امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد شمس سپهر

کارخانه فولاد شمس سپهر

فولاد شمس سپهر یکی دیگر از کارخانه های تولیدی انواع میلگرد ساده و آجدار است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و سالیانه ۱۵۰ هزار تن  میلگرد را تولید و به فروش می رساند. سایزهای ۱۲ شاخه، ۱۴ شاخه، ۱۶،۱۸ و ۲۴ شاخه هر کدام در استاندارد های A3-A2 می تواند کاربردی ویژه در ساختمان سازی داشته باشد.

قیمت هر کدام از میلگرد ها به صورت کیلوگرم محاسبه می ‌شود و اگر شما از یک سایت اینترنتی معتبر نسبت به خرید انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار اقدام کنید، صددرصد نسبت به بازار قیمت کمتری را می توانید برای قیمت خرید پرداخت نمایید.

محصولات این کارخانه برای مصارف ساختمانی و صنعتی تولید می شوند و تضمین کیفیت این محصولات باعث می شود تا مشتری با خیال آسوده نسبت به خرید و استفاده هرکدام اقدام نماید. امروزه میلگرد های آجدار به دلیل نقش پررنگ خود برای استحکام هرچه بیشترسازه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

فولاد شمس سپهر

 

مشخصات میلگرد

میلگرد های تولید شده در کارخانه فولاد شمس سپهر با گرید های متفاوت هر کدام مقاومت و استحکام کششی خاصی را به نمایش می گذارند و شما باید اگر به دنبال میلگرد نرم تری هستید از میلگرد های ساده استفاده کنید؛ چراکه میلگردهای آجدار کمی تردتر به نظر می آیند. به همین دلیل با توجه به کاربرد و نیاز شما شناسایی هرکدام و توجه به مشخصات را باید به درستی در نظر گرفت.

در هنگام استفاده از هر کدام از میلگرد ها باید به تیپ میلگرد، طول هر شاخه، وزن هر شاخه، علامت استاندارد، حداقل مقاومت کششی، مارپیچ و یا آجدار بودن آن و رده سختی  آن توجه داشته باشید. میلگرد های ساده که در این کارخانه تولید می شوند حالتی کاملا صاف و البته نرم دارند که به خاطر ترکیبات شیمیایی شما می‌ توانید حدود ۲۵ درصد تغییر شکل را برای آن در نظر بگیرید و هیچ گونه محدودیتی برای عملیات جوشکاری برروی این نوع میلگرد نیز وجود ندارد.

میلگرد ساده گرید A1

این کارخانه از لحاظ مکانیکی و شکل ظاهری تقسیم ‌بندی قابل قبولی را برای تولیدات خود در نظر گرفته است. معمولا با توجه به نوع فولاد میلگرد شما باید به تنش جاری شدن، تنش گسیختگی و تغییر شکل نسبی در زمان گسیختگی توجه کنید. هر کدام از انواع میلگرد در استاندارد های کاملا متفاوت تولید می شوند که اولین گروه در تولیدات فولاد شمس سپهر A1 است.

این نوع میلگرد کاملا نرم و البته بدون آج است و در بازار نیز با فروش بالایی رو به رو شده است و با رده مقاومتی ۲۴۰ شما سختی آن چنان بالایی را نمی ‌توانید برای این نوع در نظر بگیرید. صد در صد برای آن دسته از افرادی که برای آهنگری و جوشکاری به دنبال استاندارد مناسب جهت خرید میلگرد هستند، A1 می‌تواند یک گزینه قابل قبول و البته منحصر به فرد به حساب آید که البته به این نوع میلگرد داکتیل نیز گفته می شود.

میلگرد ساده گرید A1

میلگرد آجدار گرید A2

یکی دیگر از تولیدات با کیفیت فولاد شمس سپهر میلگرد آجدار گرید A2 است که با مشخصات  فنی خاصی شما می‌توانید درصد خاصی انعطاف‌پذیری را برای این نوع میلگرد در نظر بگیرید. معمولا برای عملیات های ساختمانی این کارخانه گرید A2 را گزینه ای قابل قبولی به حساب می آورند.

شما قطعا برای جبران کمبود مقاومت کششی بتن بهتر است استفاده از این نوع میلگرد را نادیده نگیرید؛ چرا که مقاومت تسلیم و کشش این گرید عالی باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوان به برشکاری آن پرداخت. معمولا میلگرد آجدار A2 با آج ۳۴۰ شناخته می شود که قیمت آن با توجه به آلیاژ و مقاومتی که دارد و هم چنین عرضه و تقاضای بازار کاملا در شرایط مختلف و متفاوت مشخص می شود و شما برای برآورد قیمت مناسب می توانید به خرید آنلاین این نوع میلگرد از تولیدات فولاد شمس سپهر بپردازید.

میلگرد آجدار جناقی

فولاد شمس سپهر با تولید میلگرد آجدار جناقی توانسته در صنعت ساخت و ساز بسیار اصولی عمل کند. تنش جاری این نوع میلگرد 4000 کیلوگرم و با تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم شما می توانید به کیفیت و استاندارد این نوع تولید مطمئن باشید.

معمولا این نوع میلگرد برای ساخت و ساز صنعتی می تواند گزینه مناسبی باشد اما برای انجام عملیات آهنگری به هیچ عنوان توصیه نمی شود و هم چنین برای عملیات جوشکاری توصیه ما این است که از میلگرد آجدار جناقی استفاده نکنید.

میلگرد مورد نظر به صورت یکنواخت و یا دوکی مورد کاربرد و استفاده قرار می گیرد و به راحتی می ‌تواند در دسته بندی گرید های متفاوت در بین تولیدات  قرار بگیرد. برای خرید این محصول کاربردی اگر به صورت آنلاین وارد عمل شوید قطعا قیمت کمتری را نسبت به بازار می توانید برای پرداخت در نظر بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

برای خرید محصولات فولاد شمس سپهر شما باید عوامل خاصی را بر روی برآورد قیمت دخیل بدانید؛ چرا که به واسطه نوع استاندارد هر کدام از میلگرد ها و هم چنین نوع نیاز و کاربرد صددرصد قیمت ها کاملا متفاوت است. قیمت سنگ آهن، عرضه و تقاضای بازار در کنار نوسانات ارز می‌ تواند بر روی قیمت میلگرد تاثیر دو چندانی داشته باشد.

البته هزینه حمل و نقل و قیمت سوخت، تحریم و دیگر موارد این چنینی هر کدام جایگاه خاصی را برروی برآورد قیمت انواع میلگرد تولید شده در کارخانه فولاد شمس سپهر می گذارد. زمانی که شما به تمام این موارد دقت کنید، متوجه می شوید که قیمت خاصی را نمی توان در نظر گرفت و بیان کرد.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

سخن پایانی

فولاد شمس سپهر از جمله کارخانه های معتبر تولید کننده انواع میلگرد ساده، جناغی و آجدار است که با استاندارد های A1-A2-A3 به فروش می رسند. توجه داشته باشید که امروزه استفاده از میلگرد برای استحکام هرچه بیشتر سازه گزینه ایده الی است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد شمس سپهر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر