امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل

کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل

در این مطلب قصد داریم کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل در سال ۱۳۷۷ در شهر امل فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه در حال حاضر با توجه به ۲۰ سال سابقه درخشانی که دارد در تولید قطعات فولادی به قطر بزرگ تولید لوله و پروفیل صنعتی و پروفیل ساختمانی تبدیل شده است.

 

کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل

 

 گروه صنعتی برفیان آمل با پشتوانه مدیریت ماهر و برنامه مدیریتی بهتر با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است هفت خط تولید لوله پروفیل صنعتی راه اندازی نماید. این کارخانه بزرگترین کارخانه های ایران می باشد که محصولات تولیدی ان به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد.

محصولات تولیدی شرکت برفیان آمل

شرکت برفیان آمل به تولید محصولاتی مثل پروفیل، سپری، لنگه دری، چهارچوبی، چهارچوبی فرانسوی و …. می پردازد. تمامی این محصولات معمولاً با ضخامت ۲ و ۲.۵ و ۳ میلیمتر در شاخه های ۶ متری تولید می‌شود. در موارد صنعتی مثل جرثقیل های دروازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل ها یکی از مقاطع بسیار مهم و اساسی در ساختمان سازی می باشد.

محصولات تولیدی شرکت برفیان آمل

شناخت بهتر این محصولات و خرید محصول با کیفیت هزینه‌های ساخت و ساز را کمتر کرده و همچنین محصول باعث طول عمر بالا می توانید انتخاب نمایید. بهتر است بدانید تمام محصولاتی که توسط این کارخانه تولید می‌شود علاوه بر زیبایی از مواد مرغوبی در ساخت و تولید آن استفاده شده است.

 انواع پروفیل های باز و بسته مانند پروفیل های باز نبشی در سایزهای ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر و ناودانی ها از سایز های ۱۰ و ۱۲ و ۱۸ در این کارخانه توسط روش نورد سرد تولید و روانه بازار می‌شود. پروفیل های قوطی مربع که بیشتر در پایه میز و صندلی فلزی و همچنین صنایع خودروسازی از آن استفاده می‌شود نیز توسط این کارخانه با کیفیت بالا تولید می‌شود.

 بهتر است بدانید پروفیل نبشی در ساخت چهارچوب درب و پنجره های آهنی قاب های فلزی و … استفاده خواهد شد. همچنین پروفیل های مستطیلی که توسط این کارخانه تولید و روانه بازار می‌شود در ۱۰۰* ۴۰ میلی متر تا ۱۳۵ * ۳۰۰ میلیمتر تولید و روانه بازار می‌شوند.

 این پروفیل ها با ضخامت های ۵.۲ تا ۸ میلیمتر جهت ساخت ستون و اسکلت های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. از پروفیل های مربعی نیز که در ابعاد ۶۰ * ۶۰ تا ۲۷۰ * ۲۷۰ میلیمتر تولید می شود در ساختمان سازی از آن نیز استفاده خواهد شد.

از دیگر محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل برفیان آمل میتوان به لوله‌های صنعتی اشاره کرد. لوله های صنعتی در انواع مختلفی وجود دارد و به طور کلی در انواع لوله های درزدار و لوله‌های بدون درز و لوله‌های گازی وجود دارند. لوله های صنعتی معمولاً به دسته ای از لوله های فلزی گفته می‌شود که از آن برای انتقال انواع گازها و مایعات یا جامدات با توجه به نیاز صنایع استفاده می‌شود.

شرکت لوله و پروفیل برفیان آمل

 معمولاً لوله های صنعتی با توجه به ضخامت و کاربرد آن تعیین قیمت خواهند شد چرا که این لوله ها در ضخامت های مختلف و همچنین با شکل سطح مقطع های متنوع با توجه به کاربرد آن ها در کارخانه تولید و روانه بازار می شود.

 امروزه از لوله های صنعتی در صنایع مختلف به وفور استفاده می شود که گستردگی کاربردهای صنعتی باعث شده است این محصول با ویژگی های ابعادی و ضخامت های متنوعی تولید و ساخته شود. لوله صنعتی معمولا از دو مشخصه ضخامت دیواره و قطر لوله ها ادغام شده است که اندازه لوله را با توجه به ایجاد حفره داخل لوله یعنی قطر اسمی و ضخامت لوله بیان می کنند.

معرفی انواع لوله صنعتی

بهتر است بدانید عوامل بسیاری مانند فشارهای داخلی وارده از طرف ماده و همچنین فشارهای خارجی وارده از محیط پیرامون جنس لوله بستگی دارد که ارتباط مستقیمی با آن دارد. در صورتی که جنس مناسب برای لوله های صنعتی استفاده شود تا حدود زیادی طول عمر و مقاومت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

 شرایط محیطی کارکرد لوله دما و فشار ماده عبوری از داخل لوله و دیواره آن از جمله عواملی می باشند که در هنگام انتخاب جنس لوله باید در نظر گرفته شود. در ادامه انواع لوله صنعتی بر اساس جنس را بیان می کنیم.

لوله های صنعتی با پایه آهنی

لوله های صنعتی مطابق با استانداردها با پایه آهنی با حرف A مشخص خواهد شد. برخی از انواع لوله های صنعتی با پایه آهنی عبارتند از:

لوله های کربن، استیل، لوله های فولادی، آلیاژی زنگ نزن، لوله چدنی

لوله های صنعتی با پایه غیر آهنی

برخی از لوله های صنعتی با پایه غیرآهنی عبارتند از:

لوله مسی

لوله برنجی

کیفیت ورق فولادی و پروفیل ها که تولید می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید حتماً در هنگام تهیه این مقاطع مورد بررسی قرار دهید. چرا که ساخت و ساز ساختمان با سلامت انسان ها در ارتباط است. در صورتی که محصولات بی کیفیتی تهیه کنید امکان دارد برای افرادی که از این ساختمان استفاده می کنند خطری به همراه داشته باشد.

انواع لوله صنعتی

 امروزه تولید کنندگان بسیاری به سمت و سوی تولید مقاطع فولادی از جمله پروفیل درب و پنجره ها، ناودانی ها، تیر آهن ها و … اقدام کرده‌اند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم قبل از این که برای تهیه این مقاطع اقدام نمایید سابقه شرکت تولید کننده و شرکت عرضه کننده را مورد بررسی قرار دهید تا از کیفیت محصولات اطمینان داشته باشید.

مجموعه آهن هایپر یکی از شرکت های عرضه کننده انواع مقاطع فولادی می باشد که شما با اطمینان خاطر می‌توانید جهت تهیه این مقاطع فولادی اقدام نمایید. اهن هایپر محصولاتی که توسط کارخانه های برتر داخلی و خارجی تولید شده است را عرضه می نماید. از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تمامی مقاطع مورد نیاز در ساخت و ساز و صنایع دیگر را به راحتی می توانید تهیه نمایید.

در صورتی که شما در انتخاب انواع مقاطع فولادی به راهنمایی و مشاوره نیاز داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید و اطلاعات لازم را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. در وب سایت https://ahanhyper.com/ تمامی مشخصات فنی مقاطع فولادی را ذکر کرده ایم.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل برفیان آمل با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر