امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فرو آلیاژی شهریار پارسا

کارخانه فرو آلیاژی شهریار پارسا

کارخانه فروآلیاژی شهریار پارسا در منطقه صنعتی شهرستان عجب شیر واقع است و  با همکاری شرکت کارخانه رانا استیل ترکیه در حال ساخت می‌باشد. ظرفیت تولیدی این کارخانه معادل 47500 تن در سال است.

زمینی که این کارخانه در آن واقع است، حدود نه هکتار می‌باشد که در آذربایجان شرقی واقع است‌. شماره ثبت شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا 475 می‌باشد و تاریخ تأسیس آن در سال 6/3/1388 است.

معرفی کارخانه فروآلیاژ شهریار پارسا

اصلی‌ترین هدف این مجموعه صنعتی تامین مواد اولیه صنایع فولاد و چدن میباشد. منظور از فروآلیاژهای شهریار پارسا، سیلیکومنگنز، فروکروم، فرومنگنر، فرو نیکل، فروسیلیس  می‌باشد. معدن متعلق به این کارخانه صنعتی در 23 کیلومتری شهرستان شهرستان بوکان و در جنوب شرق این شهرستان واقع است که فرو آلیاژ شهریار پارسا ماده اصلی جهت تولید فروسیلیس را از این معدن استخراج می‌کند‌.

 

کارخانه فروآلیاژی شهریار پارسا

 

محصولات شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا:

نبشی: از مهم‌ترین مصالح ساختمانی می‌باشد که به صورت تنها و مرکب به بازار عرضه می‌گردد. نبشی یک پروفیل است که مقاطع آن به صورت دو ضلع عمود بر هم قرار دارند.

محصولات شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا

میلگرد؛ امروزه صنعت ساخت و ساز پیشترفت زیادی کرده است. به همین دلیل برای استحکام هر چه بیشتر ساختمان باید مقاومت ان نیز بالا رود. از میلگرد در بتن استفاده می‌شود تا مقاومت و استحکام آن را افزایش دهد. میلگردها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و کاربردهای گوناگونی دارند.

در واقع وقتی میلگرد‌ها به بتن افزوده می‌شوند، آن وقت است که ساختمان می‌تواند فشار خودش را به خوبی تحمل کند. البته همه‌ی میلگرد‌‌ها کیفیت لازم را در جهت استحکام  و تحمل وزن ساختمان‌ها ندارند.

لازم به ذکر است که برخی میلگردها جهت مصارف ساختمانی و برخی دیگر در مصارف صنعتی کاربرد دارند.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت میلگرد شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا

از عوامل ابتدایی که در قیمت میلگرد شهریار پارسا اثر دارد می­توان به طول و ضخامت یا همان اندازه­های ابعادی آن اشاره کرد. نکته قابل ­توجه در این است که تاثیر طول بر قیمت از تاثیر ضخامت بیشتر است. و طول نیز با قیمت رابطه معکوس دارد. اما عاملی که بیشترین اثر را بر هزینه میلگرد دارد، فولاد خام یا همان مواد اولیه است. در نتیجه این هزینه در بیشتر شهرها و فروشگاه­ها تاحدودی برابر است.

امروزه نوسانات بازار فولاد بسیار بالا هستند و قیمت محصول از روزی به روز دیگر تغییر می­کند. حتی گاهی قیمت تعیین شده پس از یک ساعت دچار تغییر می­شود.

قیمت میلگرد شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا

ناودانی: ناودانی یک مقطع فولادی است که در دسته پروفیل‌ها قرار می‌گیرد. این سازه از یک سطح افقی تشکیل شده است به نام جان و دو سطح عمومی به نام بال دارد. ناودانی‌ها جنس‌های مختلفی دارند که می‌توان به آلومینیومی، استنلس استیل، گالوانیزه اشاره کرد. نوع آلمینیومی ناودانی‌ها وزن کمتری دارد و در عین حال از استحکام بالا و شکل پذیری خوبی برخوردار است به همین دلیل کاربردهای بیشماری دارد.

فعالیت‌های شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا

تهیه و تولید کلیه فروآلیاژها، ثبت محدوده، بهره برداری، اکتشاف و استخراج، فرآوری از معادن، مشارکت در صنایع، تجارت، وادرات و صادرات مواد معدنی، همکاری، طراحی و مهندسی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث کارخانه، واحدهای تولیدی، معدنی، صنعتی، ذوب و ریخته‌گری، احیا و نورد و….. از مهم‌ترین فعالیت‌ها و امکانات کارخانه فروآلیاژی شهریار پارسا به شمار می‌رود‌.

دارا بودن انبارهای فلزی و سوله‌، سازه‌های فلزی به شکل مرتفع، انواع پروفیل‌های فولادی، میلگرد ساده و میلگرد آجدار، انواع سپری، فولادهای چهار گوش و ساده، ناودانی، تسمه،  نبشی، تولید کالای مجاز بازرگانی، خرید سهام اشخاص حقوقی، اخذ تسهیلات مالی از بانک‌ها به صورت ارزی و ریالی، عقد کلیه عقود،  با تمامی سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادها و… از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا می‌باشند.

ظرفیت تولیدی واحد تولید آهن اسفنجی که با شیوه احیا مستقیم تولید می‌شود، به صورت سالیانه محصولاتی تولید و به بازار عرضه می‌کنند.  واحد نورد گرم کارخانه فروآلیاژی شهریار پارسا، محصولات آن شامل تیرآهن بال پهن، نبشی و ناودانی است. میلگرد شاخه‌ای و کلافی که با روش نورد گرم تولید می‌گردند از محصولات دیگر این کارخانه به حساب می‌آیند.

این کارخانه صنعتی واحد تولید گازهای صنعتی نیز دارد که شامل اکسیژن، آرگون، نیتروژن می‌باشد.

خرید فروآلیاژی شهریار پارسا

راهنمایی جهت خرید از شرکت فروآلیاژی شهریار پارسا

بعد از گرفتن استعلام  قیمت کالای درخواستی، شرایط پرداخت و زمان تحویل به خریدار گرامی اطلاع داده می‌شود. در مرحله بعد از تأیید پرداخت، وجه پیش فاکتور و حمل را به واحد ترابری اطلاع می‌دهند. منظور از اطلاعات محموله، تناژ، زمان تخلیه و… است که به شکل مستند در جریان گذاشته می‌شوند.

جمع بندی؛ همان طور که در این مقاله خواندید، کارخانه فروآلیاژی شهریار پارسا با هدف تأمین مواد اولیه صنعتی در زمینی به وسعت نه هکتار در حال احداث می‌باشد‌. ظرفیت تولیدی این کارخانه به صورت سالیانه 47000 تن است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فرو آلیاژی شهریار پارسا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر