امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد و نورد هشترود

کارخانه فولاد و نورد هشترود

کارخانه فولاد و نورد هشترود یکی از برترین تولید کننده‌های صنعت فولاد در کشورمان به شمار می‌رود و محصولاتی با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. با ما همراه باشید تا با این شرکت بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولاد و نورد هشترود

در سال 1385 شرکت فولاد و نورد هشترود با هدف تولید مقاطع فولادی با کیفیت در شهر هشترود تأسیس شده است. بعد از مدت زمان کوتاهی زمینی به وسعت 45 هزار متر مربع، برای فعالیت این شرکت در انتخاب و بهره برداری شد.

 

کارخانه فولاد و نورد هشترود

 

کارخانه فولاد و نورد هشترود با سرمایه اولیه و ابتدایی 40 میلیارد ریال هزینه خرید زمین مورد نظر، 60 میلیون یورو هزینه خرید تجهیزات با کیفیت و مطلوب برای خطوط تولیدی نورد، 600 میلیارد ریال سرمایه رفع موانع زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی‌های محیطی و… توانست به فاز اصلی بهره برداری برسد.

درباره کارخانه فولاد و نورد هشترود

تاریخچه تأسیس کارخانه

جناب آقای مصطفی دقیقی موسس و همچنین مدیر عامل کارخانه فولاد هشترود، از سال 1371 فعالیت‌های اساسی و اصلی خود در را زمینه صنعت فولاد شروع کرده است. ایشان با دو دهه فعالیت مداوم و پیگیری‌های مستمر موفق به تأسیس کارخانه ای بزرگ با هدف تولید انواع محصولات فولادی در استان تبریز، شهرستان هشترود شد.

منطقه هشترود با توجه به شرایط اقلیمی جغرافیایی مکان مناسبی برای بهره برداری یک کارخانه فولادسازی بزرگ محسوب می‌شود تا بتواند نیازهای بازار استانی و قسمت شمال شرقی کشورمان را رفع کند. این شرکت محصولات خود را به سراسر سرزمین پهناورمان ارسال می‌کند. برآورد می‌شود در آینده ای نزدیک شاهد ارسال روزانه حدود به 800 محموله محصولات فولادی به بخش‌های  مختلف کشور پهناورمان باشیم.

فعالیت‌های مجموعه فولاد و نورد هشترود

شرکت فولاد و نورد هشترود در چندین فاز مختلف مورد بهره برداری قرار گرفته است. این مجموعه با ارتقاء تجهیزات، وسایل و خطوط تولیدی خود سبب اشتغال 2400 نفر نیروی بومی و غیر بومی به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است و نرخ بیکاری را به صورت خوبی کاهش داده است.

محصولات فولاد و نورد هشترود

چشم انداز و اهداف این شرکت

تأمین نیازهای بازار داخلی در استان تبریز و کشور پهناورمان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف مجموعه شرکت فولاد و نورد هشترود محسوب می‌شود اما با توجه به وسعت بی نظیر این شرکت، سرعت رشد عالی، سرمایه گذاری‌های اصولی و دقیق انجام شده، تهیه ئ استفاده از تجهیزات مدرن  به تعداد قابل توجهی و… این احتمال را می‌دهد که در آینده ای نزدیک شاهد صادرات محصولات شرکت فولاد و نورد هشترود به کشورهای منطقه خاورمیانه باشیم.

امیدواریم این اهداف به نتیجه برسد و رتبه فولادی کشورمان با تلاش این مجموعه افزایش یافته و سبب سرافرازی کشور عزیزمان شود.

محصولات شرکت فولاد هشترود

این شرکت سرمایه گذاری زیادی برای تولید محصولات با کیفیت فولادی نظیر انواع میلگردها، شمش فولادی، تیرآهن و نبشی است با ما همراه باشید تا به طور کامل با این محصولات آشنا شوید.

تولید کننده انواع میلگردهای فولادی

میلگرد شرکت فولاد و نورد هشترود در دو گرید A2 و A3 از سایز 8 الی 20 مطابق با استانداردهای روز ملی و بین المللی تولید می‌گردد. میلگردهای a2 مجموعه فولاد هشترود اغلب به منظور استفاده در عملیات عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از فروشگاه آهن هایپر به راحتی می‌توانید از محصولات با میلگرد شرکت فولاد و نورد هشترود خرید کنید.

میلگردهای فولاد هشترود

میلگرد آجدار نیمه سخت با آج ساده (A2)

این نوع میلگرد آجدار در با آج پیچیده (A3) به شکل فنری و به صورت آج دار در شرکت فولاد هشترود تولید و به بازار داخلی عرضه می‌شود. این نوع میلگرد برای عملیات ساختمانی مخصوصاً خاموت زنی بسیار کاربردی و است.

انجام عملیات جوشکاری بر روی آن‌ها در صورت موارد خاص و اجباری باید انجام شود اما این نکته مهم یاد آوری و توصیه می‌شود که در صورت وجود امکان از جوشکاری این نوع میلگرد جدا خودداری کنید.

از این نوع میلگرد اصولاً برای خاموت و مش بندی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آج‌های میلگرد A2 به شکل فنری و موازی شکل ساخته می‌شود و این نوع میلگرد بسیار شکننده و ترد است.

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3)

میلگرد آجدار سخت با آج پیچیده (A3) تولید شرکت فولاد و نورد هشترود مناسب برای عملیات سیویل صنعتی و ساختمانی است که میلگرد A3 به صورت آجدار و به اصطلاح به صورت آج جناقی تولید و ساخته می‌شود.

اکیداً برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تند مناسب نیست و همچنین این نکته در اینجا قابل بیان است که تحت هیج شرایطی نباید عملیات جوشکاری بر روی آن انجام دهید.

شمش فولادی

از دیگر تولیدات شرکت فولاد و نورد هشترود تولید انواع شمش فولادی است که از مهم‌ترین مواد در ساخت محصولات فلزی است. چون استحکام بالا و خاصیت شکل پذیری بالایی دارد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 به طور کلی فولاد آلیاژی است که از ترکیب آهن و کربن به دست می اید که مقدار خیلی کمی از کربن باعث پدید امدن فولاد می‌شود. از نظر شیمیایی فولاد برچند دسته است که مبنای ما میزان کربن و منگنز و فسفر و گوگرد و سیلیسیم است که این امر باعث پدید امدن دو نوع فولاد آلیاژی و فولاد ساده کربنی شده است.

در مراحل تولید فولاد آلیاژی می‌توان از انواع ترکیبات استفاده کرد. مهم‌ترین فلزاتی که در آلیاژ کاربرد دارد نیکل و کروم و منگنز و مولیبدن و وانادیوم است که هر کدام خواص متفاوتی به فولاد به دست امده می‌دهد. نوع دیگر که فولاد ساده کربنی است ارزان‌ترین آلیاژ است. 

تیرآهن

از دیگر محصولات شرکت فولاد و نورد هشترود می‌توان به تیر آهن اشاره کرد که به شیوه نورد گرم تولید و به بازار عرضه می‌شود.

نبشی شرکت فولاد هشترود

نبشی

محصول شرکت فولاد و نورد هشترود، نبشی است که این محصول هم به شیوه نورد گرم از شمش‌های اس تی 44 و اس تی 37 و اس تی 52 ساخته می‌شود و موارد مصرف این محصول در اتصال ستون‌ها و پل‌ها و ساخت خر پا در ساختمان و اسانسور است. این نبشی‌ها یک شماره استاندارد دارد که ان 13968 است و ممکن است در سایزهای مختلفی تولید شود. بیشترین نبشی‌های موجود در بازار شامل دو با موازی و ال شکل است.

مواد اولیه مورد نیاز این شرکت به صورت شمش‌های فولادی و در سایزهای مختلف برش داده می‌شود. این شرکت شرکت فولاد و نورد هشترود با وجود ظرفیت تولید بالا و زیر ساخت‌های اقتصادی خوب قادر به رقابت با دیکر شرکت‌های خارجی است.

حرف آخر

در این مطلب شرکت فولاد و نورد هشترود و محصولاتش راه به طور کامل برایتان بیان کردیم. برای خرید محصولات این کارخانه با بهترین کیفیت بازار به صورت آنلاین می‌توانید از وب سایت آهن هایپر خریداری کنید

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد و نورد هشترود با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر