امروز : سه‌شنبه 23 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل تهران شرق

کارخانه لوله و پروفیل تهران شرق

در این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل تهران شرق را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مجموعه تهران شرق یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی می باشد که در استان تهران قرار دارد. این کارخانه جهت تولید لوله و پروفیل سعی کرده است تا برخی از نیازهای بازار را رفع نماید. تا به الان توانسته است به خوبی در این زمینه موفق عمل کند. شرکت تهران شرق همواره تلاش کرده است تا با گسترش و توسعه کارخانه تولیدات خود را با کیفیت مناسب و با حجم بیشتر روانه بازار کند.

 

کارخانه لوله و پروفیل تهران شرق

 

 این کارخانه از تیرماه سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع کرد که در زمینه تولید محصولاتی مانند لوله و پروفیل، ساخت اسکلت های سنگین فلزی به صورت پیش ساخته فعالیت داشت. با توجه به کیفیت بالای این محصولات و میزان رضایتمندی در سال ۱۳۹۰ توانست محصولات تولیدی خود را به کشورهای اطراف نیز صادر نماید.

محصولات تولیدی گروه صنعتی تهران شرق

محصولات تولیدی گروه صنعتی تهران شرق

شرکت تهران شرق از تجهیزات و ماشین آلات به روز و مدرن و همچنین دانش به روز در ساخت انواع لوله و پروفیل ها اقدام کرده است برخی از محصولات گروه صنعتی تهران شرق عبارتند از:

پروفیل های مخصوص درب و پنجره

مصالح مختلفی در ساختمان سازی کاربرد دارند که یکی از مصالح پروفیل درب و پنجره می باشد که از جایگاه ویژه ای برخوردار است. با انتخاب پروفیل درب و پنجره با کیفیت بالا شما می توانید در بالا بردن سطح کیفی ساختمان تاثیر بسزایی داشته باشید. بهتر است بدانید این پروفیل ها در انواع مختلفی وجود دارد که می تواند نمای متفاوتی را در ظاهر نهایی ساختمان ایجاد کند.

  با توجه به گسترده بودن جنس و طرح های پروفیل درب و پنجره معمولاً کارخانجات متفاوت و مختلفی این محصولات را تولید و روانه بازار می‌کنند. در کشور معمولا این پرو فیل ها به صورت آهنی و آلومینیومی تولید و روانه بازار می‌شود که با توجه به جنس ورق آن، ضخامت ورق ها و وزن درب و پنجره نیز متغیر می باشد.

انواع لوله ها برای مصارف خانگی و صنعتی

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه شرکت تهران شرق؛ انواع لوله ها برای مصرف خانگی و صنعتی می باشد. به عنوان مثال لوله جهت انتقال آب، انتقال گاز، لوله های نفت و .. که در جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. همچنین در انواع و مدل های مختلف این لوله ها وجود دارند.

پروفیل با ابعاد و اشکال مختلف

بهتر است بدانید پروفیل تولیدی توسط شرکت تهران شرق در ابعاد و اشکال مختلفی وجود دارد. شما می توانید از آن جهت کاربرد در صنعت ساختمان سازی و صنایع مختلف بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان در تماس باشید.

انواع لوله ها برای مصارف خانگی و صنعتی

اسکلتهای سنگین فلزی

اسکلت های سنگین فلزی از جمله محصولات تولیدی کارخانه تهران شرق می باشد که در انواع مختلفی از جمله پیچ و مهره‌ای و جوشی و .. تولید می‌شود. از این اسکلت های فلزی در صنایع ساختمان سازی و … استفاده می شود.

بهتر است بدانید تیرهای فولادی افقی و عمودی در واقع اسکلت و ساختار اصلی ساختمان را شکل می‌دهند که قدرت آن را بالا خواهد برد.

مقاطع باز

و…

برای دریافت مشخصات فنی لوله و پروفیل تهران شرق می توانید به سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید و از ویژگی های دقیق این محصول به همراه قیمت به روز آن آگاه شوید.

نمایندگی فروش لوله و پروفیل تهران شرق

هر کارخانه برای فروش محصولات خود به صورت مستقیم و بدون واسطه نمایندگی هایی دارد که از طریق آن ها محصولات تولیدی خود را با بهترین قیمت به مصرف کنندگان و مشتریان می رساند. شرکت آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی فروش لوله و پروفیل تهران شرق توانسته است بستری بسیار عالی و مناسب برای فروش محصولات این شرکت فراهم کند.

 مجموعه آهن هایپر یکی از معتبر ترین و مجهز ترین شرکت های ارائه دهنده محصولات فولادی می باشد. شما می توانید این محصولات را با کیفیت عالی از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید . این مجموعه با توجه به سال‌های فعالیت خود به خوبی توانسته است در جهت کسب رضایت مشتریان اقدام نماید. همین امر باعث شده است تا محصولات مورد نظر در پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت روز لوله و پروفیل تهران شرق

بهتر است بدانید محصولات تولیدی از جمله آهن‌آلات معمولا قیمت مشخص و یکسانی ندارند. دلایل بسیاری باعث شده تا قیمت این محصولات دچار نوسان شود. افزایش قیمت مواد اولیه از جمله دلایل اصلی در تغییرات قیمت لوله و پروفیل ها می باشد.

 همچنین نوسانات بازار دلار و تورم جهانی، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل، مواد اولیه، وزن پروفیل و … از جمله پارامترهایی می باشند که به صورت کلی در تولید آهن آلات مانند لوله و پروفیل بسیار تاثیرگذار می‌باشد و باعث شده است تا قیمت این محصولات دچار نوسان باشد.

برای اطلاع از قیمت روز لوله و پروفیل تهران شرق می توانید از طریق مراجع معتبر در زمینه فروش لوله و پروفیل اقدام نماید.

 یکی از مراجع معتبر فروش لوله و پروفیل تهران شرق شرکت آهن هایپر است. با توجه به سابقه طولانی مدت و درخشانی که دارد نتوانسته است به عنوان یک مجموعه معتبر و شناخته شده شود. برای دریافت قیمت لحظه ای لوله و پروفیل تهران شرق از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ با کارشناسان در تماس باشید.

قیمت روز لوله و پروفیل تهران شرق

خرید لوله و پروفیل تهران شرق

در هنگام خرید انواع لوله و پروفیل شما باید برخی نکات مهم را مد نظر قرار دهید تا خرید بهتری را تجربه نمایید. برای خرید لوله و پروفیل تهران شرق از مجموعه آهن هایپر نکاتی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ارائه می دهیم.

جنس: یکی از نکات بسیار مهم که شما باید مدنظر قرار دهید؛ جنس محصول می باشد. همچنین مهم ترین فاکتور برای قیمت‌گذاری و کیفیت لوله ها نیز جنس محصول است. امروزه اکثر لوله ها معمولا از جنس فلز تولید می شوند که دارای ماندگاری با کیفیت بالایی می باشد. از طرفی دیگر با توجه به نوع کاربرد آن معامله جنس های مختلفی در ساخت و تولید آن استفاده می‌شود.

 از این رو زمانی که شما اطلاعاتی در زمین لوله آب و هوا داشته باشید می توانید خرید بهتری را تجربه نمایید. توجه به جنس لوله از جمله عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. شرکت تهران شرق  با توجه به نیاز بازار و به کارگیری تجهیزات به‌روز محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است.

قیمت: یکی دیگر از فاکتورهایی که شما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید؛ قیمت لوله و پروفیل آهن آلات است. لوله و پروفیل به خاطر وارداتی بودن و همچنین مواد اولیه با کیفیت متفاوت معمولاً در قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارد.

 شما با در نظر گرفتن این عوامل می توانید محصول مناسبی را انتخاب نمایید. شرکت آهن هایپر با توجه به سابقه درخشانی که دارد به عنوان مرجع مناسب خرید لوله و پروفیل تهران شرق محسوب می شود. محصولات تولیدی این شرکت را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

زمان: یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید لوله و پروفیل مدنظر قرار دهید؛ زمان تحویل می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکتی که محصول مورد نظر شما را طبق زمان مشخص تحویل دهد بسیار مهم می باشد. مجموعه آهن هایپر در نظر دارد تا لوله و پروفیل ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار دهد.

کارخانه تهران شرق سعی کرده است این محصولات را با کیفیت بالا و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه روانه بازار کند. جهت تهیه این محصولات از طریق وب‌سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل تهران شرق با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر