امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد سازان امیرآباد

کارخانه فولاد سازان امیرآباد

صنایع فولاد سازان امیرآباد در عرصه ساخت و تولید محصولات ساختمانی با طراحی های نوین و پیشرفته امروزی فعالیت می کند. صنایع فولاد امیرآباد برای پیش برد بهتر امور و جلب رضایت مشتریان، در پی ایجاد رابطه ای مناسب بین فروشندگان و مشتریان است. برای این منظور فرایند بارگیری را در کارخانه مربوطه انجام می دهد و واسطه های فروش را حذف می کند.

صنایع فولاد سازان امیرآباد از نظر موقعیت اجتماعی در دسترس مشتریان است و این امر ارسال محصولات را به دست مشتریان ساده تر می کند. این شرکت یکی از بنگاه های پیش رو در امر تولید انواع مفتول های سیمی است و در این زمینه تجربه بسیاری دارد و با انجام آزمایش های متعددی در این زمینه، کیفیت کالا های خود را هر روز افزایش داده است.

این شرکت 13 هکتار وسعت دارد و در استان مازندران در نایحه بندر امیر آباد واقع شده است. یکی از افتخارات این کارخانه، افزایش ظرفیت محصولات خود در 500000 تن می باشد که برای تولید کلیه نیاز های موجود در کشور ما کافی است.

صنایع فولاد سازان امیرآباد

محصولات تولیدی صنایع فولاد سازان امیر آباد

صنایع فولاد سازان امیرآباد در صنعت ساختمانی و کشش فولادی فعال است و در این زمینه بهترین ها را ارائه می دهد. این کمپانی عمدتا مفتول های سیمی مورد نیاز در صنعت ساختمانی را تولید می کند. انواع کلاف های مفتولی از مهم ترین تولیدات کارخانه فولاد سازان است که در این زمینه استاندارد های ملی بسیاری را نیز به دست آورده است.

انواع کلاف های ساده که از پر مصرف ترین کلاف های مورد نیاز در کشور ما می باشند، در این کارخانه ارائه می شوند. این کلاف ها به دو حالت شاخه ای و کلافی تولید می شوند. از مهم ترین تولیدات کارخانه فولاد سازان، ارائه انواع میلگرد های آجدار است که به صورت پیچیده تولید می شوند.

هر یک از این میلگردها به نام آرماتور نیز معروف هستند. انواع میلگرد های کلاغی نیز در این کمپانی یافت می شود و در بازار های فروش به میزان بالایی توزیع می شود. کلاف های هشت میلی متری ساده نیز در بین محصولات صنایع فولاد سازان امیرآباد خودنمایی می کند. چرا که سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص می دهد.

محصولات تولیدی صنایع فولاد سازان امیر آباد

کلاف صنایع فولاد سازان امیرآباد

صنایع فولاد سازان امیرآباد در مدل های گوناگونی ارائه می شود که از پر فروش ترین آن ها، کلاف آجدار است. این کلاف ها به کلاف نورد نیز مشهور هستند. انواع و اقسام کلاف نورد، از 6 تا 16 میلی متر در صنایع فولاد سازان امیرآباد تولید می شوند.

هر یک از این کلاف ها مشتریان خاص خود را دارند. برای هر یک از این محصولات علامت های اختصاری ای نیز وجود دارد؛ علامت این محصولات، آج 340 و آج 400 است. همچنین این کمپانی استاندارد های ملی روسیه و آلمان را نیز تحت پوشش قرار می دهد. یکی از مهم ترین مشخصه های این محصولات درجه یک، تولید آن ها در گرید های مختلف است.

انواع گرید a3 و a2 از مهم ترین مدل های کلاف هستند که کارخانه فولاد سازان آن ها را تولید می کند. کلاف های 6 و نیم میلی متری ساده نیز در این کارخانه تولید می شوند؛ در کنار این کلاف ها مدل های 10 میلی متری ساده و 8 میلی متری ساده نیز وجود دارند که این کمپانی در زمینه تولید آن ها فعالیت می کند.

کلاف صنایع فولاد سازان امیرآباد

لازم است بدانید که هر یک از این کلاف های با کیفیت و استاندارد، در این کمپانی با شناسه های به خصوصی شناخته می شوند و برای هر یک استانداردی به خصوص تعریف شده است. از جمله آن می توان به استاندارد ISIRI3132 اشاره کرد که برای کلاف های مدل 10 میلی متری آجدار تعریف شده است.

کاربردهای کلاف صنایع فولاد سازان امیر آباد

صنایع فولاد سازان امیرآباد انواع کلاف را برای موارد ساختمانی تولید می کند. شما می توانید هر یک از این کلاف ها را برای انجام بتون ریزی، در ساختمان های خود خریداری کنید.

برای افزایش مقاومت بتون و سازه های ساختمانی باید از کلاف های به خصوصی استفاده شود که کیفیت کار را افزایش دهند.

صنایع فولاد سازان امیرآباد از متریال مرغوب و استانداردی برای تولید این کلاف ها استفاده کرده است. این محصولات را به صورت خر پا و تیرچه نیز در صنعت به کار می برند. از این اقلام به عنوان سیم بکسل نیز در برخی موارد حساس استفاده می شود. در صنایع فنر سازی از مدل های ساده تر کلاف یا میلگرد برای تولید محصولات استفاده می کنند.

کاربردهای کلاف صنایع فولاد سازان امیر آباد

کاربرد این محصولات در زمینه تولید فنس ها و گابیون ها نیز تثبیت شده است و سالانه میزان بالایی از این محصولات را برای تهیه انواع فنس و توری خریداری می کنند. انواع میخ و میخ پرچ نیز با وجود این کلاف ها تکمیل می شوند؛ از آن ها در راستای ساخت انواع زنجیر با ابعاد و قطر های مختلف نیز استفاده هایی می شود که این محصولات را پر فروش تر کرده است. این مفتول ها را به نام مفتول های خوش تراش در انواع صنایع به شمار می آورند.

سخن پایانی

صنایع فولاد سازان امیرآباد برای ارائه بهتر محصولات خود از روش های فروش اینترنتی در سایت معتبر آهن هایپر استفاده می کند و به این صورت با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. به این ترتیب مشتریان می توانند در زمان کوتاهی سفارشات را ثبت کنند و اقلام مورد نیاز را با کیفیت عالی و قیمت کم خریداری کنند.

در صورتی که می خواهید ساختمانی مقاوم بسازید، یا در ساخت محصولات صنعتی موفقیت بیش تری کسب کنید، استفاده از کلاف ها و میلگرد های خوش تراش و با کیفیت ضرورت دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد سازان امیرآباد با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر