امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سازان جم

کارخانه فولاد سازان جم

کارخانه فولاد سازان جم در سال 1384 در شهرک شکوهیه شهر قم احداث شده است. ظرفیت تولید این کارخانه معتبر 72 تن است. این کارخانه در چند فاز فعالیت می کند. فاز اول شرکت فولاد سازان جم شامل ریخته گری و ذوب است و در فاز های بعدی به فرایند افزایش ظرفیت انجام می شود.

این کارخانه برای توسعه بیش تر تولید صنایع فولادی، ظرفیت تولید را به طرز چشم گیری افزایش داده است. این کارخانه افتخارات قابل توجهی نیز کسب کرده است. از جمله آن ها می توان به کسب گواهینامه های مربوط به کاهش پیک بار اشاره کرد که با تلاش شبانه روزی کارکنان به سر انجام رسید.

 

کارخانه فولاد سازان جم

 

شرکت فولاد سازان، در پس از انتشار سوالات فنی و تخصصی در وزارت صنایع و معادن نیز گواهینامه هایی دریافت کرده است. تقدیر از فرایند اشتغال زایی نیز از دیگر افتخارات این مجموعه تولیدی بوده است.

این شرکت به طور مستقیم برای 150 نفر وبه شکل غیر مستقیم برای بیش از 500 نفر اشتغال زایی کرده است. از دیگر طرح های این شرکت بالا بردن ظرفیت بیلت تولیدی این شرکت است که با این پروژه حدود 200 فرصت شغلی مستقیم و حدود 700 فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

کارخانه فولاد سازان جم

 البته از دستاورد های این شرکت میتوان به اجرای پنجمین همایش مشترک مهندسی و علم مواد و پانزدهمین کنگره سالیانه انجمن مهندسی متالوژی ایران وهمچنین بیست و سومین سمینار سالانه ریخته گری در ایران اشاره کرد.

از افتخارات شرکت فولاد جم میتوان به تقدیر نامه کاهش پیک تابستانه از اداره برق قم در سال 95 اشاره کرد. و دیگر این که تقدیر نامه شرکت دانش بنیان پاترون با وجود سوالات فنی درباره تحلیل قیمت بیلت است. تقدیرنامه اجرای طرح تعطیلات تابستانی در استان قم، تقدیرنامه از بانک توسعه تعاون قم بابت اشتغال زایی، تقدیر نامه نمونه صنعتی از استاندار در سال 87 است.

همچنین این شرکت با پشکار و سرمایه گذاری برای واحد کنترل کیفیت و ازمایشگاه توانسته گواهینامه ایزو 1999 و ایزو 10015 را برای کیفیت کسب کند. البته برای حفظ محیط زیست گواهینامه ایزو 2004 و ایزو 4001 را نیز کسب کرده است. همینطور برای بهداشت و ایمنی محل کار گواهینامه ایزو 2007 و 18001 را نیز کسب کرده است. در زمینه کیفیت محصولات نیز این شرکت توانسته گواهینامه ایزو 2008 و 9001 رانیز به دستاورد.

 

محصولات تولیدی فولاد سازان جم

فولاد سازان جم در راستای تولید انواع شمش های فولادی و یا بیلت، فعالیت گسترده ای دارد و انواع این محصولات با کیفیت را در ابعاد و اندازه ها و با عیار های مختلفی تولید می کند. در راستای جلب رضایت مشتریان، مدل های متنوعی از بیلت را بر اساس ابعاد و سایز بندی ارائه می دهد.

مراحل تولید محصولات شرکت فولاد سازان جم با فرایند ریخته گری عجین شده است. بسته به سفارش مشتریان وزن این بیلت ها تعیین می شود. هر یک از آن ها تا 20 تن نیز وزن دارند. انواع بیلت های فلزی را در این کمپانی با استاندارد های به خصوصی تولید می کنند.

این کارخانه در راستای تولید انواع مصالح پر کاربرد ساختمانی، همچون نبشی و ناودانی، انواع مقاطع فولادی و… نیز فعالیت می کند و پروژه های بسیاری را در این زمینه انجام می دهد. آلیاژ های فلزی به خصوصی در ساخت و تولید هر یک از این محصولات به کار می روند که از جمله آن ها می توان به نیکل و مس و منگنز اشاره کرد.

محصولات تولیدی فولاد سازان جم

بیلت شرکت فولاد سازان جم

شرکت فولاد سازان جم یکی از پر کاربرد ترین انواع شمش های فولادی را تولید می کند که آن را به نام بیلت می شناسند. این بیلت ها برای تولید باید مراحل به خصوصی را پشت سر بگذارند. هر یک از آن ها نیاز به طی پروسه های صنعتی خاصی دارند.

کارخانه فولاد سازان جم در این راستا از به روز ترین روش های تولیدی استفاده کرده است. در مرحله ابتدایی باید فولاد مذاب تهیه شود. پس از تهیه و تولید فولاد مذاب روش های تولید این شمش ها در اکثر شیوه های تولیدی یکسان می باشد. انواع بیلت ها در ضخامت و ابعاد، طول و عرض و اندازه های به خصوصی تولید می شوند.

این محصولات با اسلب تفاوت دارند و از جهات مختلفی متمایز از این محصولات می باشند. این بیلت ها را در ابعاد 100 در 100 و 200 در 200 تولید می شوند. این محصولات را در کارخانه جات فولاد سازی از آلیاژ های مسی و منگنز و نیکل و… تولید می شوند و در ساخت آن ها از این ناخالصی ها نیز استفاده می شود.

نسبت هر یک از این آلیاژ های به کار رفته در ساخت آن ها مشخص است و با استاندارد های کیفی جهانی هماهنگ می باشد. تولید این بیلت ها در سه مرحله صورت می گیرد که هر یک باید زیر نظر متخصصین حرفه ای این مجموعه انجام شود.

بیلت شرکت فولاد سازان جم

کاربرد های بیلت شرکت فولاد سازان جم

شرکت فولاد سازان جم این اقلام را برای به کار بردن در عرصه های خاصی از صنعت تولید می کند. هر یک از این بیلت ها کارایی به خصوصی دارند. هر یک از آن ها را در تولید انواع و اقسام میلگرد به کار می برند. این شرکت این بیلت ها را برای صنعت پل سازی نیز تولید می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید از این بیلت ها برای ساخت و آماده سازی مصالح ساختمانی استفاده کنید.

لوله های بدون درز نیز با این مدل بیلت ها به تولید می رسند. همچنین انواع لوله مانیسمان از مهم ترین سازه های تولید شده از بیلت های فولادی می باشند. این سازه ها هر یک تحت استاندارد های  St3sp و St5sp تولید می شوند و به همین خاطر نیز کیفیت آن ها مورد تایید است. گواهینامه های مهم ایزو 2008 نیز به این محصولات اختصاص داده شده است.

در ساخت و آماده سازی ماشین آلات صنعتی و اتومبیل ها  نیز از این بیلت ها استفاده می شود. در صنعت خودرو سازی به میزان بالایی استفاده از بیلت های فولادی متداول می باشد. هر یک از آن ها را برای ساخت انواع کشتی نیز به کار می برند.

در صنایع کشتی سازی در بدنه کشتی این مدل بیلت ها تعبیه می شوند که کیفیت در خور توجهی در هر یک از این محصولات ایجاد می کنند. کارخانه فولاد سازی غرب برای تولید جرثقیل های سنگین نیز محصولات تولید می کند که از نظر کارایی و کاربرد در سطح مطلوبی قرار می گیرند.

فولاد سازان جم

سخن پایانی

 شرکت فولاد سازان جم برای جلب رضایت مشتریان خود از روش های فروش اینترنتی نیز استفاده می کند. این روز ها روش خرید و فروش محصولات متفاوت شده است و روش های اینترنتی فروش این اقلام بیش تر مورد توجه هستند.

در این راستا شرکت آهن  هایپر با سال های سابقه کار در زمینه توزیع و پخش محصولات فولادی به مشتریان خدمت رسانی می کند. این محصولات با کیفیت قابل توجهی در سر تا سر بازار های پخش و فروش ارائه می شود. شما می توانید هر یک از آن ها را به سادگی خریداری کنید. محل بارگیری محصولات در کارخانه تولیدی است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سازان جم با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر