امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد قزوین

کارخانه فولاد قزوین

یکی از شرکت‌های فولاد واقع در شهر قزوین شرکت فولاد قزوین می‌باشد که در ابتدای دهه‌ی هشتاد بهره ‌برداری از فولاد این شرکت به عمل آمد. سرکار آقای حسن حسن پوردر حال حاضر مدیر عامل شرکت فولاد قزوین می‌باشد.

میلگرد چیست؟ میلگرد همان پروفیل‌هایی نامیده می‌شود که به صورت دایره توپر میباشد که آجدار هستند. کاربرد میلگرد چیست؟ جهت افزایش مقاومت کششی در بتن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگردهای آجداری که کارخانه فولاد قزوین عرضه می‌کند؛ میلگردهای آجدار در ابعاد ۱۲، ۸، ۱۰ می‌باشد. میلگردها را به دسته‌های اروپایی، ضدزنگ، فایبر گلاس، کربن دار و گالوانیزه تقسیم بندی می‌کنند که هر کدام به نوعی ویژگی یک میلگرد خوب را نمایان می‌کند.

دربازار آهن و فروش میلگرد، سایز ۸ میلگرد آجدار این شرکت در میان سایر میلگردهای شرکت فولاد قزوین بیشتر به چشم می‌خورد. آج‌های میلگرد سایز۸ استاندارد A2 مارپیچ است و زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تغییر فرم سازه را لازم است. کارخانه فولاد قزوین پتانسیل بالایی در تولید میلگرد آجدار دارد؛ زیرا این شرکت به پایتخت کشور و غرب نزدیک است و فاصله چند کیلومتر بر ساعت بیشتر نیست.

 

شرکت فولاد قزوین

 

فولاد خرمدشت تاکستان با به کارگیری تمامی نیروهای انسانی خود در تلاش است استانداردهای بین المللی را در بین محصولات خود رعایت کرده و با کیفیت‌ترین محصولات خود را به بازار فروش عرضه کند. در سال ۱۳۹۸ از بزرگ‌ترین صادرکنندگان میلگرد آجدار در کشور کارخانه فولاد قزوین معرفی شد.

کارخانه فولاد قزوین

در کارخانه فولاد قزوین واقع در شهرستان تاکستان حدود ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در شرکت کار می‌کنند که از این ۱۵۰ نفر حدود ۳۲ نفر کارگران تعدیلی موقتی هستند. درخبرگزاری های اخیر مشاهده شده که حدود ۳۲ نفر ازکارگران شرکت فولاد قزوین جلوی درب کارخانه تجمع کردند.

علت این تجمعات از کار بیکار شدن ۳۲ کارگر موقت شرکت بود که با تعویض مدیر عامل شرکت فولاد قزوین به عمل آمد. اداره کار ضمن پاسخ گویی به معترضان یاد اور شده است که کارمندانی که بیکار شدند تعدیلی بوده اند و شرکت حق این کار را داشته است. زیرا شرکت در سال‌های گذشته دچار ورشکستگی شده بود که بعدا برای بهبود وضعیت شرکت ان را به یک سرمایه گزار واگذار کردند تا شرایط بهتر شود.

کشور ایران استاندارد های خود را در‌زمینه تولید میلگرد بر اساس استانداردهای روسی قرار داده است. در همین رابطه ۳ نوع نوع مختلف میلگرد با نام های میلگرد A1 و میلگرد A2 و میلگرد A3 در‌کشور ایران تولید می‌گردد. هر کدام از این میلگردها ویژگی‌های خاص خودش را دارا می‌باشد.

برای اینکه خریداران میلگرد آج دار شرکت فولاد قزوین بتوانند به درستی از صحت محصول مطلع شوند، باید با واحد فروش شرکت به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

قیمت میلگرد آجدار قزوین

شرکت فولاد قزوین با بهره‌مندی از افراد متخصص و مهندسان مجرب توانسته خانواده بزرگی به نام فولاد خرمدشت تاکستان را ایجاد کند. به صورت کلی از افتخارات این شرکت به عرصه تولید، صادرات و اشتغال‌زایی مناسب می‌‌توان اشاره کرد.

قیمت میلگرد آجدار قزوین

قیمت میلگرد آجدار قزوین را با مراجعه به سایت مربوطه می‌توانید مشاهده کنید. روزانه این قیمت‌ها در حال بروز رسانی و تغییر است. قیمت ملگرد قزوین با مقیاس کیلو گرم مشخص می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت روز میلگرد به سیاست‌های خارج از کشور و ابر قدرت ‌ها، قیمت بازار طلا، آهن و همچنین ارز بستگی زیادی دارد.

به علت تغییر روزانه قیمت ارز در‌کشور و همچنین تورم و تحریم از جانب کشورهای خارجی، با تغییر قیمت هر کدام از موارد یاد شده قیمت محصولات در داخل کشور نیز تغییر می‌کند. قیمت میلگرد اجدار مجتمع فولاد قزوین نیز از این ماجرا مستثنی نیست و قیمت ان نیز به صورت روزانه در حال تغییر می‌باشد.

برای خرید میلگرد آجدار کارخانه فولاد قزوین می‌توانید با شماره تلفن آن تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید از پاسخ گویی به صورت ۲۴ ساعته در رابطه با خدمات و مشاوره بهره مند شوید و از مشاوره لازم جهت خرید میلگرد بهره‌ مند شوید. کارشناسان شرکت فولاد قزوین برای ارائه هر چه بهتر به مشتریان به صورت شبانه روزی پاسخگو هستند.

مهم‌ترین محصولات کارخانه فولاد قزوین

مهم‌ترین محصولات کارخانه فولاد قزوین

اصلی‌ترین محصول کارخانه فولاد قزوین انواع مختلف میلگرد در سایزهای متفاوت هشت تا بیست است. اگر قصد دارید میلگرد قزوین را تشخیص دهید؛ باید به دنبال میلگرد‌هایی با قطرهای متنوع و آجدار بگردید. علاوه بر میلگردهای آجدار فولاد قزوین این شرکت از محصولات ارزشمند دیگری همچون لوله جدار چاهی برخوردار است که در این شرکت به رنگ مشکی تولید می‌شود.

آن چه باید در رابطه با فولاد قزوین بدانیم؛

همان طور که گفته شد؛ فولاد قزوین از جمله بهترین تولید کنندگان میلگرد A2 در ایران می‌باشد‌‌. این شرکت با تجربه کافی در زمینه تولید میلگرد همواره در تلاش بوده است که با بهترین کیفیت و استانداردهای بین المللی محصولات خود را به مشتریان عرضه کند که در این زمینه موفقیت ‌های زیادی به دست آورده است. لازم به ذکر است که شرکت فولاد قزوین ادعا می‌کند نسبت به سایر میلگر‌های موجود در بازار اهن محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی عرضه می‌کند.

فولاد قزوین

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد قزوین با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر