امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر

کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر

کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر از شرکت های معروف در کشور است که در زمینه تولید شمش فولادی و نورد نبشی فعالیت می کند و توانسته است در این زمینه محصولات با کیفیت را به بازار ارائه کند. صنایع ریخته گری قیدار ابهر در استان زنجان و شهرک صنعتی خرمدره اقدام به فعالیت می کند.

مدیریت شرکت ریخته گری قیدار ابهر به دست مهدی مولایی است و انواع قطعات ریخته گری چدنی و فولادی مانند نور نبشی آهن و شمش فولادی و غیره را به بازار روانه می کند. بالا بودن کیفیت و دقت ابعادی و کمترین خطا در تولید محصولات شرکت باعث شده است تا این محصولات کیفیت های بالایی داشته باشند.

 

کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر

 

محصولات تولیدی شرکت با استاندارد های اروپایی مانند GOST 8510 و EN 10056-2 و استاندارد ISIRI 13968-1 تولید می شوند. این شرکت سال ها است در زمینه ی تولیدات محصولات آهنی فعالیت می کند و توانسته است سابقه ی درخشانی در این حوزه کسب کند. 

کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر

محصولات تولیدی صنایع ریخته گری قیدار ابهر

در تولیدی صنایع ریخته گری قیدار ابهر انواع محصولات ریخته گری تولید می شوند. از مهم ترین محصولات تولیدی این کارخانه می توان به انواع قطعات ریخته گری فولادی و قطعات ریخته گری شمشی مانند شمش فولادی و نورد نبشی فولادی اشاره کرد.

شمش های تولیدی در این شرکت در انواع شمش بلوم و شمش بیلت و شمش فابریک تولید می شوند. این محصولات از فرآورده های میانی نورد فولاد هستند و در اشکال مختلف و مدل های گوناگون تولید می شوند. شمش بیلت به دو صورت مربع و دایره ساخته می شود، اما از عرض کمتر از ۱۵ سانتی متر برای تولید انواع سیم و میلگرد ها استفاده می شود.

شمش بلوم تولید شده در این تولیدی ریخته گری قیدار ابهر دارای سطح مقطعی بزرگ است و به صورت مربع با عرض بیشتر از ۱۵ سانتی متر تولید می شود. نبشی های تولید شده در این مجموعه به صورت نبشی فابریک و نبشی پرسی است. 

محصولات تولیدی صنایع ریخته گری قیدار ابهر

نبشی صنایع ریخته گری قیدار ابهر

نبشی یک نوع پروفیل است و از محصولاتی است که در صنایع ریخته گری قیدار تولید می شود و این محصول به دو صورت نبشی پرسی و نبشی فابریک تولید می شود. نوع نبشی که در مجموعه ی ریخته گری قیدار ابهر تولید می شود در انواع سایزهای مختلف است و علاوه بر این، این نبشی ها دارای استاندارد های خاص هستند و با دقت و ظرافت بالا تولید شده اند.

نبشی های فابریک و پرسی با دقت و کمترین خطا تولید می شوند. نبشی در این تولیدی به دو صورت مرکب و منفرد ساخته می شود. همان طور که اشاره کردیم در سایز های مختلف مانند نبشی 40×40×4 وجود دارد. این محصولات دارای ضخامت چهار و سایز چهل در چهل می باشند.

نبشی های تولید شده دارای استاندارد 5SP می باشند و در حالت 6 متری ساخته می شوند. نبشی ها  سبک در سایز های 80×80×8 با بال مساوی نیز تولید می شوند. این نبشی دارای استاندارد های اروپایی DIN EN 10056-2 و استاندارد روسی GOST 8510 و دیگر استاندارد های بین المللی است. 

شمش صنایع ریخته گری قیدار ابهر

از مهم ترین محصولات شرکت صنایع ریخته گری قیدار ابهر می توان به شمش اشاره کرد. شمش های تولیدی در این مجموعه در انواع شمش های بلوم و شمش های فابریک و شمش های بیلت تولید و روانه بازار می شوند. شمش از فرآورده های میانی نورد است و در اشکال گوناگون و انواع مختلف تولید می شود.

شمش بیلت تولیدی در این مجموعه به صورت دایره و مربع تولید می شود اما عرض این شمش ها کمتر از ۱۵ سانتی متر برای تولید انواع میلگرد و سیم ها استفاده می شود. شمش بلوم نیز دارای سطح مقطع بزرگ است و به صورت مربع تولید می شود.

شمش های تولید شده در این مجموعه دارای استاندارد های بین المللی و جهانی مختلفی می باشند و این شمش ها با دقت بالا و کم ترین خطا ساخته می شوند. شمش های فابریک و بیلت در شکل های مربع و دایره در بازار وجود دارند و با برترین متد ها تولید شده اند. 

کاربرد های نبشی و شمش صنایع ریخته گری قیدار ابهر

کاربرد های نبشی و شمش صنایع ریخته گری قیدار ابهر

نبشی از محصولات مهم در صنایع ساختمانی است و به صورت مرکب یا منفرد در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت نبشی از مهم ترین مصالح ساختمانی است و کاربری بالا در این صنعت دارد. از طرف دیگر نبشی کاربردی بسیار زیاد در سازه های فلزی دارد.

از نبشی ها برای متصل کردن پل به ستون ها و متصل کردن تیر آهن ها و ستون ها در صنعت ها و ساختمان سازی استفاده می شود. علاوه براین از نبشی ها برای ساخت خرپا ها استفاده می شود.

حتی نبشی در آسانسور سازی نیز کاربرد دارد. شمش بیلت به دو صورت مربعی و دایره با عرض کمتر از ۱۵ سانتی متر برای تولید سیم ها و میلگرد ها استفاده می شود و شمش بلوم نیز دارای سطح مقطعی بزرگ است و برای تولید انواع نبشی و ناودانی و قوطی ها و تیرآهن ها در عرض بیشتر از ۱۵ سانتی متر استفاده می شود. نبشی به صورت ترکیبی نیز در صنایع مختلف استفاده می شود. 

قیمت نبشی و شمش صنایع ریخته گری قیدار ابهر

سخن پایانی

شرکت صنایع ریخته گری قیدار ابهر از شرکت های تولیدکننده انواع نبشی ها و شمش های فولادی است. مجموعه ریخته گری قیدار ابهر انواع نبشی و شمش را در استاندارد های اروپایی و مختلف بین المللی تولید می کند و این شرکت فعالیت خود را همراه با دقت بالا و کمترین خطا انجام می دهد.

نبشی تولیدی در این شرکت به صورت نبشی پرسی و نبشی فابریک تولید می شود و شمش ها نیز در مدل های فابریک و بیل و غیره ساخته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید به سایت ahanhyper.com مراجعه کنید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع ریخته گری قیدار ابهر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر