امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم انواع محصولات و دستاوردهای کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا را برسی کنیم.

معرفی کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

 این کارخانه در سال  1374 با شماره ثبت 11630تأسیس گردید. کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا  جزو شرکت‌هایی با سهام خاص محسوب می‌شود. مجموعه صنعتی فولاد آپادانا در زمینی به وسعت 37 هزارمتر مربع در شهرک صنعتی جی واقع می‌باشد.

 

کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

 

این کارخانه شرایط شغلی مناسبی برای جوانان فراهم کرده است. در این شرکت حدود 120 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند. نزدیک به دو دهه است که این مجموعه صنعتی در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل فعالیت می‌کند. یکی از سرشناس‌ترین کارخانه‌های صنعتی در استان اصفهان لوله و پروفیل فولاد آپادانا می‌باشد.

کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

اهداف کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

از مهم‌ترین اهداف کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا تهیه و تامین محصولات فولادی مورد نیاز کشور است. همچنین تولید و ساخت لوله و پروفیل فولادی از ارزشمندترین اهداف این مجموعه صنعتی به حساب می‌آید.

این شرکت پخش‌کننده انواع لوله و پروفیل در سطح استان و کشور است . همچنین بخش عمده‌ای از زنجیره فولاد در بازار داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.  کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا  در تلاش است با افزایش ظرفیت تولیدی خود سهمی از بازار جهانی دریافت نماید و موجب افتخار آفرینی کشور شود.

محصولات کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

  • انواع پروفیل‌های صنعتی و پروفیل ساختمانی: انواع پروفیل در این کارخانه در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می‌گردد. این محصول در بسته بندی‌های 6 الی 12 متری تولید و به بازار عرضه می‌شود. ضخامت این محصول  2،2.5,3,4 میلی متر و با استاندارد JisG3466, DIN2395  تهیه می‌شوند. ورق‌هایی که این پروفیل‌ها با آن تولید می‌شوند ورق St37 نام دارد. این محصول کاربردهای فروانی دارد که مهم‌ترین کاربرد پروفیل‌های کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا در صنعت و ساختمان سازی است.  پروفیل‌های تولیدی این کارخانه فولادسازی را با نام‌های پروفیل دوغی ، قوطی و پروفیل اصفهان نیز شناسایی می‌کنند.
  • توجه داشته باشید که پروفیل نقش حیاتی در ساختمان سازی دارد و کیفیت آن در استحکام و مقاوت  ساختمان  از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل این کارخانه در تلاش است که این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه کند.
  • ساخت قوطی‌های فولادی شرکت آپادانا: یکی دیگر از محصولات کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا قوطی‌های فولادی است که در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تولید انواع لوله‌های فولادی: از اهداف مهم و اساسی کارخانه‌های فولادسازی تولید و ساخت انواع لوله‌های فولادی می‌باشد که در صنعت کاربرد فراوانی دارند. ضخامت و طول این لوله‌ها با یکدیگر متفاوت و بر اساس سفارش محصول تهیه می‌گردند.

محصولات کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

در این کارخانه کلیه محصولات حهت نمونه گیری به بخش کنترل کیفیت منتقل می‌شوند تا مورد آنالیز و برسی قرار گیرند.

قیمت محصولات کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

اگر می‌خواهید از کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا محصولات فولادی خریداری و  تهیه بفرمایید با کارشناسان فروش آن تماس حاصل فرمایید.  آهن هایپر قیمت محصولات را به صورت روزانه در اختیار شما قرار میدهد تا با خیال آسوده کالای مورد نظر را تهیه کنید. در روند قیمت گزاری محصولات تولید شده تجهیزات به کار برده شده، کیفیت کالا، کارخانه سازنده، مواد مورد استفاده و… از اهمیت بالایی بهره مند هستند.

قیمت محصولات کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا

جمع بندی: همان طور که بیان کردیم این شرکت در تولید انواع قوطی آلومینیوم، پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی و… فعالیت می‌کند.  در ساخت و تولید یک محصول برسی‌های دقیق خطوط و واحد کنترل کیفی نقش مؤثری در تولید نهایی ایفا می‌کنند.  

این کارخانه در 17 کیلومتری جاده نائین اصفهان واقع است و مساحتی که برای ساخت این مجموعه‌ صنعتی در نظر گرفته سده است، 309 هکتار می‌باشد. به همین دلیل یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی در ایران محسوب می‌شود. فولاد آپادانا طی دو دهه تلاش و کوشش مستمر تولید انواع لوله و پروفیل را با کیفیت بالا و مطلوب برعهده دارد.  

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل فولاد آپادانا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر