امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد گرم سمنان

کارخانه نورد گرم سمنان

سال ۱۳۸۳ شرکت نورد گرم سمنان در جاده سمنان دامغان تاسیس شد. این کارخانه در انتهای شهرک صنعتی شرق بنا گردید که هفت کیلومتر با جاده سمنان دامغان فاصله دارد. از اهداف شرکت نورد گرم سمنان ساخت و تهیه‌ی انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار می‌باشد. ظرفیت تولیدی این کارخانه ۲۳۰ هزار تن است که انواع مقاطع فولادی را در سال تولید می‌کند.

از اهداف اساسی و مهم کارخانه ی فولاد سمنان تولید شمش با ظرفیت ۱ میلیون تن به صورت سالانه می‌باشد. شرکت نورد گرم سمنان توانسته است؛ اشتغال زایی را در شهر سمنان، برای تعداد ۷۰ نفر را محیا کند. میلگرد سمنان به صورت مستقیم از شمش ۱۰*۱۰ یا ۱۵*۱۵ تولید و به بازار آهن عرضه می شود.

 

شرکت نورد گرم سمنان

 

با وجود تجربه بالای این شرکت در حیطه ساخت میلگرد مشاوره هایی را نیز در پروژه های به این سبک بر عهده گرفته است. شرکت نورد گرم سمنان با استفاده از دانش فنی خود توانسته دستگاه های مورد نیاز مشتریان را با یکسال ضمانت و خدمات فروش تولید و به سراسر ایران ارسال کند.
کارخانه میلگرد سمنان انواع میلگرد های تولیدی خود را در ابعاد ۸ تا ۲۵ تولید و به بازار عرضه می‌کند.
میلگرد ساده فولاد سمنان در ابعاد ۸ تا ۲۵ و به صورت شاخه ای تولید می شود.

آشنایی با کارخانه نورد گرم سمنان

مشخصات گروه صنعتي نورد گرم سمنان

مقدار توليد سالانه دستگاه‌هاي ساخته شده از 1000تن تا 50000 تن در سال می‌باشد.

توليد ميلگرد مستقيما از شمش 10* 10يا 15* 15

ساخت دستگاه‌ها در داخل كشور همراه با يكسال گارانتي وخدمات پس از فروش در سراسر كشور

ایجاد اتوماتيك كردن تمامی مسير توليد

مشاوره مهندسي در حیطه انجام پروژه هاي نورد گرم

امكان بازديد از پروژه هاي  تمام شده در تمام کشور

کارخانه نورد گرم سمنان

محصولات شرکت نورد گرم سمنان:

میلگرد ساده شرکت نورد گرم سمنان

میلگرد با نام آرماتور نیز شناخته می‌شود. میلگرد شرکت نورد گرم سمنان در ساختمان سازی کاربرد دارد و در حقیقت پشتیبان بتن است. البته میلگردهای ساده در مصارف صنعتی نیز کاربرد زیادی دارد و در ساخت خاموت استفاده می‌شوند.

معمولا میلگردهایی با کیفیت بالاتر جهت مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و میلگردهایی با کیفیت پایین‌ تر برای مصارف ساختمانی کاربرد دارند. میلگردهای ساده این کارخانه با استاندارد ایران ساخته می‌شوند. از ویژگی‌های این نوع میلگرد 240 است و ترکیبات شیمیایی آن دارای کربن، سیلیسیم، منگنز، فسفر و گوگرد می‌باشد.

میلگرد آجدار نورد گرم سمنان

میلگرد آجدار این کارخانه با کیفیت A3، در ابعاد 8 تا 25 و بصورت شاخه ای تولید می گردند. میلگردهای آجدار شرکت نورد گرم سمنان به دو صورت آجدار و جناغی تولید می‌شوند. نکته قابل توجه این است که این آج ها به صورت هفتی و هشتی شکل ساخته شده اند که در کاربرد آن تاثیر زیادی می‌گذارد.

افرادی که در صنعت کار و فعالیت می‌کنند، میلگرد A3 را از انواع میلگرهای ترد معرفی می‌کنند. میلگرد های خشک یا ترد برای انجام عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی مناسب می باشد. همچنین از این نوع میلگرد می توان برای مصارف آهنگری یا تغیر شکل های فراوان با زوایای تند بهره برد.

به صورت کلی از میلگرد آجدار جهت ساختمان سازی استفاده می‌شود و برای آرماتورهای طولی در فونداسیون از این نوع میلگرد بهره می‌برند. این میلگرد آجدار جناغی کارخانه نورد گرم سمنان با استاندارد ASTM A615 G65 و JIS SD4 در کارخانه شرکت نورد گرم سمنان تولید می‌شوند. ترکیبات شیمیایی این نوع از میلگرد شامل کربن، سیلیسیم، منگنز و فسفر و گوگرد است.

محصولات کارخانه نورد گرم سمنان

قیمت تولیدات شرکت نورد گرم سمنان

همان طور که می‌دانید ایران در حال حاضر با شرایط بحرانی اقتصادی روربه رو است. قیمت دلار و ارزهای دیگر در ایران نجومی میباشد و قیمت سایر محصولات نیز ارتباط مستقیمی با افزایش ارز دارد. نمی‌توان قیمت ثابتی برای هیچ یک از تولیدات کارخانه‌های ساخت فولاد از جمله شرکت نورد گرم سمنان در نظر گرفت.

کارشناسان فروش این شرکت و مشاورین خرید به صورت شبانه‌روزی در خدمت خریداران ‌‌می‌باشند تا آن‌ها را جهت خرید راهنمایی کنند. با مراجعه به سایت شرکت می‌توانید در‌جداول مربوط به لیست قیمت‌ از نواسانات لحظه‌ای قیمت میلگرد نورد گرم سمنان و سایر محصولات شرکت اطلاع پیدا کنید.

به دلیل حضور داشتن فقط یک کارخانه تولید میلگرد آجدار در استان سمنان یعنی شرکت نورد گرم سمنان، تولیدات این شرکت قادر می‌باشد نیازمندی‌های بازار و همچنین طرح های عمرانی و ساختمانی استان و استان ها و شهرهای نزدیک و همجوار با استان سمنان را تامین کند.

کارخانه نورد گرم سمنان

فعالان بازار آهن، مهندسان، طراحان و همچنین افرادی که در سمنان قصد ساخت و ساز به صورت روزانه دارند؛ در حال رصد و بررسی قیمت میلگرد نورد سمنان در سایت‌های مربوط به آهن و کانالهای تلگرامی می‌باشند. امروزه شبکه‌‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و توییتر نیز بسیار برای اطلاع از انواع محصولات شرکت‌ها فولادی مناسب می‌باشند. زیرا تعداد افرادی که از این فضاهای اجتماعی بهره می‌برند بسیار زیاد است.

با توجه به مطالب ذکر شده در این محتوا شرکت نورد گرم سمنان ، تنها تولید کننده میلگرد به صورت عمده در سمنان است و مواد اولیه‌ی بسیاری از کارخانه‌های اطراف استان سمنان را تهیه می‌کند. بنابراین میلگرد و سایر محصولات فولادی شرکت نورد گرم سمنان جهت خرید گزینه مناسبی می‌باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد گرم سمنان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر