امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع تولیدی نورد گرم فلز

کارخانه صنایع تولیدی نورد گرم فلز

صنایع تولیدی نورد گرم فلز از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و حقیقتا یکی از مجموعه های معتبر، با سابقه و البته قابل قبول در حوزه تولید انواع نبشی و ناودانی با ظرفیت تولید ۲۰ هزار تن نبشی و ۸۰ هزار تن ناودانی است. این کارخانه توانسته یکی از کارخانه های معتبر کشور به حساب آید و در این بین، شما اگر به دنبال خرید انواع نبشی و ناودانی با قیمت پایین و منصفانه هستید، می توانید به راحتی به یک سایت اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از خدمات اینترنتی به نحو احسن استفاده کنید.

متاسفانه برخی از افراد آن چنان که باید و شاید به کیفیت خدمات و تولیدات یک مجموعه توجهی ندارند و این چنین است که بعد از تهیه و خرید ممکن است از انتخاب خود به شدت پشیمان شوند اما امروزه صفحات وب به خرید آسان کمک کرده و به راحتی می توان به صورت آنلاین حتی به خرید انواع مصالح ساختمانی پرداخت.

 

صنایع تولیدی نورد گرم فلز

 

انواع نبشی

همان گونه که گفته شد صنایع تولیدی نورد گرم فلز در زمینه تولید نبشی سابقه بالایی دارد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، نبشی با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. نبشی را به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی فلزی امروزه در پروژه های ساخت و ساز می شناسند.

این نوع پروفیل فلزی که به شکل دو ضلع عمود بر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، به صورت پرسی و فابریک مرحله تولید خود را به اتمام می رساند. تولید نبشی پرسی در ابتدای کار با یک ورق فولادی آغاز می شود که با استفاده از دستگاه پرس می تواند شکل های متفاوتی را به خود بگیرد. تقریبا می توان به این نوع تولید، یک تولید سفارشی گفت. اما نبشی فابریک کاملا به صورت آماده فروخته می شود و نسبت به نبشی پرسی بیشتر مورد کاربرد و استفاده است. شما با توجه به سفارش ونیاز خود باید تصمیم بگیرید که از کدام نوع بهتر است استفاده کنید.

انواع نبشی از لحاظ شکل ظاهری

شکل ظاهری نبشی یک ظاهر یکسان و برابر نیست و شما 2 نوع نبشی را از لحاظ شکل ظاهری می توانید مشاهده کنید. تولید نبشی با بال مساوی و بال نامساوی دو مدل پرطرفداری است که صنایع تولیدی نورد گرم فلز به تولید آن پرداخته است. نبشی با بال نامساوی ابعاد آن کاملا متفاوت است و به صورت ضربدری شما می توانید سایز هر دو بال را مشاهده کنید.

 اما نبشی با بال مساوی دقیقا 2 بال یکسان و هم اندازه دارد که به پیمانکاران در نقشه های ساختمانی خود با حرف L این نوع نبشی را نشان می دهند. هر کدام از 2 مدل پرطرفدار کاربرد خاصی را در حوزه ساختمان سازی به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل است که پیمانکاران با توجه به کاربرد و نیاز خود نسبت به استفاده و خرید عمده آن اقدام می کنند تا با قیمت کمتر بتوانند جنس با کیفیت تری را خریداری کنند.

کاربرد نبشی

چنانچه بخواهیم به انواع متریال های نبشی نگاهی بیندازیم، نبشی استیل و فولادی را می‌توان در متریال های گوناگون مانند استیل، فولاد، گالوانیزه و آلومینیوم برای استفاده در نظر گرفت. دقیقا با توجه به نوع کاربرد استفاده از هرکدام از این متریال ها می توان استفاده کرد. اندازه نبشی که عمدتا بین ۳ تا ۳۵ میلی متر مشخص می شود دقیقا با توجه به نیاز مشتری به صورت سفارشی مورد توجه قرار می گیرد و در امر ساختمان سازی بسیار مورد کاربرد قرار می گیرد.

به گونه ‌ای که برای بسیاری از قطعات و تجهیزات صنعتی انواع دکل انتقال نیرو، ساخت خرپا و… شما نمی توانید استفاده از نبشی را نادیده بگیرید و به همین دلیل است که صنایع تولیدی نورد گرم فلز به صورت اختصاصی تولید انواع نبشی را بر عهده گرفته است. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا نیاز و کاربرد خود را بشناسید و سپس به خرید نبشی اقدام کنید.

کاربرد نبشی و ناودانی

ناودانی چیست؟

صنایع تولیدی نورد گرم فلز یکی دیگر از پروفیل های بسیار کاربردی به نام ناودانی را جزء تولیدات اصلی خود قرار داده است که اگر به سطح مقطع این پروفیل توجه کنید، می توان به راحتی به شکل افقی و 2 بال به شکل عمودی از آن استفاده کرد.

 جنس های گوناگون ناودانی مانند استنلس استیل، گالوانیزه و آلومینیوم باعث شده است تا مشتری در حین انتخاب با محدودیت خاصی روبرو نشود و استفاده از فولادهای ضد زنگ برای تولید ناودانی خود می تواند به کیفیت و استاندارد این محصول پرفروش صنایع تولیدی نورد گرم فلز اشاره واضحی داشته باشد.

با توجه به آلومینیوم به کار رفته در تولید ناودانی وزن آن مشخص می ‌شود و شما می‌توانید شکل پذیری آن را با دوام و مقاومت قابل قبولی مشاهده کنید. یکی از معیارهای اصلی که بر روی قیمت ناودانی تاثیر مثبت می گذارد، وزن این نوع پروفیل است که شما در زمان خرید این محصول صنایع تولیدی نورد گرم فلز باید به آن نیز توجه کنید.  

 

قیمت نبشی

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با خدمات صنایع تولیدی نورد گرم فلز آشنا کردیم، تا بتوانید به واسطه آن بدون استرس و نگرانی از تولیدات داخلی به نحو احسن استفاده کنید. قیمتی که شما برای تولید داخلی پرداخت می کنید، نسبت به جنس خارجی بسیار کمتر است. به همین دلیل است که مشتریان باهوش در این حوزه، همیشه سعی می کنند تا با شناخت کارخانه های معتبر داخلی قیمت خرید کمتری را پرداخت نمایند.

انواع نبشی و ناودانی را شما می توانید حتی به صورت سفارشی از یک سایت معتبر اینترنتی خریداری کنید. تنها باید سایت مورد نظر را شناخته و از خدمات آن به نحو احسن و اصولی استفاده کنید. نماد الکترونیک اعتماد در کنار کیفیت و تنوع محصولات و پشتیبانی قوی سایت جزء معیارهای اصلی خرید به شمار می آید که نباید آن را به هیچ عنوان نادیده گرفت.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع تولیدی نورد گرم فلز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر