امروز : چهارشنبه 17 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله فولادین کویر

کارخانه لوله فولادین کویر

لوله فولادین کویر یکی دیگر از شرکت های معتبری است که از سال ۱۳۸۴ تولید انواع لوله فولادی را در شهرک صنعتی ایوانکی استان سمنان آغاز کرده است. امروزه لوله های درز جوش را در اندازه های گوناگون برای مصارف مختلف گاز، نفت و آب شما می توانید جزء محصولات تولیدی این شرکت در نظر بگیرید.

نکته‌ ای که شاید برای شما جالب باشد، کیفیت تولید محصولات است به نحوی که امروزه صادرات این محصولات در سطح بین‌المللی توانسته به اعتبار هر چه بیشتر این شرکت اشاره واضحی داشته باشد.

 انواع لوله های درز جوش، انواع لوله قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی، انواع لوله، قوطی و پروفیل سبک، لوله برق گالوانیزه گرم، لوله برق گالوانیزه سرد، لوله فولادی برق مشکی، لوله کاندونیت ضد انفجار هرکدام جزء محصولات اصلی این شرکت به حساب می آیند. تولید با استفاده از دستگاه های مدرن به کیفیت محصول اشاره می کند.

 

لوله فولادین کویر

 

کاربرد پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی که که معمولا از آلیاژ فولاد ساخته می شود به واسطه کاربرد و مشخصات خود در صنایع گوناگون با کیفیت و دوام بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. شما در اشکال ضخیم و البته ابعاد بزرگ تر می توانید از این پروفیل که جزء محصولات تولیدی لوله فولادین کویر است به نحوه احسن استفاده کنید.

قیمت ارزان و کاربرد گسترده پروفیل صنعتی باعث شده است تا این محصول کاربردی بتواند برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی، اسکلت فلزی ساختمان، پروژه های عمرانی مانند سد سازی، برای ساخت انواع ستون، صنایع خودروسازی و بسیاری از موارد این چنینی کاربرد ویژه ای داشته باشد.

به همین دلیل است که در بین محصولات لوله فولادین کویر پروفیل صنعتی با فروش بالاتری همراه است. خاطر نشان می کنم که پروفیل صنعتی در 6 مرحله در کارخانه لوله فولادین کویر به تولید می رسد.

دوام لوله درز مستقیم

لوله درز مستقیم که در بین تولیدات لوله فولادین کویر با استاندارد APL5 تولید می شود برای پروفیل های ساختمانی، لوله های شوفاژ و گاز کاربرد بسیار ویژه ای دارد. لوله درز مستقیم جوشی که در ابتدای کار ورقه این نوع لوله طبق ضخامت مشخص شده خود لبه زنی می شود از دروازه های گوناگون عبور می کند تا بتواند فرم نهایی لوله را به دست آورد.

بعد از خنک کاری در کارخانه ابعاد دقیق لوله به راحتی تعیین می گردد. کارخانه لوله فولادین کویر از لحاظ مقاومت این لوله را مورد آزمایش قرار می دهد بعد از تایید وارد بازار مصرف می کند. برای آزمایش لوله درز مستقیم آب را با فشار بالا از داخل آن عبور می دهند تا علاوه بر خارج شدن براده های آهن دوام این لوله نیز مشخص گردد که با توجه به نوع ساخت و ضخامت، دوام لوله درز مستقیم با بدون درز کاملا متفاوت است.

انواع پروفیل ساختمانی

پروفیل ساختمانی که در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه است، برای ساخت انواع در و پنجره آلومینیومی کاربرد ویژه خود را نشان می دهد. شما در ساخت پروفیل ساختمانی نورد گرم، نورد سرد و مرکب را می توانید جزء  اشکال متفاوت این نوع پروفیل در نظر بگیرید. به هر حال در بین محصولات کاربردی کارخانه لوله فولادین کویر، این محصول معمولا با نورد گرم به واسطه شمش فولادی و به شکل قوطی ساخته می شود اما در نورد سرد ورق های فولادی شکل داده می شوند و بعد از خم کردن و پرس مرحله تولید آن آماده می گردد.

شما برای چهارچوب درب ساختمان، ناودانی و یا حتی تیرهایی که برای سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد از نورد سرد پروفیل ساختمانی می توانید به سادگی استفاده کنید. اما زمانی که نورد گرم و نورد سرد را با یک دیگر ترکیب می شوند به آن نوع مرکب می گویند.

انواع پروفیل ساختمانی

لوله کاندونیت ضد انفجار

لوله کاندونیت ضد انفجار جزء لوله های کاربردی برای صنایع حساس به حساب می ‌آید که به خاطر قیمت بالا نسبت به لوله های درزدار با یک ضخامت خاص تولید می شوند و شما از سایز 56-1.2 اینچ می‌توانید این لوله را در بین تولیدات کارخانه در نظر بگیرید.

این نوع لوله که از لوله سیاه بدون درز تولید می شود بعد از لکه بری و اسید شویی به وانی با مواد مذاب منتقل می شود و بعد از مدت زمان خاصی با توجه به پوششی که از میکرون به دست آورده است، برای برش، دنده کاری و بسته بندی آماده می گردد.

لوله کاندونیت جزء تولیدات فوق العاده پرفروش کارخانه لوله فولادین کویر به حساب می ‌آید. با کیفیت و استاندارد بالایی که ساخته می شود طبق استاندارد خود می تواند با قیمت مقرون به صرفه در صنایع حساس کاربرد بسیار ویژه داشته باشد.

خرید محصولات لوله فولادین کویر

برای خرید انواع لوله درزجوش، انواع لوله، قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی، انواع لوله و قوطی و پروفیل سبک، لوله برق گالوانیزه گرم، لوله برق گالوانیزه سرد، لوله فولادی برق مشکی و لوله کاندونیت ضد انفجار از کارخانه لوله فولادین کویر توصیه ما به شما خرید اینترنتی است. به این دلیل که در خرید آنلاین شما بدون واسطه خرید می کنید و همین امر خود می تواند به قیمت پایین تر نسبت به بازار و البته محصول با کیفیت تر به شکل خاصی کمک کند.

متاسفانه برخی هنوز با مزایا خرید اینترنتی آشنا نشده اند و به همین خاطر پیشنهاد ما این است که با برآورد قیمت بازار و خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین راه را انتخاب کنید.

خرید محصولات لوله فولادین کویر

سخن پایانی

لوله فولادین کویر همان گونه که گفته شد جزء کارخانه های معتبری است که محصولات کاربردی خاصی را تولید و در بازار عرضه می کند. اندازه و سایز استاندارد و مهم تر از همه کیفیت در ساخت همگی باعث نام و آوازه محصولات این کارخانه شده است. شما می توانید با قیمت پایین تر محصولات با کیفیت تر را به صورت آنلاین خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله فولادین کویر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

انواع لوله، قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی از چه سایزی تولید می شوند؟

از سایز 0.5 اینچ الی 6 اینچ

انواع لوله و قوطی و پروفیل سبک از چه قطری تولید می شوند؟

از قطر 76-10 میلی متر

لوله برق گالوانیزه گرم چه کاربردی دارد؟

برای جلوگیری از آسیب سیم و هم چون عایق عمل می کند.

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر