امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد نورد سجاد

کارخانه فولاد نورد سجاد

کارخانه فولاد نورد سجاد یکی از شرکت‌هایی است که در صنعت محصولات فولادی نظیر ناوادنی و ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند و محصولات با کیفیتی نیز تولید می‌کند. با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه فولاد نورد سجاد

فولاد نورد سجاد در سال 95 و به منظور تولید انواع ناودانی و سپری و ورق‌های فولادی و با مدیریت اقای سعید حسین پور شروع به کار کرد. این مجتمع در ناحیه صنعتی جنت اباد در شهرستان گرمسار در استان سمنان احداث شد به عنوان واحدهای برتر در زمینه محصولات فولادی معروف شده است.

 

کارخانه فولاد نورد سجاد

 

محصولات شرکت فولاد نورد سجاد

ناودانی

از جمله محصولات تولیدی این شرکت ناودانی است که در سایزهای 8 و 10 تولید و عرضه می‌شوند. این محصول فولادی به کمک نورد شمش‌هایی از جنس فولاد کربنی بدست می اید. موارد مصرف این محصولات در ماشین الات و اسکلت کامیون و ساختمان سازی و تجهیزات ساخت و ساز و … است.

این ناودانی‌ها به دو روش پرسی و فابریک تولید می‌شوند. در روش پرسی با استفاده از پرس ورق فولادی را به شکل ناودانی در آورده می‌شود ولی در روش فابریک در اول مراحل تولید به صورت ناودانی از خط تولید خارج می‌شود. البته روش تولید این محصول به دو روش گرم و سرد هم بستگی دارد. یاداور می‌شویم که ناودانی به دو صورت ساده و مشبک هم دسته بندی شده و به بازار عرضه می‌شود.

به طور کلی ناودانی‌های ساده با ورق گرم تولید می‌شود و با توجه به نیاز مشتریان به دو شیوه سرد وگرم گالوانیزه می‌شود. این نوع محصولات تولیدی در سایزهای 8 و 10 و 12 و 14 تولید می‌شوند.

در ساخت پل‌ها باربر و دیگر موارد از این ناودانی‌ها استفاده می‌شود. باید توجه داشت که ناودانی مشبک از ورق گرم گالوانیزه شده با دو روش سرد و گرم تولید می‌شود. که از این نوع محصول تولید شده برای ساخت قفسه‌های فولادی و ساختمان‌های سبک استفاده می‌شود.

ناودانی شرکت فولاد نورد سجاد

ناودانی تولید شده در شرکت فولاد نورد سجاد برطبق استانداردهای بین المللی و ملی است این استانداردها شامل استاندارد ملی 1-4477 و استاندارد اروپایی 2009 :1-1026 در مورد ناودانی سنگین است.

 استاندارد روسی 8240 :1997 در مورد ناودانی سبک است. محصولات تولید شده در شرکت نورد سجاد با کیفیت‌های  مختلف نسبت به ابعاد و در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه قیمت این تولیدات هم متغیر است.

سپری فولادی شرکت فولاد نورد سجاد

سپری‌های تولید شده در شرکت فولاد نورد سجاد به این صورت است

  • سپری 3 با طول 6 متر
  • سپری 2 با طول 6 متر
  • سپری 4 با طول 12 متر
  • سپری 5 با طول 6 متر
  • سپری 5 با طول 12 متر
  • سپری 6 با طول 6 متر
  • سپری 6 با طول 12 متر
  • سپری 4 با طول 5 تا 8.5 متر
  • سپری 5 با طول 5 تا 8.5 متر

از جمله محصولات تولیدی مهم  که در ساخت و ساز کاربرد دارد همین سپری است. از موارد مصرف این محصول تولیدی برای ساخت درو پنجره و سازه‌های فلزی و ستون و خرپا می‌توان اشاره کرد.

 ضخامت این محصول معمولاً 0.9 تا 2.5 میلی متر تولید می‌شود و به مشتریان عرضه می‌شود. باید دقت داشت که لبه سپری‌ها با میلی متر عرضه می‌شود منظور از این موضوع این است که اگر اندازه لبه سپری 100 میلی متر باشد این به این معنا است که شماره سپری 10 است.

باید توجه داشت که سپری‌ها به دو صورت لبه گرد و لبه تیز عرضه می‌شوند. سپری‌های لبه گرد در  سایزهای 30 تا 140 میلی متر و سپری‌های لبه تیز در سایزهای 20 تا 40 میلی متر تولید می‌شود .

نبشی فولاد نورد سجاد

نبشی

البته با توجه به نیاز بازار این محصولات تنوع زیادی دارند و شرکت نورد سجاد در سایزهای 3 تا 6 را هر روز تولید و به بازار عرضه می‌کند. البته سپری‌های 6 تا 12 میلی متر هم تولید می‌شود.

پس دانستیم که به پروفیل که شامل دو ضلع عمود بر هم باشد نبشی گفته می‌شود و موارد مصرف ان هم بیشتر در ساخت و ساز است. واین شرکت بیشتر در حال تولید نبشی 4 و 5 در طول 6 متر است.

با استفاده از فروشگاه اینترنتی آهن هایپر براحتی می‌توانید از محصولات این کارخانه با قیمتی مناسب خرید کنید.

دو محصول پرمصرف در صنعت و ساخت و ساز نبشی و ناودانی است که در این شرکت تولید می‌شوند و از نظر ظاهر و نوع مصرف ان با هم تفاوت دارند. نبشی به صورت دو ضلع عمود برهم است که در ساخت وساز مصرف زیادی دارد، ولی ناودانی به صورت یو است .

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد نورد سجاد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر