امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
فولاد خرمدشت تاکستان

کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان

در این مطلب قصد داریم کارخانه خرمدشت تاکستان و محصولات تولیدی این کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این کارخانه با ما همراه باشید.

شرکت خرمدشت تاکستان در سال ۱۳۸۸ تأسیس شد و جهت تولید محصولات فولادی اقدام کرده است. این مجتمع میلگرد های آجدار را به صورت شاخه ای یا کلاف تولید و روانه بازار کرده است. بهتر است بدانید در ساخت و تولید میلگرد ها از ماده اولیه کم کربن و آلیاژهای کم تهیه و استفاده کرده اند.

 این کارخانه توانسته است محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. امروزه نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشورهای خاورمیانه محصولات تولیدی فولاد خرمدشت تاکستان مورد استفاده قرار می‌گیرد و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

 

کارخانه خرمدشت تاکستان

 

محصولات تولیدی کارخانه خرمدشت تاکستان

در این کارخانه انواع میلگردهای آجدار در دو گرید A2 و A3 در سایزهای 8 الی 32 و در طول ۱۲ متری تولید و روانه بازار شده است. این محصول در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات تولیدی کارخانه خرمدشت تاکستان

میلگرد خرمدشت A2

توجه داشته باشید میلگرد ها از پرکاربرد ترین و پر تنش ترین محصولات فولادی می باشد که در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به مصرف بالای میلگردها در ساختمان سازه ها و صنایع مختلف امروزه کارخانه‌های تولید کننده محصولات فولادی داخلی و خارجی نسبت به تولید انواع میلگرد اقدام کرده‌اند.

همواره سعی شده است تا از مواد مرغوب و با کیفیت عالی در طراحی و تولید این میلگرد ها استفاده شود. توجه داشته باشید یکی از انواع میلگرد هایی که توسط فولاد تاکستان تولید می شود میلگرد A2 است. این میلگرد در سایز های 8 الی ۱۲ میلیمتر تولید و روانه بازار می‌شود. بهتر است بدانید که از هر سایز این محصول در کاربردهای مختلفی استفاده می شود.

 معمولا این میلگردها دارای طول ۱۲ متری می باشد که از مقاومت کششی ۵۰۰ و تنش تسلیم ۳۴۰ نیوتن بر میلیمتر مربع برخوردار است. همانطور که می ‌دانید این میلگرد جز میلگرد های خشک و ترک می باشد که آج های بر روی آن به صورت ضربدری و موازی بر بدنه میلگرد قرار دارد. عمده مصرفی میلگرد ها برای خاموت کاری در صنعت می باشد که علامت مشخصه آن اج ۳۴۰ است.

بهتر است بدانید این محصول شما باید در کاربردهایی که نیاز به برشکاری و خمکاری دارد از میلگردهای اجدار استفاده نکنید چرا که امکان شکستن آن بسیار بالا می باشد. برخی از تولیدکنندگان از مواد نامرغوب و ضایعات برای تولید این محصولات استفاده می‌کنند. این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و نمی توان از ان در ساخت و ساز استفاده کرد.

 پیشنهاد می کنیم برای تولید این محصولات حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از اصالت کالا اطمینان داشته باشید.

توجه داشته باشید از میلگردها برای بالا بردن مقاومت کششی بتن استفاده می‌شود. معمولاً آج این میلگردها بر روی سطح بتن قرار می گیرد و با ایجاد ارتعاش در اطراف باعث می شود تا حباب های درون آن از بین رفته و سطح یکسانی را ایجاد نماید.

 

میلگرد خرمدشت A3

میلگرد خرمدشت A3

یکی دیگر از انواع میلگردها که توسط کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان تولید و روانه بازار می‌شود؛ میلگرد آجدار در گرید A3 است. این محصول معمولاً در سایزهای 12 الی 32 تولید و روانه بازار می‌شود و به صورت شاخه‌ ای نیز می باشد. بهتر است بدانید این میلگرد دارای طول تقریبا ۱۲ متر می باشد.

همچنین دارای تنش تسلیمی 600 نیوتن و تنش استحکام 400 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد. در صنعت، ساختمان سازی و … نیز از این میلگرد بهره‌مند می‌شوند. بهتر است بدانید این میلگردها دارای اج های بر روی سطح بدنه خود می باشند که به صورت جناقی شکل می باشند.

با توجه به آج هایی که بر روی بدنه این میلگردها وجود دارد نمی‌توان بر روی آن از عملیات جوشکاری و خمکاری استفاده کرد.

سایز میلگرد ۳۲ از بزرگترین سایز می باشد که معمولاً در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر لرزش و … برخوردار است. بهتر است بدانید هر یک از سایز های میلگردها جهت کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت ساختمان سازی معمولاً میلگرد ها به صورت فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا سازندگان سعی می‌کنند این میلگردها را به صورت بندیل تهیه کنند که هر بندی شامل ۱۵۷ شاخه میلگرد می باشد. معمولا شرکت فولاد خرمدشت تاکستان سعی می‌کند در تولید این میلگردها از آلیاژ کم و همچنین کربن کم استفاده نماید و محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان

میلگردهای خرمدشت تاکستان مانند دیگر میلگردها از قیمت ثابتی برخوردار نیست. توجه داشته باشید نوسانات زیادی به علت نرخ دلار و همچنین عوامل دیگری مانند کیفیت و وزن میلگرد ها و سایز و … بر قیمت میلگرد ها تاثیرگذار می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و مشخصات فنی آن با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

قیمت میلگرد خرمدشت تاکستان

مجموعه فولاد خرمدشت تاکستان سعی کرده است انواع میلگردهای تولیدی را با کیفیت بالا و همچنین طبق استانداردهای روز دنیا و ایران تولید و روانه بازار کند.

در ساخت این محصول از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می شود. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما باید نوع میلگرد مناسب را با توجه به کاربرد مد نظر انتخاب نمایید. چرا معمولاً این محصولات در سایزهای مختلف و انواع متنوعی تولید و روانه بازار می شوند.

پیشنهاد می کنیم پروژه مورد نظر خود را به خوبی بررسی کرده و انواع میلگرد های مناسب و مورد نظر خود را تهیه نمایید. بهتر است بدانید محصولاتی که توسط کارخانه خرمدشت تاکستان تولید و روانه بازار می شود؛ نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. چرا که از جمله محصولات فولادی با کیفیت و مرغوب می باشد.

مجموعه آهن هایپر یکی از نمایندگان رسمی کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان می باشد. تمامی محصولاتی که توسط این کارخانه تولید می شود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می کند. شما در هر جای ایران که باشید می‌توانید جهت سفارش انواع میلگرد ها از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/  اقدام نمایید و محصولات را با کیفیت بالا تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر