امروز : یکشنبه 24 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد فولاد نوین متین

کارخانه نورد فولاد نوین متین

کارخانه نورد فولاد نوین متین در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه ماشین‌سازی  و تولید انواع قطعات صنعتی آغاز کرد‌. امروزه یکی از برترین تولیدکنندگان قطعات فولادی نورد فولاد نوین متین می‌باشد.

شرکت نورد فولاد متین بعد از کارخانه‌های ذوب آهن و فولاد آلیاژی یزد، اولین کارخانه‌ای بود که شروع به تولید میلگرد ساده کرد. این مجموعه صنعتی برای ساخت و تهیه میلگردهای ساده  از مواد درجه یک استفاده می‌کند و همواره در تلاش است؛ محصولات با کیفیتی را به دست مشتریان برساند.

 

کارخانه نورد فولاد نوین متین

 

معرفی محصولات نورد فولاد نوین متین

تسمه چهار پهلو:  تسمه چهار پهلو شامل سطح مقطع مربعی شکل است که در ساخت حصارها، وسائل تزئینی، اسکلت ساختمان کاربرد دارد‌.  نورد فولاد نوین متین در زمینه تولید انواع تسمه صنعتی و ماشینی st37, ck45 فعالیت دارد.

محصولات نورد فولاد نوین متین

به صورت کلی تسمه‌های تولیدی این شرکت به چند دسته استنلس استیل، فولادی سرد نوردیده، گالوانیزه تقسیم بندی می‌شوند. یکی از مهم‌ترین کاربرد چهارپهلوها در صنایع کشتی سازی و پل سازی می‌باشد.

شش‌پر: شش‌پرها انواع گوناگونی دارند که شرکت نورد فولاد نوین متین، انواع شش‌پر سایز 5 تا 41 st37,شش‌پر سایز 46 تا 120 st37, شش‌پر از سایز 14 تا 41 نوع ck 45  را تولید و روانه بازار می‌کند. منظور از شش‌پر مقاطع شش ضلعی یا شش گوشی می‌باشد که در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تهیه می‌شوند یکی از برترین سازندگان قطعات فولادی در این زمینه شرکت  نورد فولاد نوین متین است.

مسوار: در این کارخانه مسوار را از سایز 2 الی 8 میلی متر به شکل کلاف و شاخه تولید و به بازارعرضه می‌دارد. برای ساخت مفتول‌های مسی در این مجموعه صنعتی باید ابتدا چربی را از سطح آن جدا و تمییز کرد. لازم به ذکر است که اگر قبل از تولید به خوبی پاکیزه نشود، زمان عبور از سولفات مس به شکل لکه‌های سیاه رنگی روی محصول دیده می‌شوند. خریدار هنگام خرید باید از این نظر زنگ زدگی مسوار را برسی کند.

میلگرد ترانس روغنی: میلگرد ترانس روغنی، سنگ خورده و پیلینگ، تک پولیش و دوپولیش در این مجموعه صنعتی تولید می‌شوند.  میلگردهای ترانس تولیدی شرکت در ابعاد و اندازه‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌گردند. لازم به ذکر است که اطلاعاتی همچون نحوه آلیاژسازی و تولید به صورت ترانس باید روی میلگردها حک شده‌باشد و خریداران هنگام خرید آن را در نظر بگیرند.

محصولات نورد فولاد نوین متین

کشورهای پیشرفته مانند ژاپن که زلزله‌خیز هستند، میلگرد را مطلابق با استاندارد JIS تولید می‌کنند. کشورهای اروپایی از نظر زلزله‌خیز بودن امن هستند و در مقایسه با کشور ژاپن زلزله کمتری مردم را تهدید می‌کند. در این کشورها از عملیات حرارتی جهت تولید میلگرد استفاده می‌کنند.

میلگرد نوین متین: شرکت نورد فولاد نوین متین میلگرد را از دو نوع فولاد st37, ck45 تولید می‌کند. سایز میلگرد‌هایی که از جنس ck45 هستند مابین 8 تا 200 میلی متر و st37 از سایز 8 تا 240 میلی متر تهیه می‌شوند. میلگردها جهت افزایش مقاومت کششی بتن به کار می‌روند. در واقع بتن بدون میلگرد کاربرد چندانی در صنعت ساختمان سازی ندارد زیرا استحکام و مقاومت کافی به وجود نمی‌آید.

لذا از میلگردهای نورد فولاد نوین متین  برای مصارف ساختمانی و از میلگردهای باکیفیت تولیدی کارخانجات یزد و کاشان برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود. همان طور که در این بخش مطالعه کردید؛ از مهم‌ترین محصولات این شرکت، میلگرد ساده یا آرماتور فولادی است که در بتن جهت افزایش مقاومت کششی به کار می‌رود.

از این میلگرد در اغلب موارد برای مصارف صنعتی استفاده می‌کنند و در ساخت خاموت کاربرد دارد. زمانی که از میلگرد ساده صحبت می‌کنیم منظورمان میلگردهای گرید A1 می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام گذاری اسم میلگردها از کجا نشأت گرفته است، این اسم بر اساس استاندارد روسی GOST 2590  است.

میلگرد نوین متین

خرید از شرکت نورد فولاد نوین متین

در هنگام خرید میلگرد و سایر قطعات فولادی از این مجموعه صنعتی به مواردی مانند مشخصات حک شده روی میلگرد، بسته‌بندی و کیفیت آن توجه فرمایید. میلگرد‌های ساده تولیدی این شرکت پس از بسته‌بندی به بازار روانه می‌گردند.

شرکت نورد فولاد نوین متین در بازار شادآباد تهران و مجتمع تجاری بهاران واقع است. جهت سفارش محصول از این کارخانه با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید یا با مراجعه به وب‌سایت شرکت از به روز‌ترین تغییرات مطلع شوید.

جمع بندی:  همان‌طور که در این مقاله خواندید؛ میلگردهای تولیدی کارخانه مذکور برای مصارف ساختمانی بسیار مناسب ‌اند. این کارخانه انواع تسمه، چهار پهلو، میلگرد  را با استانداردهای ck45,st52,st37   به بازار عرضه می‌دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد فولاد نوین متین با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر