امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا با هدف افزایش میزان تولید فولاد در کشور ما احداث شده است. هر یک از محصولات این کمپانی در بازار های بین المللی نیز مشتریانی دارند. از این رو شرکت این روز ها بسیار شناخته شده تر است. این کمپانی در راستای اهداف وزارت صنعت و معدن مشغول به کار شده است.

این کارخانه معتبر با استفاده از تکنولوژی نورد سرد، انواع و اقسام ورق های صنعتی را که کاربرد بسیار گسترده ای در بخش های مختلف صنعت دارند، تولید می کند. این کارخانه با مساحت 53 هکتار، و با بهره گیری از جدید ترین روش های تولید اقلام صنعتی، مشغول به کار است.

 

کارخانه فولاد غرب آسیا

 

کارخانه فولاد غرب آسیا برای افزایش مشاغل در کشور فعالیت می کند و در این زمینه خدمات شایانی ارائه کرده است. کلاف های تولید شده در این کمپانی بین 18/0 تا 3 میلی متر ضخامت دارند و به همین خاطر تنوع محصولات این مرکز نیز بسیار بالا است.

کارخانه فولاد غرب آسیا

محصولات کارخانه فولا غرب آسیا

فولاد غرب آسیا هر یک از محصولات مورد نیاز در صنایع ساخت میلگرد  را تولید می کند. شما می توانید بر اساس نیاز خود هر یک از انواع کلاف های اصلاح شده مورد نیاز را در این مرکز تولیدی پیدا کنید. هر یک از مدل های کلاف در ساختمان سازی بسیار کارایی دارد.

شرکت فولاد غرب آسیا، کلاف های اسید شویی نیز تولید می کند. این ورقه ها تفاوت های بسیاری با ورق های معمولی از نظر نوع ساختار دارند و به همین خاطر نیز مشتریان از این محصولات بسیار استقبال کرده اند. کلاف های فولادی خام نیز در این مرکز ارائه می شوند که از مهم ترین محصولات و کاربردی ترین صنایع فولادی موجود در کشور به شمار می روند.

کلاف های اسکین نیز از دیگر محصولات مرغوب تولید شده در صنایع فولادی غرب آسیا می باشند. محصولات تولید شده در این پروژه ها، در کارخانه فولاد غرب آسیا، هر یک در بخش های مختلفی کارایی دارند. این محصولات از ضروری ترین مواد اولیه برای ساخت و تولید انواع خودرو به شمار می روند.

محصولات کارخانه فولا غرب آسیا

کلاف اصلاح و بازرسی شده شرکت فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا در زمینه تولید کلاف های اصلاح شده یکی از پیشتازان صنایع فولادی به شمار می رود که بهترین محصولات را در ایران تولید می کند. شما می توانید هر یک از این کلاف های با کیفیت را در مدل های لبه زنی شده خریداری کنید. تلورانس عرض هر یک از این محصولات و کلاف های اصلاح شده صنعتی، در حدود +15  می باشد و به همین خاطر نیز استفاده از آن ها در ساخت و تولید انواع اقلام ساختمانی بسیار ساده است.

تنوع سایز و ابعاد و اندازه های کلاف های اصلاح شده و بازرسی شده در این شرکت، انتخاب را برای مشتریان ساده تر می کند. کیفیت سطحی این محصولات در سطح قابل توجهی می باشد و به همین خاطر نیز خواص مکانیکی تقویت شده ای نیز دارند.              

کلاف اسکین پاس شده شرکت فولاد غرب آسیا

شرکت فولاد غرب آسیا در زمینه تولید انواع کلاف های اسکین پاس شده نیز فعالیت دارد. انواع این کلاف ها، در مدل های روغنی و بدون روغن تولید می شوند که هر یک از آن ها مشخصات به خصوصی دارند. این مدل کلاف ها بسته به سفارش مشتری به صورت خشک نیز تحویل داده می شوند. شما می توانید از مدل های روغنی این کلاف های اسکین پاس شده، برای جلوگیری از زنگ زدگی سطوح استفاده کنید. هر یک از این مدل ها به خوبی روغن کاری می شوند تا در برابر رطوبت آسیبی به ساختار آن ها وارد نشود.

شرکت فولاد غرب آسیا در ساخت و تولید این قبیل محصولات صنعتی، از روش اکسید زدایی استفاده می کند. این محصولات با کد های استاندارد MA  تولید می شوند.

کلاف اصلاح و بازرسی شده شرکت فولاد غرب آسیا

کلاف خام (فول هارد) شرکت فولاد غرب آسیا

شرکت فولاد غرب آسیا انواع کلاف ها را در مدل های خام و فول هارد تولید می کند. این مدل های با کیفیت نیز در راستای تامین نیاز های بخش های به خصوصی از صنعت تولید می شوند و هر یک از آن ها تنوع بالایی دارند. این محصولات ابعاد و سایز بندی مختلفی دارند.

انواع کلاف های خام در محدوده وزنی به خصوصی تولید می شوند و وزن آن ها در بین 12 تا 29 کیلوگرم است. بر اساس  وزن این محصولات طول و عرض آن ها نیز مشخص می شود. حداقل عرض آن ها 650 میلی متر می باشد.

کلاف اسید شویی شده شرکت فولاد غرب آسیا

کارخانه فولاد غرب آسیا با استفاده از برخی مواد صنعتی سطح کلاف های اسید شویی تولید می کند که هر یک استاندارد های کیفی بسیاری را به خود اختصاص داده اند. این مدل کلاف ها برای حذف پوسته های اضافی بر روی سطح اسید شویی می شوند، انواع آن ها را در فرایند نورد گرم تولید می کنند و از نظر کیفی به سطح مطلوبی می رسانند.

برای اسید شویی باید مراحل متعددی طی شوند؛ ابتدا ورقه های بارگیری می کنند. سپس مراحل باز شدن کلاف ها و لبه زنی آن ها انجام می شوند.

کلاف اسید شویی شده شرکت فولاد غرب آسیا

سخن پایانی

کارخانه تولیدی برای حفظ خط مشی های مشخص مجموعه خود، همواره در تلاش برای کسب جایگاهی ممتاز در کیفیت محصولات خود است. یکی از مهم ترین اقدامات این کمپانی، احداث سایت های فروشی است که محصولات را به صورت سفارشی در اختیار مردم قرار می دهند.

سایت آهن هایپر انواع مدل های محصولات فولادی را پوشش می دهد. در این سایت مجموعه ای از کلاف های خام و بازرسی شده ارائه می شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد غرب آسیا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر