امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد تاکستان

کارخانه فولاد تاکستان

سال 1388 در شهرستان تاکستان واقع در استان قزوین کارخانه فولاد تاکستان مشهور به فولاد خرمدشت تاکستان تاسیس گردید.  شرکت فولاد تاکستان از بزرگ­ترین صادر کنندگان فولاد در کشور می­باشد و در سال 1398 موفق به کسب جوایزی شده است.

شرکت فولاد تاکستان با دارا بودن بیش از 20 سال تجربه کاری در زمینه ساخت و تولید فولاد, همچنین با بهره­ مندی از 200 نیروی انسانی از جایگاه خوبی در میان سایر شرکت­های تولید فولاد برخوردار است. تجهیزات و امکانات این شرکت در پیشرفت و روند رو به جلوی آن نقش مهمی را ایفا می­کنند.

 

کارخانه فولاد تاکستان

 

جناب آقای هومن حلمی مشاور خرید شرکت، جناب آقای علی امینی متخصص میلگرد و جناب آقای رضا احمد زاده متخصص بتن شرکت فولاد تاکستان می­باشند. خواسته ­ها و نیازهای مهندسان, طراحان و مشتریان با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه ساخت و ساز روز به روز در حال تغییر میباشد.

میلگرد در ساختمان سازی اهمیت و نقش بسیار مهمی را ایفا میکند و موجب استحکام و مقاومت آن می­شود. زیرا مقاومت کششی بتن را به پایین­ترین حد خود می­رساند. کارخانه فولاد تاکستان در زمینه تولید انواع میلگرد فعالیت می­کند که در اد امه محتوا با محصولات این شرکت بیشتر آشنا می­شود.

کارخانه فولاد تاکستان

ویژگی محصولات شرکت فولاد خرمدشت تاکستان

ساختمان­ ها به تجهیزات ویژه­ای نیاز دارند تا بتوانند استحکام و مقاومت سازه خود را افزایش دهند. میلگرد از جمله ابزار هایی است که پایه­ های اصلی مقاومت یک سازه را مشخص می­کند. میلگردها در بتن مورد استفاده قرار می­گیرند و موجب مقاومت و استحکام در سازه می­شوند می ­توان ذکر کرد؛ بتن بدون میلگرد در ساختمان سازی بیهوده خواهد بود و کاربردی در مصالح ندارد.

میلگرد آجدار سایز 8: این میلگرد با استاندارد A2 تولید می­شود. طول شاخه­ های این میلگرد 12 متر و وزن هر شاخه 5 کیلوگرم است. این میلگرد دارای شیارهایی است که مقاومت بتن را دوچندان می­کند و از لغزش­ها جلوگیری می­کند. میلگردهای A2 از انواع میلگردهای نیمه سخت به حساب می ­آیند.

میلگرد آجدار سایز 10: این میلگرد با استاندارد A3 در کارخانه ­های فولاد ایران تولید می­شود. تنش جاری میلگرد آجدار سایز 10 , 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی این میلگرد 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. ظاهر این میلگرد به صورت آج­های پیچیده و شکل مارپیچ مانند است. فلز به کار رفته در میلگرد آجدار سایز 10 از جنس فلزهای نیمه سخت می­باشد.

میلگرد آجدار سایز 12: محل بارگیری میلگرد آجدار سایز 12 در کارخانه فولاد سازی می ­باشد. با استاندارد A3 تولید می ­شود. دارای مقاومت تسلیم 4000 سانتی متر مربع و مقاومت کششی 6000 سانتی متر مربع می­باشد.

کارخانه فولاد تاکستان

میلگرد آجدار سایز 14: استاندارد این میلگرد A2 – A3 – A4 می ­باشد. طول هر شاخه 12 متر و وزن هر شاخه 15 کیلوگرم است. به صورت میانگین وزن هر متر از این میلگرد 1.25 کیلو گرم می­باشد. میلگرد سایز 14 دارای تنش گسیختگی حدود 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع و تنش جاری 4000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع است.

تغییر شکل نسبی در زمان گسیختگی 14 درصد است. در رابطه با ظاهر این میلگرد می ­توان گفت؛ دارای آج ­های پیچیده و مارپیچی می ­باشد و فلز به کار رفته در آن از نوع فلزهای نیمه سخت است.

انواع میلگردهای سایز 14

میلگردهای سایز 14 می­ توانند هم با استاندارد A3 و هم با استاندارد A2 تولید شوند که هر کدام ویژگی­ های منحصر به فردی دارند. میلگردهای سایز 14 با استاندارد A3 در فوندانسیون یا همان آرماتور طولی و ستون تیر مورد استفاده قرار می­گیرند و به صورت کلی می توان گفت؛ میلگردهای اصلی سازه می­باشند.

میلگردهای سایز 14 با استاندارد A2 دارای تنش گسیختگی 5000 و تنش جاری 3000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می­باشد. آج­های آن به شکل موازی و فنری شکل هستند. تغییر شکل نصبی این نوع میلگرد 19 درصد می­ باشد.

لازم به ذکر است که میلگردهای نوع A3 نسبت به میلگردهای A2 – A3 ترد تر هستند و مسلما شکنندگی بیشتری هم دارند. دقت کنید در عملیات­هایی مانند جوشکاری هرگز نمی­توان از میلگردهای نوع A3 استفاده کرد.

کارخانه فولاد تاکستان

مشاوره خرید میلگرد شرکت فولاد خرمدشت تاکستان

برای خرید میلگرد شرکت فولاد تاکستان باید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. دفتر مرکزی شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در میرداماد واقع در شهر تهران می­باشد که جهت مشاوره کامل و اطلاع یابی از نحوه خرید به صورت شبانه روزی پاسخ گوی مشتریان و خریداران محترم می­باشد.

قیمت محصولات شرکت فولاد خرمدشت تاکستان

قیمت محصولات شرکت فولاد خرمدشت تاکستان

امروزه در ایران به علت نرخ بالای دلار و سایر ارزها در کشور, قیمت سایر محصولات نیز تغییر کرده است. بنابر این قیمت محصولات کارخانه فولاد تاکستان نیز با این روند روزانه در حال تغییر می­باشد و نمی­توان نرخ ثابتی برای میلگرد و سایر محصولات فولادی شرکت در نظر گرفت.

با این وجود با مراجعه به سایت­های مربوط به بازار آهن می­توانید از قیمت­ های روزانه میلگرد شرکت فولاد تاکستان مطلع شوید. همچنین با استفاده از شبکه ­های مجازی مانند تلگرام, اینستاگرام قادر هستید به صورت روزانه از نوسانات لحظه­ ای قیمت ها با خبر و برای خرید به موقع اقدام کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد تاکستان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر