امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد و پروفیل ساوه

کارخانه نورد و پروفیل ساوه

شرکت نورد و پروفیل ساوه در استان مرکزی در شهر ساوه قرار دارد، هدف از ساخت این شرکت تولید پروفیل و لوله با ظرفیت پنجاه هزار تن می باشد. این شرکت از اولین شرکت های سازنده لوله و پروفیل سبک صنعتی در کشور محسوب می شود، که از سال 1360 وارد این حوزه شد. پروفیل ساوه علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند. در ادامه در مورد این شرکت بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی شرکت نورد و پروفیل ساوه
  • محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه
  • استانداردها و کیفیت محصولات پروفیل ساوه
  • قیمت روز پروفیل ساوه
  • کاربرد پروفیل ساوه
  • قیمت روز پروفیل ساوه

 

شرکت نورد و پروفیل ساوه

 

معرفی شرکت نورد و پروفیل ساوه

شرکت نورد و پروفیل ساوه در سال ۱۳۵۴ در استان مرکزی در شهر ساوه با هدف تولید پروفیل و لوله با ظرفیت پنجاه هزار تن احداث گردید. این شرکت 4 سال بعد با بهره گیری از افراد با تجربه و مدیریت دقیق ظرفیت تولید خود را با نصب دستگاه های بیشتر در خط تولید به مقدار 60 هزار تن در سال افزایش داد.

در سال ۱۳۶۶ شرکت نورد و پروفیل ساوه توانست اولین لوله گالوانیزه را با بهره برداری از خطوط گالوانیزه، وارد بازار مصرفی نماید. سپس توانست برای اولین بار با توسعه و ارتقا کیفیت محصولات خود طبق آخرین استانداردهای بین المللی محصولات خود را به کشور انگلستان صادرکند.

پس از گذشت چند سال این شرکت با ارائه خدمات بهتر و توسعه ی کیفیت محصولات ظرفیت تولید را به میزان دو میلیون تن در سال افزایش داد. امروزه محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه شامل لوله و پروفیل صنعتی، لوله سیاه و گالوانیزه، لوله گاز خانگی و شبکه و … به صورت منظم به کشورهایی از جمله اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، اروپا، فرانسه، بلژیک، کویت، قطر، امارات متحده عربی، اردن، عراق، کانادا، ارمنستان و استرالیا صادر می شوند.

محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه

در شرکت نورد و پروفیل ساوه انواع مختلف لوله های صنعتی، لوله های فولادی گاز شبکه، لوله های فولادی گاز خانگی و آبرسانی، پروفیل های فرم دار صنعتی، قوطی های مربع مستطیل صنعتی و ساختمانی، پروفیل های در و پنجره و مقاطع ساخته می شود که در ادامه هر کدام از آنها را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد .

محصولات شرکت نورد و پروفیل ساوه

1-لوله های فولادی گاز شبکه: در این شرکت لوله های شبکه سراسری و شهری در ضخامت 9/2 تا 20 میلیمتر، سایز 8/3 تا 24 و با طول 6 تا 12 متر ساخته می شوند. این لوله ها در استانداردهای EN 10219، BS EN 10224، AWWA C 200، API 5CT ، API 5 L، می باشند. این لوله به علت انجام تست های متعدد و داشتن کیفیت بالا قابلیت استفاده در خطوط شبکه سراسری و شهری، گاز، نفت، آبرسانی و پتروشیمی را مهیا می سازند.

2-لوله های صنعتی: این لوله ها به دلیل قابلیت جوش پذیری، فرم پذیری، مقاومت بالا، كیفیت سطحی و دقت ابعادی آن، برای کاربردهای صنعتی بسیار مناسب می باشند. لوله های صنعتی تولیدی نورد ساوه در ضخامت 7/0 تا 20 میلیمتر و قطر خارجی 10 تا 610 می باشند و تحت استاندارد DIN 2394 و EN 10 219-2 ساخته می شوند.. لوله های صنعتی گالوانیزه شرکت نورد و پروفیل ساوه نیز به روش غوطه وری گرم ساخته می شوند در ضخامت 5/1 تا 60 میلیمتر و قطر 20 تا 3/168 می باشند و تحت استاندارد DIN 2444 ساخته می شوند.

3-لوله های فولادی گاز خانگی و آبرسانی: این لوله ها بیشتر کاربرد خانگی دارد و در اندازه های 4/1 تا 6 میلیمتری و به 2 صورت سیاه و گالوانیزه و در3 کلاس سبک، متوسط و سنگین در استانداردها DIN 2440 ،DIN 2441 ، BS 1387،ISIRI 3360 و ISIRI 3765 و به روش ERW ساخته می شوند.

4-قوطی های مربع و مستطیل صنعتی و ساختمانی: قوطی های ساخت شرکت نورد و پروفیل ساوه به دلیل داشتن قابلیت جوش پذیری، فرم پذیری و مقاومت ابعادی در مصارفی همچون سازه های تقویت كننده ساخت، ساخت ماشین آلات صنعتی، قـطـعات موتور سـیـكلت و اتـومـبیل ، در و پنجره و ساختمان سازی به کار می روند. این قوطی ها در استاندارد DIN 2395و EN 10219-2 ساخته می شوند.

5-پروفیل های فرم دار صنعتی: پروفیل های فرم دار در این شرکت در ضخامت 5/1 تا 4 میلیمتر طبق نظر مشتریان و بعد از بررسی امکان سنجی تهیه می شود.

6-پروفیل های درب و پنجره: پروفیل های درب و پنجره این شرکت در ابعاد 7 تا 83 میلیمتر و در ضخامت 9/0 تا 2 میلیمتر ساخته می شوند. علاوه بر این شرکت نورد و پروفیل ساوه توانایی این را دارد که پروفیل های سفارشی مطابق نیاز مشتریان را پس از بررسی امكان سنجی تولید تهیه و تولید نماید.

7-مقاطع باز: مقاطع باز تولیدی در این شرکت شامل انواع ناودانی، نبش، پروفیل Z و چهارچوب می باشند که تحت استاندارد DIN 59413 ساخته می شوند.

پروفیل به محصولی گفته می شود که از نظر مقطع ثابت است و در یک طول معینی است. دو نوع پروفیل در صنعت ساخت و ساز بسیار پرکاربرد هستند 1- پروفیل باز مثل میلگرد، تسمه، تیرآهن نبشی، ناودانی و… است. 2- پروفیل بسته مانند پروفیل درب و پنجره، لوله، قوطی، ، کرکره برقی و… هستند. این محصول تقریبا در همه جا کاربرد دارد از ساختن یک منزل کوچک، از امور مربوط به راه سازی تا پروژه های بزرگ عمرانی.

استانداردها و کیفیت محصولات نورد و پروفیل ساوه

استانداردها و کیفیت محصولات نورد و پروفیل ساوه

تاکنون شرکت نورد و پروفیل ساوه موفق شده است تا گواهینامه استانداردهای ISO 29001:2003 را در زمینه مدیریت کیفیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ISO 9001:2000 در زمینه مدیریت کیفیت کسب کند.

این کارخانه استانداردهای ملی و بین‌المللی زیر را در ساخت محصولات خود به کار می‌گیرد:

محصولاستاندارد ملیاستاندارد بین‌المللی
لوله‌های گاز خانگیISIRI 3360

DIN 2440، DIN 2394-1، BS 1387، API 5L،

BS 1139-1

لوله‌های آب خانگیISIRI 3765
قوطی‌های صنعتی و ساختمانیEN 10219-2 / DIN 2395-

کاربرد پروفیل ساوه

محصول پروفیل تولیدی ساخت شرکت نورد و پروفیل ساوه در ساخت درب و پنجره آهنی کاربرد دارد و به اشکال مختلفی از جمله اشکال مربع و مستطیل با قطعات کوچک برای نرده های فلزی، نرده کنار خیابان ها و حفاظ هایی که کنار راه پله ها ساخته می شود. همچنین مقاطع z شکل که برای سقف سوله کاربرد دارد این مقاطع نگهدارنده مناسبی برای سقف مکان های صنعتی است. پروفیل ساخت شرکت نورد و پروفیل ساوه در لوازم و تجهیزات پزشکی مانند تخت بیمارستان، وسایل آزمایشگاهی و … موارد کاربرد زیادی دارد.

شرکت نورد و پروفیل ساوه از اولین شرکت های سازنده لوله و پروفیل سبک صنعتی در کشور محسوب می شود، که از سال 1360 یعنی 38 سال پیش وارد این حوزه شد. کیفیت محصولات تولیدی این شرکت موجب شده است که در این صنعت جایگاه ویژه ای داشته باشد. روش ساخت محصولات در این شرکت روش جوش مقاومتی ERW است که با استفاده از نوارهای سرد نورد و گرم نورد و همچنین استفاده از نوع القایی فرکانس بالا ساخته می شود.

در این شرکت با استفاده از سیستم های مدرن مدیریت تضمین کیفیت، به نیاز های خریداران به موقع و سریع پاسخ داده می شود. که این امر موجب شده است که این شرکت مشتریان زیادی داشته باشد. و در این راستا گواهینامه های قابل توجهی مانند ISO 9002،ISO9001 دریافت کرده است.

از اهداف این شرکت افزایش تنوع محصولات و توسعه ی بازار می باشد، و سعی کرده است که به بازارهای جهانی نفوذ کرده و با طرح ها و برنامه ریزی های استراتژیک توانسته است ظرفیت تولید خود را تا به امروز به ۲۰۰۰۰۰۰ تن در سال برساند. در حال حاضر شرکت نورد و پروفیل ساوه توانسته است دامنه ی گسترده ای از لوله و پروفیل های مختلف را برای کاربرد های مختلف بسازد.

قیمت روز پروفیل ساوه

قیمت روز پروفیل ساوه

پروفیل ساوه از تنوع خوبی برخوردار هست. قیمت پروفیل ساوه به صورت روزانه توسط شرکت سازنده اعلام می شود. شرکت نورد و پروفیل ساوه از قدیمی ترین کارخانه های فعال کشور می باشد که حجم زیادی از احصولات این کارخانه سالانه به بازار عرضه می شود.

این شرکت انواع لوله و پروفیل سنگین و سبک را با ظرفیت 50000 تن در سال تولید می نماید و تقریبا به ده کشور از جمله کشورهای همسایه و اروپایی صادر می نماید. قیمت پروفیل ساوه دارای رنج مناسبی است، طرفداران زیادی در بازار داخلی دارد و دارای کاربردهای بسیاری می باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد و پروفیل ساوه با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر