امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل یاران

کارخانه لوله و پروفیل یاران

در این مطلب قصد داریم کارخانه لوله و پروفیل یاران را مورد بررسی قرار دهیم. جهت اشنایی با کارخانه یاران و محصولات تولیدی آن با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید شرکت نورد لوله یاران در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و جهت تولید انواع لوله و پروفیل ها فعالیت خود را آغاز کرد. بهتر است بدانید انواع لوله های تولیدی نورد یاران تحت استاندارد ملی ایران تهیه و روانه بازار می‌شود.

 لوله های فولادی گاز شبکه و اساس استاندارد API، لوله های آبرسانی بر اساس استاندارد ISIRI3765 تولید می شود و دارای قابلیت تولید به صورت گالوانیزه گرم نیز هستند. لوله های گاز خانگی منازل ساختمان ها و واحدهای تجاری نیز توسط این کارخانه تولید می‌شوند که دارای قابلیت تولید به صورت ورق گالوانیزه می باشند.

 

کارخانه لوله و پروفیل یاران

 

محصولات تولیدی گروه یاران

کارخانه یاران با استفاده از فناوری روز دنیا و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته سعی کرده است تا انواع لوله های فولادی گاز شبکه، لوله های گاز خانگی، لوله های آبرسانی و لوله های صنعتی، قوطی های مربع، قوطی های مستطیل، پروفیل های درب و پنجره و چهارچوب در و … را طراحی و تولید نماید.

می توانید جهت کاربردهای مختلف از این محصول بهره مند شوید. قصد داریم در ادامه هر یک از این محصولات را به صورت جداگانه معرفی نماییم.

محصولات تولیدی گروه یاران

لوله های فولادی گاز شبکه

یکی از محصولات تولیدی توسط کارخانه یاران لوله های فولادی گاز شبکه می باشد. قطر خارجی لوله ها در سایز 0.675 تا 1.9 میلی متر است. همچنین دارای قطر اسمی بین ۱ تا ۶ اینچ است وزن هر یک از لوله های فولادی گاز شبکه تولیدی کارخانه یاران بین 0.62 تا33.57 کیلوگرم می باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست برای انتقال گاز شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله های فولادی گاز خانگی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه یاران؛ لوله های فولادی گاز خانگی می باشد که این لوله ها دارای قطر اسمی بین ۸ تا ۱۵۰ میلی متر و قطر خارجی بین ۱۳.۵ تا ۱۶۵ یک میلیمتر است. همانطور که از نام آن پیداست از آلیاژ فولاد در ساخت و تولید آن استفاده می شود. برای انتقال گاز خانگی می توانید از این لوله ها بهره مند شوید.

لوله های صنعتی

لوله های صنعتی در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند که برای جابجایی سیالاتی مانند مواد نفتی، گازی و مایعات و … مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید می‌توانید در مکان و  مسافت های مختلف با شرایط آب و هوایی سخت انتقال نماید و در صنایع مختلف از آن ها استفاده بهینه داشته باشید. کارخانه یاران همواره سعی کرده است تا از مواد مرغوب و با کیفیت در تولید لوله ها استفاده کنند.

لوله های صنعتی

قوطی های مربع

یکی دیگر از محصولات تولیدی این کارخانه قوطی های مربعی شکل می باشند. این قوطی ها را در سایز ۱۰ در ۱۰ تا ۱۲۰ *۱۲۰ میلی متر تولید می نمایند. توجه داشته باشید این قوطی ها معمولا در ضخامت و وزن های متنوعی تولید می شود.

از این محصول در ساختمان سازی، اسکلت های فلزی و جرثقیل های دروازه و بلندمرتبه جایگزین مناسبی برای مواد شده است. استفاده از قوطی های فولادی با کیفیت و سبک سازی سازه فولادی نقش بسیار مهمی دارد همواره سعی شده است از قوطی مربع با کیفیت در این موارد بهره‌مند شوند.

قوطی های مستطیل

از دیگر محصولات تولیدی کارخانه یاران می توان به قوطی های مستطیلی اشاره کرد که معمولاً در سایز ۲۰ در ۱۰ تا 15*45 در ضخامت های مختلف تولید می شود.

پروفیل در و پنجره

پروفیل در و پنجره در جنس های مختلفی مانند آلومینیوم، گالوانیزه و … طراحی و تولید می‌شوند. این پروفیل ها معمولا در ابعاد مختلفی در بازار موجود می باشد شما می توانید از آن بهره مند شوید.

چار چوب در

چارچوب در یکی دیگر از محصولات بسیار مهم می باشد که توسط شرکت یاران تولید و روانه بازار می‌شود. چهارچوب فلزی معمولا از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که این چارچوب از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و همچنین خاصیت طرح و رنگ پذیرش فلزی نیز باعث موفقیت و محبوبیت این چارچوب ها شده است.

‌ لوله و پروفیل یاران از جمله کارخانه های معتبر و شناخته شده می باشد. جهت تولید انواع محصولات فولادی برای صنایع مختلف از جمله: ساختمان سازی، خودروسازی و … اقدام کرده است. این کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز و همچنین خط تولید تمام اتوماتیک و پرسنل و کادری مجرب همواره سعی کرده است محصولات با کیفیت بالایی را تولید و روانه بازار کند.

امروزه با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه توانسته است از محبوبیت بالایی در سطح خاورمیانه برخوردار شود. نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خاورمیانه و کشورهای همسایه نیز از این محصولات تولیدی کارخانه یاران بهره مند می شوند. توجه داشته باشید همواره سعی شده است تا در تولید این محصولات از مواد مرغوب و با کیفیت به همراه فناوری روز تولید شود تا در نهایت محصول با کیفیتی به دست مصرف کنندگان برسد.

بهتر است بدانید هر کارخانه تولید کننده برای اینکه محصولات تولیدی مجموعه خود را به فروش برساند نیازمند شرکت ها و نمایندگان می باشد که این محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهد. کارخانه یاران نیز از این قاعده مستثنا نیست و جهت ارائه و عرضه محصولات تولیدی خود از نمایندگان و شرکت‌های معتبر استفاده می کند.

لوله های کارخانه یاران

 یکی از شرکت های معتبر که محصولات تولیدی کارخانه یاران را ارائه می دهد؛ شرکت آهن هایپر می باشد. مجموعه آهن هایپر با توجه به سابقه طولانی مدت و درخشانی که دارد به خوبی توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوبی را که توسط برندهای معتبری همچون یاران تولید شده است را به مشتریان ارائه دهد. از این محصول در کاربردی مختلف می توانید بهره مند شوید.

با مراجعه به وب سایت https://ahanhyper.com/ می توانید انواع محصولات تولیدی این کارخانه را مشاهده کرده و با توجه به کاربرد مد نظر خود محصول مناسبی را انتخاب و بهره مند شوید . توجه داشته باشید در هر مرحله‌ای از خرید می توانید با کارشناسان آهن هایپر تماس گرفته و از راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل یاران با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر