امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه غلتک سازان سپاهان

کارخانه غلتک سازان سپاهان

در این مطلب قصد داریم کارخانه غلتک سازان سپاهان را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این شرکت و محصولات تولیدی آن با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه غلتک سازان سپاهان

کارخانه غلتک سازان سپاهان یک مجموعه تخصصی و کیفی می باشد که جهت ریخته گری قطعات سنگین و فوق سنگین چدنی و فولاد فعالیت خود را اقدام کرده است. توجه داشته باشید این شرکت در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

کارخانه غلتک سازان سپاهان

 

غلتک سازان سپاهان امروزه توانسته است یکی از شرکت‌های بین‌المللی باشد که مصالح فولادی که تولید می کند. نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و از آن در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز استفاده می شود.

کارخانه غلتک سازان سپاهان

معرفی محصولات تولیدی شرکت غلتک سازان سپاهان

  • شمش
  • کوکیل و متعلقات
  • پاتیل سرباره
  • قالب های بدنه خودرو
  • قطعات فولادی و چدنی رینگی

شمش

شمش فولادی یکی از محصولات تولیدی کارخانه غلتک سازان سپاهان می باشد که همواره سعی شده است از مواد مرغوب و با کیفیت در ساخت این محصولات استفاده شود. در واقع به قطعات فلزی و پایه فرایند نورد میانی باشند و در فرآیند نورد فولاد پس از گذراندن چند مرحله به وجود می‌آید که شمش فولادی گفته می‌شود.

 بهتر است بدانید این محصول دارای شکل ظاهری ساده می باشد. طول آن تقریباً برابر با دو متر می باشد که می توانید آن را در سایزهای مختلف برش دهید. توجه داشته باشید ابعاد و شکل سطح مقطع برای حمل و نقل و انبار کردن آن ها بسیار مناسب می باشد.

محصولات تولیدی شرکت غلتک سازان سپاهان

 توجه داشته باشید شمش فولادی به عنوان مواد اولیه در تولید مقاطع دیگر مثل تیرآهن؛ میلگرد، نبشی و ناودانی و … محسوب می شود. در واقع فولاد خام، شمش و … پایه اصلی تولید دیگر محصولات فولادی می‌شود که توسط ۳ روش احیای مستقیم، کوره بلند و کوره تونلی می باشد. در ایران نیز توسط روش های مختلفی در کارخانجات شمش های فولادی تولید و عرضه می‌شوند.

کوکیل و متعلقات

به قطعاتی که برای شمش ریزی در صنایع فولاد سازی استفاده می شود معمولاً کوکیل گفته می‌شوند. شکل و مشخصات ابعادی شمش ریخته شده با توجه به شکل و ابعاد سطح داخلی کوچکی دارد که معمولاً بر اساس تناژ شمش های ریخته شده می باشد. وزن کوکیل های تولیدی شرکت غلتک سازان سپاهان از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار کیلوگرم متغیر می‌باشند. نامگذاری کوکیل ها بر اساس شکل داخلی آن ها می باشد.

قالب های بدنه خودرو

از دیگر محصولات این کارخانه می توان به قالب های بدنه خودرو اشاره کرد. بهتر است بدانید بدنه و شکل ظاهری خودرو را از ترکیب زاویه ها، خطوط منحنی ها و رنگ ایجاد می شود. قالب های خودرو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این قالب ها معمولاً توسط عملیات ماشین کاری تولید می‌شوند عملیاتی مثل خمکاری، برش، سوراخکاری و کشش بر روی ورق های فلزی صورت می گیرد. البته بهتر است بدانید قالب های بدنه خودرو در سال های اخیر در کشور ایران تولید می شود.

 مراحل طراحی و ساخت این استانداردهای خاصی پیدا کرده و در کشورهای صنعتی جهان سریعتر انجام شود. طراحی و ساخت قالب های بدنه خودرو اهمیت بالایی دارد که تحقق کیفیت مناسب توسط تولید قطعات با کیفیت استاندارد و ایمنی نیازمند تکنولوژی روز و تجهیزات مدرن می باشد.

قطعات فولادی و چدنی رینگی

قطعات فولادی و چدنی رینگی

قطعات فولادی از جمله پرکاربردترین قطعات مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد که در کارخانه غلتک سازان سپاهان تولید و عرضه می شود. توجه داشته باشید ورق های فولادی آلیاژی معمولا در ضخامت های بین ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر تولید می‌شود. معمولاً این ورق ها به شکل شیت می باشند.

 از قطعات فولادی در ساخت قطعات خودرو ها، ساخت مخازن تحت فشار، همچنین ساخت تجهیزاتی مثل پیچ ساچمه‌ای و آسایشی اکسل و همچنین قطعاتی مثل تجهیزات مکانیکی، تجهیزات مورد استفاده در معدن انواع قالب ها و … می باشد. همچنین از قطعات فولادی معمولاً در ماشین آلاتی که توسط فرایند نورد تولید می شوند نیز استفاده خواهد شد.

کاربرد دیگر این قطعات برای استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی، برای ساخت اسکلت های فلزی، ساختمان ها و همچنین ساخت سازه های فولادی و پروژه ها می باشد. چدن یکی از آلیاژهای پرکاربرد آهنی باشد که توجه داشته باشید در صنایع مختلف می‌تواند از ریخته گری قطعات چدن استفاده های فراوانی کرد. برخی از ویژگی های مهم ریخته گری چدن عبارتند از:

  • دارای قابلیت ریخته گری بسیار عالی بوده
  • دارای قابلیت بسیار خوب در استفاده از قطعات حرکتی می باشد.
  • قطعات ریخته گری شده دارای خاصیت ضد لرزشی می باشد.
  • بر اساس نوع قطعات چدنی معمولا روش های ریخته گری مختلفی وجود دارد که در برابر خوردگی و پوسیدگی این قطعات از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

قطعات فولادی و چدنی رینگی

شرکت غلتک سازان سپاهان یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده می باشد که در ایران اقدام به تولید انواع مقاطع فولادی کرده است. امروزه از این مقاطع در صنایع مختلف استفاده می شود. توجه داشته باشید شما زمانی که برای تهیه مقاطع اقدام می کنید سعی کنید قطعات باکیفیتی را تهیه نمائید. ساختمان سازی اهمیت بالایی برخوردار بوده و شما باید موارد بسیاری را مد نظر قرار دهید.

به همین خاطر کارخانه غلتک سازان سپاهان همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند. هر کارخانه برای اینکه محصولات تولیدی خود را به خریداران معرفی کند باید از نمایندگان استفاده کنند تا به راحتی بتواند این محصولات را معرفی نمایند.

مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی شرکت غلتک سازان سپاهان می باشد که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه را بدون واسطه و با کیفیت بالا ارائه می دهد. بازدیدکنندگان گرامی می توانید این قطعات را به راحتی تهیه کرده و از آن در کاربردهای مدنظر خود بهره مند شوید.

جهت خرید انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد، تیر آهن، ناودانی، نبشی، پروفیل های درب و پنجره و … که توسط کارخانه های برتر تولید می شوند به وبسایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید. این محصولات را با کیفیت بالا سعی کرده و از آن بهره مند شوید. در هر مرحله‌ای از خرید می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان آهن هایپر بهره مند شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه غلتک سازان سپاهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر