امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پارت نورد لاهور

کارخانه پارت نورد لاهور

گروه صنعتی پارت نورد لاهور در صنعت تولید مصولات فولادی فعالیت می‌کند و محصولات فولادی با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می‌کند. با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولات تولیدی آن بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه پارت نورد لاهور

گروه صنعتی پارت نورد لاهور برای تولید و نورد محصولات فولادی در سال 1394 تاسیس شد. اکنون این شرکت در 45 کیلومتری جاده مشهد فریمان در قسمت فاز دو شهرک صنعتی کاویان با مدیریت آقای مهدی سرافرازیان در حال فعالیت است.

 

گروه صنعتی پارت نورد لاهور

 

 شرکت پارت نورد لاهور تنها شرکتی است که با تکنولوژی دارکیت رول یا هات شارژ در ایران مشغول به تولید نبشی و ناودانی و سپری است. با استفاده از فروشگاه اینترنتی آهن هایپر به‌راحتی می‌توانید از محصولات این کارخانه با قیمتی مناسب خرید کنید.

محصولات گروه صنعتی پارت نورد لاهور

 فاز اول این شرکت در حال تولید نبشی و ناودانی سبک در سایزهای 8 و 10 است که ظرفیت ان در ماه حدود 10 هزار تن است. ودر فاز دوم این طرح توسعه در تولید محصولاتی مثل نبشی و ناودانی در سایزهای 6 تا 16 است. از مهم‌ترین ویژگی محصولات این شرکت کیفیت و وزن مناسب و استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی است که باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

تولیدات این شرکت شامل ناودانی و نبشی در سایزهای 5 تا 10 و در ضخامت‌های سبک و سنگین است و همچنین تولید شمش 3 اس پی و 4  اس پی است که در سایزهای 125-100 و 150 است و دیگر تسمه نوردی کرومیت و سایر سایزها در عرض‌های 25 و ضخامت 3 تا 10 میلیمتر را تولید می‌کند. این شرکت به دلیل کیفیت محصولات خود و وزن مناسب آنها به کشورهای شرقی ایران صادر می‌شوند.

نبشی

ازجمله محصولات تولیدی این شرکت نبشی است که به شرح زیر است

  • نبشی 50*50*4 – شاخه 6 متری 18 کیلوگرم
  • نبشی 50*50*5- شاخه 6 متری 22 کیلوگرم
  • نبشی 60*60*5- شاخه 6 متری 27 کیلوگرم
  • نبشی 60*60*6- شاخه 6 متری 32 کیلوگرم
  • نبشی 80*80*7- شاخه 6 متری 50 کیلوگرم
  • نبشی 100*100*10- شاخه 6 متری 86 کیلوگرم
  • نبشی 100*100*10- شاخه 12 متری 172 کیلوگرم

نبشی های لاهور

این شرکت تنها شرکتی است که از تکنولوژی هات شارژ استفاده می‌کند. در این روش اهن اسفنجی با دمای 600 درجه سانتی گراد به کوره ذوب وارد می‌شود. اما در روش‌های قدیمی اهن اسفنجی در دمای پایین به کوره منتقل می‌شود و انرژی زیادی برای گرم کردن لازم دارد که این در روش هات شارژ به صورتی است که که در همان ابتدا با دمای بالا وارد کوره می‌شود ودر برق و انرژی صرفه جویی می‌شود.

این شرکت در فضایی به متراژ 600 هکتار و در سه فاز در حال فعالیت است و دارای واحدهای مختلفی همچون فلزی و خدماتی و مواد شیمیایی است.

تسمه و نوار نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژ ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بیش از 10 میلیمتر. ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بین 4.75 تا 10 میلیمتر. ورق نورد گرم فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ضخامت بین 3 تا 4.75 میلی متر. مقاطع فولادی ساده کربنی و کم آلیاژی به شکل  ال است.  

از جمله تولیدات کارخانه پارت نورد لاهور نبشی‌های سبک و سنگین در سایزهای 50*50*4 تا 100*100*10 با بال مساوی است. نبشی‌های سنگین گروه 5 پارت نورد لاهور دارای کمترین خطا در هنگام ساخت هستند واز استانداردهای بین المللی مانند 13968-1 و استانداردهای اروپایی را نیز دارد

باید وزن هر شاخه 6 متری 22 کیلوگرم باشد. که به این محصول در بازار نبشی‌های نورد دیده بال مساوی گفته می‌شود.

از این نوع نبشی 5 ذوبی برای ساخت ستون و خر پا و سازه اسانسور و سازه‌های فلزی و فضایی و فوندانسیون ساختمان و پل استفاده می شود.  به طور کلی به پروفیل‌های فولادی که سطح مقطع ان به شکل ال است نبشی گفته می‌شود.

این محصول از پر مصرف ترین ها در صنعت و ساختمان سازی است. که در اینجا دونوع نبشی داریم که اگر بال ان باهم یکسان باشد به ان نبشی بال مساوی گفته می‌شود. و اگر بال‌های ان یکسان نباشد به ان نبشی بال نامساوی گفته می‌شود. همچنین به نبشی‌هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد نبشی ساختمانی و به نبشی‌هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند نبشی صنعتی گفته می‌شود.

البته باید توجه داشت که نبشی‌ها ممکن است از مواد دیگری ساخته شوند مانند نبشی استیل و نبشی الومینیومو نبشی چوبی و نبشی پلاستیکی است. که این نوع نبشی‌ها در کشور تولید و حتی صادر هم می‌شوند. در ایران هم کارخانه‌های زیادی به تولید نبشی می‌پردازند و هم مصرف این محصول زیاد است که درهنگام خرید این محصول باید به کیفیت این محصول توجه کرد و همچنین موارد مصرف ان را نیز باید در نظر گرفت. چون این نبشی‌ها از نظر مقاومت باهم فرق دارند.

محصولات پارت نورد لاهور

باید دقت کرد که نبشی‌ها از نظر ظاهر و نوع تولید به چند دسته تقسیم می‌شوند. ابتدا نبشی بال مساوی است و این در زمانی است اندازه بال‌های ان یکسان باشد. که در این زمان سطح مقطع ان به شکل وی است.

همین طور که اشاره شد به نبشی با اضلاع نا برابر نبشی بال نامساوی گفته می‌شود که شکل ان ال مانند است. در این مدل نبشی اضلاع می‌توانند هرکدام 100 و دیگری 80 باشد. دیگری نبشی پرسی است.

از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین نبشی ساختمانی و صنعتی در نحوه تولید ان ها است.

به طور کلی نبشی ساختمانی با پرس تولید می‌شود. به طوری که ورق فولادی برش زده می‌شود ودر دستگاه پرس قرار می‌گیرد تا به ضخامت موردنظر برسد که زمان این عملیات کوتاه است و آسان است.

از این نوع نبشی برای تقویت اتصالات و قوی کردن بادبند و خرپا کاربرد دارد. نوع دیگر نبشی فابریک است. که مورد مصرف ان بیشتر در صنعت است این روش به این صورت است که شمش مطابق دمای مشخص شده در کوره حرارت می بیند و در انتها سطح مقطع آن کم می شود و به نبشی تبدیل می‌شود و نبشی‌های صنعتی که با این روش تولید می‌شوند از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

شمش به کار رفته در این نبشی‌ها در قیمت ان تاثیر دارد. واز این نبشی صنعتی در خودروسازی و کشتی سازی و پترو شیمی و تجهیزات ترافیکی مصرف می‌شود. قیمت نبشی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است بنابرین برای کاهش هزینه بهتر است این محصول را به صورت عمده و به طور مستقیم از خود کارخانه خریداری کرد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پارت نورد لاهور با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر