امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد پارس آرمان

کارخانه فولاد پارس آرمان

فولاد پارس آرمان در سال 1388 با هدف ساخت و تولید میلگردهای ساده و آجدار درشهرک صنعتی تاکستان واقع در  استان قزوین بنا گردید. افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای  این کارخانه فعالیت می‌کنند تا با همکاری یکدیگر موجب پیشترفت و ارتقا شرکت  شوند.

ظرفیت تولیدی کارخانه فولاد پارس آرمان به صورت سالیانه 600 هزار تن می‌باشد. فعالیت این کارخانه از نوع تولیدی می‌باشد و در تولید انواع میلگرد آجدار با استانداردهای A2, A3  فعالیت زیادی می‌کند. استاندارد ملی ایران برای تولید فولاد مطابق با استانداردهای کشور روسیه می‌باشد. در همین راستا ایران میلگردهای تولیدی خود را با سه استاندارد A1 , A2 , A3  تولید وبه بازار آهن وارد می‌کند.

 

فولاد پارس آرمان

 

محصولات فولاد پارس آرمان

کارخانه فولاد پارس آرمان میلگرد آجدار را از سایز 8 الی سایز 12 میلی متر با استاندارد A2 تولید و به بازار عرضه می‌کند. فولاد پارس آرمان میلگردهای تولیدی خود را بر اساس استاندارد ملی ایران یعنی 3132 تنظیم کرده است. میلگردهای تولیدی این کارخانه دارای آج‌های موازی و فنری هستند.

شرکت‌های فولاد سازی برای نشان دادن نام شرکت و برند میلگرد نام کارخانه تولیدی را بر روی میلگرد هک می‌کنند. نام اختصاری‌ای که بر روی میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد پارس آرمان هک شده است، pasco  می‌باشد.

میلگردها را با توجه به نوع آن ها به صورت کلی به شش دسته تقسیم می‌کنند‌. فولاد کربن، اپوکسی، میلگرد اروپایی، میلگرد ضد زنگ، میلگرد الیاف شیشه‌ای GFPR، میلگرد فایبر گلاس و میلگرد استنلس استیل که گران‌ترین میلگرد موجود در بازار آهن می‌باشد.

میلگرد سایز 8: کارخانه فولاد پارس آرمان میلگردهایی با  سایز 8 میلی متر را با  استاندارد A2 و وزن 4.8_ 5 کیلو گرم تولید می‌کند. میلگرد سایز 8 استاندارد A2  همان میلگرد آج 340 می‌باشد.آج این نوع میلگرد موازی و منفرد و ساده می‌باشد. انعطاف پذیر است و در رده‌ی میلگردهای نیمه سخت قرار می‌گیرد.

 وزن میلگرد 8 نوع A2 در یک شاخه 12 متری حدود 5 کیلو گرم است. بارگیری این محصول در کارخانه صورت می‌گیرد و برای عملیات خاموت زنی مناسب می‌باشد. این نوع میلگرد در‌کمرکش‌های دیوارهای برشی و به صورت کلی عملیات‌های برشی  مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت کنید فعالیت‌هایی از جمله جوشکاری  بر روی این میلگرد انجام نمی‌شود.

میلگرد سایز 10: میلگردهای سایز 10 این کارخانه با استاندارد A2 و وزن تقریبی 7_ 7.2 تولید می‌شوند. طول هر‌شاخه میلگرد سایز 10 نوع A2 ، 12 متر و وزن هر شاخه 12 متری‌حدود 8 کیلو گرم است.

کارخانه فولاد پارس آرمان

این نوع میلگرد از انواع میلگردهای نیمه سخت می‌باشد و حمل و نقل آن با تریلی و نیسان انجام می‌شود. در هر بندیل تعداد 587 شاخه از این میلگرد جای می‌گیرد. نوع آج آن مارپیچ است و کمترین مقاومت کششی این میلگرد 500  مگا پاسکال محاسبه می‌شود وحداقل تنش تسلیم 340 مگا پاسکال می‌باشد.

میلگرد سایز 12: این میلگرد ها با وزن 9.5 _ 9.8  و استاندارد A2  تولید می‌گردند.

میلگرد سایز 10 با استاندارد A3 : یکی دیگر از انواع میلگردهای فولادی این شرکت میلگرد سایز 10 استاندارد A3 می‌باشد. تنش گسیختگی این میلگرد 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع و تنش جاری ان 4000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع می‌باشد. وزن یک شاخه‌ی 12 متری میلگرد سایز10 استاندارد A3 به صورت تقریبی 7.5 کیلو گرم می‌باشد.

 از انواع میلگردها و مقاطع سخت به حساب می آید. تغییر شکل نسبی آن حدود 14 درصد می‌باشد. در عملیات‌هایی مانند جوشکاری استفاده نمی‌شود. در ساختمان سازی به شکل طولی در فوندانسیون به عمل می‌آید.

میلگرد سایز 12 استاندارد A3: این نوع میلگرد دارای مقاومت تسلیم 4000 و مقاومت کششی 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

محصولات فولاد پارس آرمان

 

قیمت محصولات شرکت

قیمت میلگردهای این کارخانه بر اساس وزن آنها به کیلو گرم تعیین می‌شود. درحال حاضر هیچ کدام از محصولات کارخانه‌های تولیدی قیمت ثابت ندارند و در حال نوسان می‌باشند. به علت تحریم‌ها و نرخ بالای ارزهای خارجی متاسفانه قیمت میلگرد وسایر مقاطع فولادی نیز به نسبت قبل بالا رفته است.

یکی دیگر از مشکلات قیمت‌ها این است که قیمت میلگرد در شرکت‌های داخلی با قیمت میلگردهای صادراتی به هم نزدیک شده است و این مورد موجب شده است  تقاضای مشتریان محصولات فولادی در داخل کشور به شدت پایین بیاید. همین موارد به مرور زمان موجب فلج شدن اقتصاد کشور می‌شود.

با توجه به موقعیت قرارگیری این کارخانه، قیمت میلگرد پارس آرمان برای مشتریان و خریدارانی که در غرب و شمال غربی کشور ساکن هستند به علت حمل و نقل آسانتر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. برای مطلع شدن از قیمت‌های روز میلگرد می‌توانید به پیج‌های اینستاگرام و یا کانال‌های تلگرام مراجعه کنید. امروزه استفاده از شبکه‌های مجازی به دلیل مخاطبین زیاد، بسیار به پیشترفت و فروش شرکت می‌تواند کمک کند.

نحوه خرید و مشاوره

برای خرید محصولات  شرکت  فولاد پارس آرمان باید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید و جهت خرید اقدام نمایید. برای آگاهی از چگونگی حمل و نقل و قیمت‌ها به صورت کامل باید با دفتر مرکزی هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد پارس آرمان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر