امروز : چهارشنبه 24 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ورق خودرو چهارمحال بختیاری

کارخانه ورق خودرو چهارمحال بختیاری

ورق خودرو چهارمحال بختیاری را می توان به عنوان اولین شرکت تولید کننده داخل کشور در زمینه تولید ورق گالوانیزه دانست که در صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در منطقه سفید دشت واقع در استان چهارمحال، مکان یابی شده است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال در سال 1382 شروع به فعالیت کرد و در نهایت توانست در سال 1389 به بهره داری کامل در مورد ظرفیت تولیدی محصولات خود برسد. این شرکت در برنامه خود، ظرفیت تولیدی 300 هزار تن را به طور میانگین تخمین زده بود.

اما بعدها به ظرفیت تولیدی 400 هزار تن در سال رسید که آن هم به دلیل عقد قرارداد شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری با شرکت ایریتک ایران و CMI بلژیک است. کیفیت تولیدات محصولات این شرکت به گونه ای است که می تواند به تنهایی پاسخگوی نیاز بازار داخلی کشور باشد.

طی برآورد های به دست آمده، شرکت ورق خودرو چهارمحال توانسته در سال گذشته حدود 50 هزار تن تولیدات خود را به بازار خارج از کشور صادر کند و لقب بزرگترین تولید کننده ورق های گالوانیزه مخصوص خودرو را در خاورمیانه نصیب خود سازد. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده این شرکت به بزرگترین تولید کننده ورق خودرو در منطقه تبدیل شود، این است که از آخرین استانداردهای تولید بین المللی در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

 

ورق خودرو چهارمحال بختیاری

 

آشنایی با ویژگی های محصولات شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری:

جا دارد که بگوییم محصولات تولیدی این شرکت از بهترین کیفیت در بازار داخلی و خارجی برخوردار هستند. یادآوری این نکته ضروری است که شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری بیشتر از 90 درصد از نیاز بازار داخلی کشور را تامین می کند و شرکتی مانند: ایران خودرو از مهمترین مشتریان این شرکت به شمار می رود.

تولید داخلی ورق های خودرو در کشور باعث شده که تامین این محصول از بازار خارج به طور چشمگیری کاهش یابد و با صادرات محصولات این شرکت به بازارهای خارجی شاهد پیشرفت و رونق اقتصادی کشور در این زمینه باشیم. البته ناگفته نماند که این کارخانه هر ساله محصولات تولیدی خود را به کشورهایی از جمله: عراق، افغانستان، پاکستان و امارات صادر می کند.

در ادامه مقاله شما را با ویژگی های تولیدی شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری آشنا می کنیم:

  1. ورق های گالوانیزه تولیدی در این کارخانه از مقاومت بالایی در برابر هرگونه عواملی مانند: مواد خورنده، رطوبت و دیگر موارد محیطی برخوردار هستند.
  2. استفاده از ورق های گالوانیزه این کارخانه در صنعت خودروسازی باعث تولید ماشین هایی بادوام و با ثبات شده که از بهترین کیفیت برخوردار هستند و می توانند نیاز مشتریان بازار خودرو را در داخل کشور را تامین و رفع نمایند.

شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری

این شرکت تا به حال توانسته که فرصت های شغلی را برای بسیاری از جوانان این مرز و بوم ایجاد نماید و با اشتغال 400 نفر مستقیم و 4000 نفر غیر مستقیم از افراد بیکار، سهم بزرگی را در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید.

آشنایی با خطوط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری:

جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات ورق خودرو چهارمحال باید عرض کنیم که این کارخانه، ورق های گالوانیزه خود را به روش غوطه وری داغ پیوسته تولید می نماید. دلیل اینکه این روش بر بسیاری از روش های تولید برتری دارد این است که ورق های تولید شده از ضخامت بالای پوشش، دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. خطوط تولید کارخانه ورق خودرو چهارمحال شامل مراحل زیر هستند:

  1. در مراحل ابتدایی تولید، کلاف های سرد خام به وسیله ماشین جوش به همدیگر متصل و جهت تکمیل مراحل بعدی به خط تولید فرستاده می شوند.
  2. این ورق ها به منظور جلوگیری از آلودگی به انباره های مخصوص جهت ذخیره منتقل می شوند.
  3. در مرحله بعد، ورق ها جهت شستشو به وسیله غلطک های مخصوص در مخازن تعبیه شده این کار منقل و سپس توسط هوای گرم، خشک می شوند.
  4. در نهایت طی انجام مراحل مختلف بر روی ساخت ورق های گالوانیزه، این محصولات آماده ورود به بازار داخلی جهت استفاده می شوند.

محصولات ورق خودرو چهارمحال بختیاری

از مهمترین ویژگی های دیگر این محصولات می توان به استحکام، رنگ پذیری بالا، صافی فوق العاده آن اشاره کرد که می توانند تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت آن داشته باشند و همچنین در مقایسه با محصولات بازارهای خارجی از دوام بسیار بالایی برخوردار باشند.

آشنایی با اهداف شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری

نتیجه نهایی:

ورق خودرو چهارمحال بختیاری یکی از شرکت های اصلی و مهم در زمینه تولید ورق های گالوانیزه است که نیاز بسیاری از بازارهای خارجی و داخلی را در این صنعت رفع کرده است. این شرکت با رعایت استانداردهای لازم توانسته محصولاتی را تولید و به بازارهای خارجی صادر نماید که از بهترین کیفیت برخوردار باشند.

ورق های تولیدی این شرکت در صنایع مختلفی از جمله: لوازم خانگی و اتومبیل سازی مورد استفاده بسیاری از مشتریان قرار می گیرند. البته ناگفته نماند که شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری توانسته محصولاتی را تولید نماید که قابل صادر کردن به کشورهای مختلفی از جمله: افغانستان، پاکستان، امارات و… باشند. به همین خاطر است که این کارخانه توانسته لقب بزرگترین شرکت تولید کننده در زمینه ورق های گالوانیزه را در خاورمیانه نصیب خود سازد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر