امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل کیان پرشیا

کارخانه لوله و پروفیل کیان پرشیا

لوله و پروفیل کیان پرشیا در سال ۱۳۸۰ واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تهران تولیدات خود را در زمینه انواع لوله های اسپیرال و درز مستقیم و هم چنین انواع مقاطع فولادی آغاز کرده است. در سال ۶۰ هزار تن لوله های فولادی در قطرهای ۲۰۰ و ۳۵۰ میلیمتر جزء تولیدات این کارخانه است که از جمله دلایل اعتبار و پیشرفت این مجموعه صادرات محصولات به عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و دیگر کشورهای همسایه است.

برای استفاده در خطوط آب رسانی استفاده از لوله های این شرکت معتبر همیشه یک انتخاب ایده ال و گزینه مقرون به صرفه است. محصولاتی که در این کارخانه تولید می شوند از دو روش رولفرم و اسپیرال تبعیت می کنند.

برای خرید لوله های اسپیرال، درز مستقیم و مقاطع فولادی دیگر لازم نیست تا قیمت بالایی را بابت خرید محصولات خارجی پرداخت کنید، علاوه بر قیمت پایین تر تولیدات داخلی، خرید آنلاین بهترین گزینه برای یک خرید مقرون به صرفه است.

 

لوله و پروفیل کیان پرشیا

 

انواع لوله اسپیرال

لوله اسپیرال جزء محصولات پرفروش لوله و پروفیل کیان پرشیا به حساب می آید. این نوع لوله های فولادی از جمله لوله هایی هستند که از لحاظ کیفیت شما می توانید به استحکام، دوام و مقاومت بالایی که در برابر فشار از خود نشان می دهد مطمئن باشید؛ چراکه برای تولید لوله های اسپیرال جوش جداره لوله یکی از نکات مهم و کلیدی است.

معمولا لوله های واجد شرایط اسپیرال، استاندارد و شرایط فنی بالایی را رعایت می‌کنند. لوله های ترمیم شده جزء لوله قابل تعمیر هستند و لوله های غیر قابل استفاده به گونه ای مشاهده می شوند که ظاهر و کیفیت بالایی ندارند. شما نیز بعد از تعمیرات نمی توانید از این نوع لوله اسپیرال استفاده کنید.

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد از روش اسپیرال برای تولید این نوع لوله استفاده می شود که در این روش، ضخامت های گوناگون به صورت مارپیچی برای تولید لوله اسپیرال مورد توجه قرار می‌گیرند.

روش تولید اسپیرال

خاطر نشان می کنم که استفاده از روش اسپیرال برای تولید لوله های فولادی یکی از مطمئن ترین روش های تولید لوله در دنیا به حساب می‌آید که لوله و پروفیل کیان پرشیا از قافله عقب نمانده. به روش اسپیرال لوله های فولادی را با استفاده از غلطک هایی که به شکل استوانه هستند، به شکل لوله اسپیرال در می آورند و دقیقا برعکس تولید لوله درزدار و درز مستقیم قطر لوله هیچ چگونه وابستگی به پهنای ورق ندارد.

تنها زمانی که زاویه تغذیه در دستگاه سازنده تغییر کند، قطر لوله نیز تغییر و سپس تولید می شود که در روش اسپیرال دو مرحله برای تولید وجود دارد. در مرحله اول آماده سازی ورق، شکل دهی و جوشکاری زیر پودری داخل و خارج مورد توجه است. اما در مرحله دوم آماده سازی ورق، شکل دهی و جوش با GMAW قبل از جوش زیر پودری داخلی و خارجی مورد توجه قرار می گیرد.

انواع لوله اسپیرال

روش تولید لوله درز مستقیم

لوله درز مستقیم که امروزه برای خطوط آب و گاز، شوفاژ و هم چنین ساخت پروفیل کاربرد بسیار زیادی دارد، با استفاده از ورق فولادی در شکل های گوناگون شکل دهی، تولید و روانه بازار می گردد. ما در مقاله قبلی به این موضوع اشاره کردیم که برای اطمینان در مورد مقاومت و استحکام بالای لوله های درز مستقیم لوله و پروفیل کیان پرشیا فشار آب برای تایید مقاومت لوله به عنوان یک راه آزمایشی انجام پذیر است.

استاندارد های ملی و بین المللی برای ساخت لوله گزینه مهمی است که به هیچ عنوان در هنگام ساخت آن را نادیده نمی گیرند. بعد از تهیه ورق فولادی ازبین غلطک های کاملا مخصوص ورق را عبور می دهند و با نزدیک شدن لبه های ورق با استفاده از دستگاه جوش لبه ها را متصل می کنند که در کنار اتصال دو لبه ورق، درز جوش به وجود می آید.

کاربرد چهارچوب فولادی

کارخانه لوله و پروفیل کیان پرشیا نیز با تولید مقاطع فولادی در صنعت ساخت و ساز حرف های زیادی برای گفتن دارد. تولید انواع چهارچوب فولادی، پروفیل فولادی و قوطی فولادی هر کدام می تواند برای پروژه های ساخت و ساز مزایای ویژه ای داشته باشند. همان طور که می دانید به محلی که در و پنجره به یک دیگر متصل می شوند در ساختمان سازی چهارچوب گفته می شود که صد در صد مهم ترین بخش در ساختمان سازی محل اتصال در و پنجره است.

امروزه با استفاده از مقاطع فولادی لوله و پروفیل کیان پرشیا می‌توانید مرغوب ترین چهارچوب را با قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید و به خاطر، دوام بالایی که در مقابل خوردگی و آتش‌سوزی دارد و هم چنین رنگ پذیری بالا استفاده از چهارچوب فولادی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته بی انصافی است که نصب آسان چهارچوب فولادی را نسبت به چوبی نادیده بگیریم.

مقاطع فولادی لوله و پروفیل کیان پرشیا

سخن پایانی

یکی دیگر از محصولات کاربردی لوله و پروفیل کیان پرشیا ساخت و تولید انواع قوطی فولادی است که به شکل پروفیل صنعتی و ساختمانی تولید و روانه بازار می شوند و پروفیل های صنعتی به خاطر داشتن وزن بسیار کم و البته در دوام بالا حتی در صنعت خودروسازی کاربرد قابل قبولی را به وجود می‌آورند.

شما چنانچه به دنبال خرید پروفیل صنعتی، ساختمانی، در و پنجره، آلومینیوم، استنلس استیل و زد هستید بهتر است از یک منبع اینترنتی معتبر نسبت به خرید آنلاین محصولات با قیمت کمتر از بازار و بدون واسطه اقدام نمایید. لوله و پروفیل کیان پرشیا انواع قوطی فولادی، چهارچوب فولادی، پروفیل فولادی، لوله فولادی اسپیرال، لوله جدار چاهی و لوله آب،شوفاژ و گاز را تولید و با قیمت مناسب به فروش می رساند. کیفیت ساخت هرکدام از محصولات باعث شده است که هرکدام در حوزه صادرات به کشور های خارجی حرفی برای گفتن داشته باشند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیان پرشیا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر