امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد ماشین نکا

کارخانه فولاد ماشین نکا

کارخانه فولاد ماشین نکا با بیش از 20 سال تجربه کاری در بخش های مختلف صنعت فعالیت دارد. این شرکت در عرصه تولید انواع سازه ها و اسکلت های فلزی فعالیت می کند و محصولات خود را صادر می کند. به همین خاطر نیز در طول مدت کوتاه فعالیتش پیشرفت بسیار زیادی در زمینه کاری خود داشته است.

این شرکت قابلیت تولید یکپارچه مطلوبی دارد و برای رقابتی سالم فعالیت می کند. این شرکت در راستای کاهش ضایعات تلاش های زیادی کرده است و برای حفاظت از محیط زیست، از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

با استفاده از محصولات کارخانه فولاد ماشین نکا، محدودیت های عرصه معماری از بین می رود و دست ساختمان سازان برای ساخت بنا های خوش ساخت باز می شود. افزایش مقاومت سازه های ساختمانی شما با استفاده از محصولات فولاد ماشین نکا، میسر می شود.

 

کارخانه فولاد ماشین نکا

 

محصولات تولیدی کارخانه فولاد ماشین نکا

شرکت فولاد ماشین نکا تولید کننده بهترین لوله های فولادی در کشور است و لوله هایی با ضخامت 4 تا 10 اینچی تولید می کند که هر یک در طول دلخواه مشتریان ساخته می شوند. شما می توانید از شرکت فولاد ماشین نکا، انواع مقاطع سازه ای توخالی را نیز تولید می کند که در کشور نیاز بالایی به این اقلام ساختمانی وجود دارد.

هر یک از این سطح مقطع ها ضخامت و ابعاد به خصوصی دارند و هر کس بسته به ابعاد پروژه خود می تواند، یک مدل را به سادگی سفارش دهد. کارخانه معتبر نکا، با طراحی نوین خود در زمینه ساخت و تولید انواع جرثقیل سقفی نیز فعالیت می کند که هر یک از این جرثقیل ها با سازه های خر پایی تطبیق می شوند. تولید انواع پروفیل های چهار گوش در این کمپانی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد ماشین نکا

لوله های فولادی ERW شرکت فولاد ماشین نکا

شرکت فولاد ماشین نکا  انواع لوله های فولادی را با سایز و ابعاد استانداردی تولید می کند. روش های تولید این مجموعه نیز به روز و جدید است و منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا است. این لوله ها را با روش فرمینگ و جوش تولید می کنند.

در این روش ها یک صفحه فولادی صاف را با دستگاه فرمینگ به صورت طولی، فرم می دهند تا به لوله ای با سطح مقطع مناسب تبدیل شود. در این فرایند ورق را از میان تعداد بالایی غلطک عبور می دهند. هر یک از آن ها را به وسیله جوش القایی به هم متصل می کنند. این لوله ها مقاومت فشاری بسیار بالایی دارند و کیفیت آن ها تایید شده است. قابلیت برش آن ها نیز از مهم ترین نقاط قوت در این لوله های با کیفیت به شمار می رود.

مقاطع سازه ای HSS (پروفیل) شرکت فولاد ماشین نکا

فولاد ماشین نکا با روش های مستقیم و غیر مستقیم انواع پروفیل ها و مقاطع سازه ای را به تولید می رساند. از این جهت مشتریان می توانند، در بین این دو مدل پروفیل که روش های ساخت متفاوتی دارند، انتخاب کنند. کارخانه فولاد ماشین نکا این سازه ها را با مقاطع مربعی و مستطیلی تولید می کند که هر یک خصوصیات مهمی دارند.

این محصولات پس از تولید در سیستم های تست آلتراسونیک بررسی می شوند تا کیفیت آن ها به خوبی ارزیابی شود. شیوه کلی ساخت این سازه ها، نورد سرد است. ضخامت این سازه ها بین 4 تا 15 میلی متر است که این مقدار بسته به سفارش مشتریان متغیر می باشد.

جرثقیل سقفی شرکت فولاد ماشین نکا

شرکت فولاد ماشین نکا با تولید این تجهیزات و ماشین آلات سنگین، گام بزرگی در صنعت ساختمان سازی ایران برداشته است. چرا که این محصولات هم با استحکام فوق العاده ای تولید می شوند. این دستگاه از بخش هایی به نام راهبر تشکیل می شوند که در آن ها نقطه اتصال بین چرخ های جرثقیل به شمار می روند.

این جرثقیل ها پس افزایش تعداد چرخ ها، عمر و دوام بیش تری دارند و خرید آن ها به صرفه تر شده است. طراحی تولید این جرثقیل ها کیفیت و عملکرد مطلوبی دارند و این امر مهم  اولین استفاده از این محصول مشخص می شود.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد ماشین نکا

سازه های فلزی با مقاطع HSS شرکت فولاد ماشین نکا

شرکت فولاد ماشین نکا انواع سازه های فلزی را با مقاطع توخالی تولید می کند که از تولیدات مهم این مجموعه به شمار می رود. هر یک از این ابزار کیفیت سطحی بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها محدودیتی در اجرای طرح های معماری ایجاد نمی کند.

کاهش زمان در تولید این سازه های فلزی، باعث شده که شرکت نکا موفق به تولید میزان بالایی از این سازه ها شود و کیفیت اقلام خود را نیز افزایش دهد. این محصولات نسبت به خوردگی مقاومت بیش تری دارند.

این سازه های فلزی را اغلب با سازه های بال پهن مقایسه می کنند؛ کیفیت این سازه ها نسبت به سازه های بال پهن رایج بسیار بیش تر است.

این سازه ها در برابر زلزله با بتن پر می شوند و از این قابلیت مهم نیز برخوردار می باشند. در نتیجه ایمنی ساختمان شما با استفاده از این سازه های فلزی بسیار بیش تر خواهد شد.

سازه های فلزی با مقاطع HSS شرکت فولاد ماشین نکا

سخن پایانی

واحد های تحقیق و توسعه این شرکت معتبر ساختمانی، در راستای بهبود کیفیت محصولات خود، طراحی های جدید برای هر یک از آن ها در نظر گرفته است. هر یک از محصولات نام برده شده از ضروریات احداث یک پروژه ساختمانی می باشند.

شما در این کارخانه می توانید، با پرداخت کم ترین بها، بیش ترین میزان کیفیت را به دست آورید. این کارخانه سفارشات مشتریان را در آهن هایپر به سادگی ثبت می کند و به همین خاطر خرید از این مجموعه بسیار ساده می باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد ماشین نکا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر