امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سهند آغاز

کارخانه فولاد سهند آغاز

در این مطلب قصد داریم کارخانه فولاد سهند آغاز و محصولات تولیدی آن را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

صنایع فولاد سهند در سال ۱۳۸۵ با به کارگیری مهندسین و کارشناسان با تجربه و با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن و … فعالیت خود را آغاز کرد. توجه داشته باشید امروزه کیفیت مقاطع محصولات فولادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که این مقاطع بیشتر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و با سلامتی انسان در ارتباط است.

 با توجه به گسترش روز افزون استفاده از این مقاطع فولادی کارخانه‌های داخلی و خارجی بسیاری جهت تولید این محصولات اقدام کرده اند. یکی از شرکت های بسیار مهم و شناخته شده فولاد سهند آغاز می باشد که همواره سعی کرده است تا محصولات با کیفیتی را تولید نماید.

 

کارخانه فولاد سهند

 

محصولات تولیدی کارخانه فولاد سهند آغاز

پروفیل های مربع و مستطیل

توجه داشته باشید یکی از محصولات تولیدی این کارخانه پروفیل های مربع و مستطیل می باشند که معمولاً از جنس فولاد در تولید آن استفاده شده است. این قوطی ها بیشتر در ساخت درب و پنجره ها و همچنین ماشین آلات صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید از آلیاژهای آلومینیوم، کامپوزیت و pvc و upvc در ساخت این پروفیل ها استفاده می شود.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد سهند آغاز

سیم مفتولی

سیم مفتولی یکی از محصولات فولادی می باشد که به صورت متداول دارای سطح مقطع ۰.۴ تا ۴ میلیمتر می باشد که توسط فرآیند کشش و نورد گرم تولید می شود.  معمولا این سیم از فولاد کم‌ کربن ساخته و تولید می شود.

به گونه‌ای که می‌توان گفت از این سیم برای تولید محصولات یکپارچه تر استفاده می شود که به صورت آنیل شده در در بازار وجود دارد. همچنین برخی از این مفتول ها با استفاده از پی وی سی روکش دار می باشد. برخی از انواع سیم مفتول عبارتند از:

  • مفتول سیاه
  • مفتول گالوانیزه
  • سیم مفتول پی وی سی
  • سیم مفتول استیل استیل

از این مفتول ها در کاربردهای بسیاری مانند تولید انواع توری مانند توری مرغی، توری گابیون و همچنین تولید سیم خاردار های خطی و حلقه ای جهت بستن رابیتس، گالوانیزه همچنین بستن قسمت های مختلف آرماتور و تولید سیم جوش و … استفاده می شود.

سیم مفتولی

ورق گالوانیزه و سیاه

ورق گالوانیزه و ورق رنگی می باشد که بر پایه فولاد است و دارای کاربرد و ویژگی های خاصی است. این ورق دارای استحکام کششی و مقاومت برشی مناسب می باشند. اما در برابرزنگ زدگی و خوردگی مقاومت لازم را ندارند. معمولاً برای افزایش مقاومت ورق هایی که روی اندود می‌شوند ورق گالوانیزه گفته می شود.

ورق های گالوانیزه امکان دارد توسط ورق های نورد سرد یا گرم تولید شده و با شیوه‌های گوناگونی روی اندود شود. ورق های فولادی معمولاً توسط دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه خواهد شد.

به ورق های نورد گرم معمولا ورق سیاه گفته می شود. همانطور که از نامش پیداست نورد گرم معمولاً در دماهای بالا تولید می‌شود که پس از تولید دارای سطحی زبر و خشن می باشد و رنگ آن نیز تیره و مات است.

ورق گالوانیزه و سیاه

سپری

سپری معمولاً پروفیلی می باشد که یکی از موارد پرکاربرد و پر مصرف است که امروزه در ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید این مقطع دارای شباهت هایی با نبشی می باشد اما تفاوت‌هایی را نیز با یکدیگر دارند. سپری از بال و جان باریک و بلند تولید شده است.

 این محصول به صورت فابریک و پرسی تولید و عرضه می‌شود. در برخی موارد تیراهن را از وسط به صورت طولی برش می دهند و سپری را تولید می‌کند. اگر قرار است سازه قوی و به استقامت بالا نیاز دارند از سپری استفاده شود. معمولا تیرآهن های سنگین و هاش برش خواهند داد که مقاومت و ضخامت آن بیشتر باشد.

 توجه داشته باشید سپری با ضخامت ۲ میلیمتر بیشترین کاربرد را از آن خود کرده است. اما به طور کلی سپری ها در ضخامت های ۰.۹ تا ۲.۵ میلیمتر در بازار وجود دارد. سپری ها از آهن، آلومینیوم و استیل تولید و روانه بازار می شود که با توجه به کاربرد می‌توانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید.

ناودانی

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت فولاد سهند آغاز؛ ناودانی ها می باشد. این مقطع از یک جان و دو بال که به صورت عمود بر هم می باشد تشکیل شده اند. دارای شکل مشابه حرف انگلیسی U است. در ساختمان و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

 در کاربرد ساختمانی می توان از آن استفاده کرد همچنین از کاربرد های دیگر ناودانی می توان به استفاده در چهارچوب درب و پنجره و یا ترمیم یک بنا و برای تخریب و …. اشاره کرد. بهتر است بدانید ناودانی ها معمولاً از نظر روش تولید به دو صورت ناودانی فابریک و ناودانی پرسی تقسیم‌بندی می‌شود. از لحاظ شکل ظاهری نیز به دو صورت ناودانی ساده و ناودانی مشبک وجود دارند.

میلگرد

از محصولات تولیدی شرکت فولاد سهند آغاز؛ میلگرد می باشد. این محصول معمولاً از پرکاربردترین و پرفروش ترین مقاطع فولادی می باشد که از آن در ساختمان سازی استفاده می‌شود. معمولاً میلگرد ها در انواع ساده آجدار و کلاف تولید و روانه بازار می شود.

ورق گالوانیزه و سیاه

 بیشتر از میلگردها در بتن استفاده می شود. چراکه بتن دارای مقاومت کششی پایین بوده و باید جبران شود. به همین خاطر از میلگرد استفاده می‌کنند. میلگردهای آجدار به خاطر قرارگیری در بتن می باشند که آج ان برروی سطح بتن درگیری ایجاد کرده و باعث می شود تا همسطح شود.

از دیگر محصولات تولیدی شرکت فولاد سهند آغاز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پروفیل تقویتی ضد زنگ
  • پروفیل زد
  • چارچوبی
  • توری مش
  • انواع لوله های فولادی
  • انواع قوطی
  • پروفیل مخصوص درب و پنجره

توجه داشته باشید مصالح فولادی امروزه در ساخت و ساز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت فولاد سهند آغاز همواره سعی کرد از مواد با کیفیت و مرغوب در تولید این مقاطع استفاده نماید و محصولات با کیفیت روانی بازار کرده است.

 شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید جهت تهیه انواع مقاطع فولادی که توسط کارخانه فولاد سهند آغاز تولید می شود به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید. این محصولات را با کیفیت بالا و همچنین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تهیه کرده و از آن در کاربرد مد نظر خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سهند آغاز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر