امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
محصولات صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

کارخانه صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، با تولید انواع میلگرد آجدار و نبشی توانسته به واسطه کیفیت بالای محصولات خود قیمت قابل قبولی را نیز ارائه دهد. سایز های مختلف میلگرد های آجدار و هم چنین انواع نبشی با ضخامت های گوناگون باعث شده است که این شرکت با سابقه به واسطه پرسنل با تجربه ای که در اختیار گرفته است و هم چنین استفاده از دستگاه های مدرن ظرفیتی حدود ۳۰۰ هزار تن را به راحتی مدیریت کند و در حال حاضر نیز با ظرفیت اسمی ۴۰۰ هزار تن فعالیت خود را ادامه می دهد.

 مرغوبیت، کیفیت و استاندارد بالای محصولات این شرکت باعث شده است تا امروزه مشتریان برای فرایند ساخت و ساز خود در صنعت به دنبال خرید محصولات تولیدی این شرکت موفق و البته معتبر داخلی باشند. خرید محصولات با کیفیت داخلی کمک به اشتغال جوانان این مرز و بوم است.

 

صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

 

محصولات صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش تولید کننده انواع میلگرد آجدار اعم از ۸ آجدار، ۱۰ آجدار،۱۲ آجدار، ۱۴ آجدار، ۱۸ آجدار، ۲۰ آجدار، 22 آجدار، 25 آجدار، ۲۸ آجدار و ۳۲ آجدار است که هر کدام را به صورت شاخه ای و در سایز های مختلف را به فروش می رساند.

البته به جز میلگرد شما می‌توانید انواع نبشی را در حالت های ۶ متری و ضخامت ۴، ۵ و ۶ با قیمت بسیار مقرون به صرفه به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید. نکته ای که در این جا خودنمایی می‌کند کیفیت ساخت هر کدام از محصولات گفته شده است که صددرصد می تواند به شما در طولانی مدت برای استفاده مقرون به صرفه این محصول کمک کند. استفاده از میلگرد و نبشی امروزه در ساخت و ساز با اهمیت بالایی رو به رو شده است. اگر به دنبال کیفیت برای خرید این گونه محصولات هستید به سابقه و نحوه تولید محصول توجه بیشتری داشته باشید.

انواع گرید میلگرد صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش با تولید انواع گرید A2-A3 توانسته ویژگی های خاصی  را برای این نوع میلگرد ها در سایز های گوناگون به نمایش بگذارد.

میلگرد A3 آجدار که به جناغی نیز معروف است، برای فرایند ساختمان سازی می تواند گزینه مقرون به صرفه ای به حساب آید. اما میلگرد گرید A2 که به آن فنری هم گفته می شود به خاطر عدم قطعی خود به راحتی می ‌تواند از ابتدا تا انتهای میلگرد به ادامه آن به صورت مارپیچی مطمئن بود.

معمولا میلگرد های آجدار و مارپیچی یکی از پر استفاده ترین میلگرد ها به حساب می آیند که امروز در پروژه های ساختمانی شدیدا مورد کاربرد قرار گرفته اند و برای تحمل فشار ساختمان نمی توان استفاده از میلگرد آجدار و یا مارپیچی را نادیده گرفت. صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش با تولید با کیفیت این دو گرید در سایز های متفاوت توانسته ارزش تولید محصولات داخلی را چند برابر کند.

انواع گرید میلگرد صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش

کاربرد نبشی

تولید نبشی با ضخامت های گوناگون که جزء محصولات فوق العاده کاربردی صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش  است را شما با ویژگی های خاصی مانند وزن کمی که دارند، می توانید یک انتخاب مقرون به صرفه در نظر بگیرید.

 معمولا استفاده از نبشی باعث می‌ شود تا در هزینه های ساختمان سازی به شکل قابل توجهی صرفه جویی شود و بدین ترتیب این مقطع طویل که به واسطه 2 بال خود شناخته می شود به صورت مساوی یا نا مساوی در صنایع گوناگون کاربرد ویژه ای را به خود اختصاص داده است. برای قفسه بندی، چهارچوب، تزیینات، ساختمان سازی و صنعت می توان نبشی استفاده کرد. استاندارد در تولید که فاکتور اصلی فرایند محصولات صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش باعث شده است که دوام و استقامت اصلی سازه های ساختمانی با کاربرد نبشی به خوبی حفظ گردد.

عوامل موثر بر قیمت نبشی

برای خرید نبشی که جزء محصولات اصلی صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش محسوب می شود شما اگر به دنبال کیفیت بالا هستید نمی توانید قیمت ارزانی را برای خرید خود در نظر بگیرید. اما اگر به خرید آنلاین و عمده بپردازید، کیفیت بالا با قیمت مناسب می‌تواند راهکاری معقولانه به حساب آید که می تواند بر روی قیمت تاثیر بسیاری بگذارد.

 اندازه، ضخامت، داخلی و خارجی بودن محصول، پرسی و فابریکی بودن و جنس نبشی هرکدام جزء معیارهای اصلی البته در کنار نوسانات ارزی به شمار می آیند؛ چراکه تاثیر نوسانات ارزی به شدت بر روی قیمت مشاهده می شود و هر چقدر اندازه نبشی بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز به مراتب بالاتر است. ضخامت نبشی به کیفیت و مقاومت آن مرتبط است و به همین دلیل، کیفیت اصل مهم محصولات صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش است.

عوامل موثر بر قیمت نبشی

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با محصولات صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش به صورت مختصر و مفید آشنا کنیم. انواع میلگرد در گرید های A2-A3 و ضخامت های گوناگون نبشی جزء محصولات تولیدی این شرکت معتبر داخلی است. شما چنان چه به دنبال قیمت ارزان و کیفیت مطمئن هستید، بهترین و معقولانه ترین کار این است که به خرید آنلاین و اینترنتی انواع محصولات یاد شده از این شرکت با سابقه بپردازید.

به این دلیل که قیمت خرید محصول تولید داخلی نسبت به خارجی قاعدتا بسیار کمتر است. این چنین شما به صورت عمده می توانید کم ترین قیمت را پرداخت کرده و در هزینه های پروژه ساخت و ساز خود به شدت صرفه جویی کنید. متأسفانه برخی هنوز با مزایا خرید آنلاین آشنایی ندارند و به همین دلیل در بازار با قیمت های گزاف و بالایی رو به رو می شوند که این امر به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر