امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
فولاد یزد

کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد

فولاد صنعتی و ساختمانی یزد در سال 1378 در یزد تاسیس گردید. تاریخ عضویت این شرکت سال 1380 می‌باشد. مدیر عامل فعلی شرکت جناب آقای سید بهادر احرامیان است. نوع فعالیت این شرکت تولیدی می‌باشد و در ساخت و تولید انواع شمش فولادی، میلگرد و مقاطع فولادی سنگین و سبک فعالیت می‌کند. کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد در جاده‌ی کمربندی و هفده کیلومتری جاده تقاطع تفت در استان یزد می‌باشد.

 مساحتی که برای ساخت این شرکت در نظر گرفته شد 45 هکتار می‌باشد. تعداد پرسنلی که در حال حاضر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای کارخانه فولاد صنعتی‌ و ساختمانی یزد  فعالیت می‌کنند، به بیش از 1500 نفر می‌رسد. این افراد به صورت شبانه روزی و با همکاری ‌یکدیگر در‌پیشرفت و ارتقا سطح شرکت تلاش می‌کنند.

ظرفیت تولیدی فولاد صنعتی و ساختمانی یزد 1.4 میلیون تن در سال می‌باشد. کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد طرح‌هایی برای توسعه شرکت در نظر گرفته است؛ تولید میلگرد به صورت آجدار، ساده و صنعتی، تولید انواع شمش فولادی و تولید مقاطع فولادی سنگین و سبک.

 

کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد

 

محصولات کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد

کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد در ابتدای تاسیس شرکت در تولید جعبه دنده چاه‌های عمیق، تولید انواع اتصالات لوله و همچنین  تولید چرخ دنده‌های کرانویل فعالیت زیادی داشت. در اوایل دهه‌ی شصت این کارخانه با سنگ زنی میلگرد و خطوط کشش به عنوان اواین شرکتی شناخته شد؛ که محصولات نام برده شده را تولید و به بازار عرضه کرد.

محصولاتی که این شرکت اکنون تولید می‌کند عبارتند از؛ میلگرد ساده، میلگرد آجدار، سنگ آهن، تیر آهن، کسانتره، خرپا میلگردی، گازهای صنعتی، شافت کشش شده، شافت رو تراش شده، تسمه عریض و فابریک، مفتول‌های صنعتی و ساختمانی، شافت پولیشی، میلگرد برش و خم خرده‌ی استاندارد.

تیر آهن فولاد صنعتی و ساختمانی یزد: این تیرآهن با وزنی ایده آل و با بهینه سازی کامل تولید می‌شود که عملیات تابگیری بر‌روی آن انجام میگیرد. کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد ادعا می‌کند؛ این تیرآهن نسبت به سایر محصولات تولیدی شرکت ‌ها از بسته بندی مناسب‌تر‌ و شاخه‌های صاف‌تری برخوردار است.

 

فولاد صنعتی و ساختمانی یزد

 

مجتمع فولاد صنعتی و ساختمانی یزد  تیرآهن را در‌سایزهای 14 و 16  و 18 و… ارائه می‌دهد. تیرآهن 14 با طول 12 متر و وزن شاخه 145 کیلو گرم، تیرآهن 16 با طول 12 متر و وزن شاخه 168 کیلو گرم تولید می‌شود.

میلگرد فولاد یزد: از لحاظ اقتصادی خرید این میلگرد برای استان های همجوار استان یزد و جنوب‌شرق کشورمقرون و به صرفه می‌باشد زیرا حمل و نقل و موقعیت جغرافیایی مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. ظرفیت تولیدی‌ سالانه این کارخانه در رابطه با تولید میلگرد به 300 هزار تن در سال می‌رسد.

میلگرد ساده: کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد میلگرد ساده را در‌ابعاد 5.6_ 8_10_5.12  به صورت کلاف به بازار عرضه می‌کند. هریک از میلگردهای ساده این شرکت با استانداردهایی تولید می‌شوند. میلگردهای ساده در ابعاد 5.6 تا سایز 10 با استاندارد RST34 تولید می‌شوند. میلگردهایی که  در سایزهای 5.12 تولید می‌شوند؛ با استاندارد 1006 به بازار آهن وارد می‌شوند.

کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد

انواع میلگرد آجدار فولاد یزد: میلگردهای اجدار با استاندارد A2, A3  به دوشکل شاخه‌ ای و کلاف تولید می‌گردند. کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد در تولید انواع مختلف میلگرد‌های آجدار با استاندارد A2, A3 فعالیت زیادی انجام می‌دهد. از انواع میلگردهای آجدار شرکت از نوع کلاف دار می‌توان از کلاف8 آجدار A2 و کلاف 10 آجدار A3  و کلاف 10 آجدار A2   نام برد.

مفتول‌های صنعتی و ساختمانی فولاد یزد: مفتول‌های صنعتی و ساختمانی کاربردهای گسترده ای دارند. ساخت انواع توری، تولید حصار و قفس برای حیوانات، بسته‌بندی‌های متفاوت یا قالب بندی و آرماتور بندی از جمله کاربردهای مفتول‌های صنعتی و ساختمانی است. کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد این مفتول را با درصد خطای پایین نزدیک به صفر و و دقت بالا تولید می‌کند. به صورت سالانه این شرکت 300 هزار تن مفتول به بازار آهن عرضه می‌نماید.

تسمه‌: شرکت فولاد یزد در تولید تسمه نیز فعالیت زیادی دارد. این کارخانه تسمه را به شکل کاملا فابریک به بازار فروش عرضه می‌کند. تسمه‌های فولاد صنعتی و ساختمانی یزد  در صنعت بسته بندی بسیار پرکاربرد می‌باشند. این کارخانه تسمه را همراه با ورق گالوانیزه صادر می‌کند که در صنعت اتوموبیل سازی، جراحی، کابل‌های برق و به صورت کلی در مخابرات مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت محصولات و نحوه خرید

 

قیمت محصولات و نحوه خرید

جهت اطلاع از قیمت‌های میلگرد، تیرآهن، مفتول ‌های صنعتی و ساختمانی و همچنین سایر محصولات شرکت فولاد صنعتی و ساختمانی یزد به سایت شرکت مراجعه نموده و از لیست‌ قیمت‌های بروز شده آگاه شوید. برای خرید محصولات این شرکت با کارشناسان فروش و دفتر مرکزی در تهران تماس حاصل فرمائید تا از راهنمایی‌های لازم  جهت خرید بهره مند شوید.

قیمت‌ها به صورت روزانه در حال تغییر می‌باشند و ثابت نمی مانند. بنابراین اگر برای خرید ازفولاد صنعتی و ساختمانی یزد مشتاق هستید باید به صورت دقیق جداول قیمتی را برسی و برای تهیه محصول اقدام فرمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد صنعتی و ساختمانی یزد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر