امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

در سال ۱۳۸۹ شرکت فولاد اناهیتا گیلان با خرید سهام و همچنین تغییر کاربری به شرکت تولید میلگرد با سایزهای متفاوت تبدیل شد ودر دفتر ثبت اسناد به صورت رسمی به ثبت رسید.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان در سال ۱۳۹۶ این افتخار را به دست آورد که لوح پنج ستاره را از وزارت معدن و تجارت، صنعت دریافت کند. این شرکت فولاد در جهت تولید انواع فولاد در سایزهای متفاوت عمل می‌کند. شرکت فولاد آناهیتا گیلان استانداردهای ۳۱۳۲ ایران را رعایت کرده و میلگرد را از سایز ۸ تا ۳۲ با همین استاندارد عرضه و وارد بازار می‌کند.

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

لازم به ذکر است که هر کشوری استانداردهایی برای محصولات خود دارا می‌باشد. ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست و استانداردهایی برای تک تک محصولات تولیدی خود در نظر گرفته است. استانداردهایی که ایران برای تولید میلگرد در نظر دارد؛ مطابق با استانداردهای کشور روسیه می‌باشد. به همین علت ایران سه نوع میلگرد A1 و میلگرد A2 و میلگرد A3 تولید می‌کند که شرکت فولاد اناهیتا گیلان دو نوع از ان را به صورت با کیفیت به بازار آهن عرضه می‌کند.

ناوگان بارگیل عنوانی است که شرکت فولاد آناهیتا گیلان برای جلب رضایت خریداران و حمل بار آسانتر ارائه داده است. این ناوگان به صورت شبانه روزی به خریداران میلگرد فولاد آناهیتا گیلان خدمت می‌کند. همچنین فولاد آناهیتا گیلان مجهز به آزمایشگاه پیشرفته ای می‌باشد. این آزمایشگاه به عنوان همکار با اداره استاندارد گیلان برای کنترل هرچه بهتر محصولات همکاری می‌کند.

 

شرکت فولاد اناهیتا گیلان

 

کیفیت ما تضمین ساخت شما، این شعار شرکت فولاد آناهیتا گیلان می‌باشد که ضمن اشاره به کیفیت محصولات شرکت به تضمینی برای ساخت و سازهای ساختمانی اشاره دارد. هدف اصلی شرکت ایجاد اشتغال زایی و خودکفایی می‌باشد. در ادامه طی همین راستا شرکت فولاد آناهیتا گیلان توانست با دریافت مجوز از مراجع در اداره ثبت واملاک به شماره ثبت ۱۶۱۷۴ در شهرستان رشد برسد.

شرکت آناهیتا گیلان

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان در سال ۱۳۹۱ با خرید و تهیه‌ی ماشین الات صنعتی و مدرن از معتبرترین کارخانه‌های اروپایی توانست شروع قدرتمندی در آغاز کار خود ایجاد کند. متخصصین داخلی برنامه نویسی و راه اندازی دستگاه‌های وارد شده از اروپا را بر عهده گرفتند و در این زمینه بسیار به پیشترفت و اجرای کار شرکت کمک کردند.

مساحتی که این کارخانه در ان تاسیس شده است حدود ۲۰۹۰۸ هزار متر مربع می‌باشد. موانع و مشکلات زیادی برای شرکت فولاد اناهیتا گیلان طی دو سال طرح آزمایش تولید به وجود آمد اما این شرکت با همکاری و تلاش افراد متخصص و یاری خداوند توانست از پس مشکلات براید.

در انتهای سال ۱۳۹۲ کارخانه فولاد آناهیتا گیلان پس از دو سال تولید به صورت آزمایشی توانست این مجموعه‌ی صنعتی را آغاز کند و تولیدات خود را به صورت جدی دنبال کند. این شرکت تولیدات محصول خود را به سالانه ۳۲۰ هزار تن ارتقا داد و درآمدزایی کرد.

مهم ترین اصل در پیشترفت هر شرکت همکاری و اتحاد کارمندان، مهندسان و مدیران یک شرکت می‌باشد که موجب درامدزایی و موفقیت یک مجتمع می‌شود. تمامی کسانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای شرکت فعالیت می‌کنند نقش مهمی در رشد رو به جلوی یک کار خانه دارند.

در این شرکت ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم کار می‌کنند و حدود ۱۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم با شرکت در قسمت‌های مختلف همکاری می‌کنند. در شهریور ماه سال ۱۳۹۳ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت اقای مهندس نعمت زاده در مراسمی به صورت رسمی شرکت فولاد آناهیتا گیلان افتتاح گردید.

قیمت فولاد آناهیتا گیلان

قیمت فولاد آناهیتا گیلان

برای اینکه بدانید هر میلگردی در کجا مورد استفاده قرار میگیرد، باید نوع ان را تشخیص دهید. اناهیتا گیلان دو نوع میلگرد A2 و A3 را تولید می‌کند. A2 جزء میلگرهای نیمه سخت است که به صورت میلگرد آجدار و مارپیچ می‌باشند. میلگردهای A2 در سازه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. میلگرهای نوع A3 شکننده‌تر و بسیار تردتر هستند وبا عنوان آجدار جناغی شناخته می‌شوند. میلگرهای A3 در زمینه میلگردهای سخت قرار میگیرند.

در ایران به دلیل تورم و تحریم‌ها از جانب کشور‌های اروپایی و آمریکایی، قیمت محصولات تولید شده به مقدار زیدی به قیمت دلارو دیگر ارزها بستگی دارد. بدیهی است که با افزایش نجومی قیمت دلار و ارز در کشور نرخ سایر محصولات نیز دگرگون خواهد شد. از ان جایی که میلگردهای تولیدی شرکت آناهیتا گیلان تولید داخلی می‌باشد، قیمت‌ها خیلی زیاد تغییر نخواهند کرد. اما به هر حال به علت قیمت مواد وارد شده از کشور های دیگر قیمت میلگرد نیز متغیر خواهد بود.

با مراجعه به سایت شرکت فولاد آناهیتا گیلان می‌توانید از قیمت‌ها و همچنین تغییرهای لحظه‌ای مطلع شوید. شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام نیز برای جداول قیمتی میلگرد نیز مناسب می‌باشند. لازم به ذکر است؛ هرسؤالی درباره خرید میلگرد آناهیتا گیلان دارید با کارشناسان فروش شرکت باید در ارتباط باشید.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان

جمع بندی؛

شرکت فولاد آناهیتا گیلان تنها شرکتی است که در‌ایران موفق به دریافت نشان ملی شده است. بنابراین میلگردهای تولیدی این شرکت از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار می‌گیرند. این شرکت میلگرد را در دو نوع A3 A2 ، تولید می‌کند.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد آناهیتا گیلان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر