت و خاصیت چرخشی و کششی بالا می باشد. اگر فشار و نیرو به بتن وارد شود میلگرد نیرو را منتقل کرده و خورد نمی شود بلکه سازه را حفظ خواهد کرد.

میلگرد کارخانه پویش بازرگان

 یکی دیگر از ویژگی کمک کننده در هماهنگی میلگرد فولادی و بتن این است که دمای بتن و میلگرد نزدیک به یکدیگر می باشد که برای تغییرات دما در شرایط مختلف مهم است. توجه داشته باشید میلگرد معمولاً در انواع ساده، کلاف و میلگرد آجدار تولید و روانه بازار می شوند.

 میلگرد آجدار از شمش و بیلت های فولادی تحت فرایند نورد گرم تولید و روانه بازار می شوند. در برخی موارد از ضایعات آهن برای تولید مقاطع فولادی استفاده می کنند که باعث می شود تا استاندارد و کیفیت محصول افت پیدا کند. باید سعی کنید مشخصات کامل میلگرد مورد بررسی قرار دهید تا نوع مناسب آن را تهیه نمایید.

 بهتر است بدانید میلگرد آجدار دارای برآمدگی هایی می باشند که به صورت تکرار شونده است. این برآمدگی های موجود در سطح میلگرد باعث افزایش سطح اصطحکاک درگیر شدن بیشتر بتن باشد باعث می شود تا بتن با ترکیب یکپارچه تری ایجاد شود.

ناودانی

ناودانی ها، پروفیل های باز می باشند که از یک خط افقی جان و همچنین دو سطح عمودی به نام بال تشکیل شده است. توجه داشته باشید ناودانی های آلومینیومی معمولاً از نظر وزن سبک تر از ناودانی های دیگر می باشد. همچنین دارای قابلیت شکل پذیری و استحکام بالایی می باشد. از آن در ساخت چهارچوب های در و پنجره، اسکلت سازه ها و شاسی تریلر ها استفاده خواهد شد.

 بهتر است بدانید این ناودانی ها معمولاً به دو صورت پرسی و فابریک تولید و عرضه می شوند. ناودانی فابریک به این صورت تولید می‌شوند که  شمش حرارت داده شده و از فضایی که به نام نورد معروف می باشند عبور کرده و سپس ناودانی تولید می شود. با توجه به سایز ناودانی ها با همان سایز از خط تولید خارج خواهند شد که معمولا به آن ناودانی فابریک گفته می‌شود.

  ناودانی پرسی همانطور که از نامش پیداست از پرس کردن ورق ها انجام می شود. این ورق ها معمولاً به طول ۶ متر می باشند. بهتر است بدانید ناودانی های پرسی معمولاً در سایز های مختلف طبق سفارش مشتریان انجام می شود. در صنایع مختلفی از جمله ساختمان می‌توان از ناودانی پرسی استفاده کرد.

نبشی و ناودانی پویش بازرگانان

نبشی

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت پویش بازرگان؛ نبشی می باشد. در بیشتر مواقع برخی از افراد نبشی ها با ناودانی ها اشتباه می گیرند. اما بهتر است بدانید نبشی و ناودانی دارای تفاوت هایی می باشند. این محصول یکی از پر نقش ترین و پرکاربردترین ورق های آهنی در ساختمان سازی می باشد.

 با توجه به اینکه این نبشی ها دارای دو ضلع عمود برهم می باشند. معمولاً با حرف اختصاری L نمایش داده می شود. البته در نظر داشته باشید دو ضلع نبشی اگر با یکدیگر برابر باشند به آن نبشی بال مساوی گفته می‌شود. در اینجا نبشی بال مساوی را با حرف V  نمایش می دهند.

 نبشی ها در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند ولی در صنعت نیز از آن به وفور استفاده می شود. نبشی ها در انواع پرسی و فابریک تولید می‌شوند که هر یک از آن ها دارای کاربرد های فراوانی می باشد. فروشگاه آنلاین آهن هایپر یکی از فروشگاه هایی می باشد که ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد که این مقاطع توسط کارخانه های برتر و شناخته شده تولید شده اند.

شما بازدیدکنندگان گرامی جهت تهیه و خرید انواع مقاطع فولادی از جمله پروفیل، نبشی، لوله های صنعتی و … می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید و این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و در ساختمان سازی و یا صنایع دیگر از آن بهره مند شوید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید از طریق راه‌های ارتباطی شده می توانید با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پویش بازرگان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر