امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پروفیل محکم لوله

کارخانه پروفیل محکم لوله

در ادامه این مطلب قصد داریم کارخانه پروفیل محکم لوله را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با محصولات تولیدی این کارخانه با ما همراه باشید.

شرکت پروفیل محکم لوله در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید. شرکت پروفیل محکم لوله یکی از شرکت‌های معتبر در سطح خاورمیانه می باشد که محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات تولیدی کارخانه پروفیل محکم لوله

کارخانه پروفیل محکم لوله یکی از شرکت های داخلی می باشد که محصولات تولیدی این کارخانه نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از محصولات تولیدی این کارخانه عبارتند از:

  • قوطی پروفیل
  • لوله داربستی
  • پروفیل درب و پنجره
  • ورق های شیت
  • چهارچوب فرانسه

 

شرکت پروفیل محکم لوله

 

قوطی پروفیل

پروفیل قوطی از مهم‌ترین مقاطع فلزی می باشند که در صنعت و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید این پروفیل ها در انواع مختلف مانند قوطی پروفیل استیل و پروفیل آلومینیومی و … در بازار وجود دارد. با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید.

از پروفیل قوطی مربعی و مستطیل در خودروسازی، ساختمان سازی و همچنین ساخت پایه میز و صندلی، نرده، درب و پنجره استفاده خواهد شد. پروفیل های با مقطع بزرگتر معمولاً به پروفیل ستونی یا قوطی ستونی نیز معروف می باشند. این محصول در ضخامت های ۲.۵ تا ۸ میلیمتر در ساخت ستون های فلزی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 توجه داشته باشید با مشخصات فیزیکی خاصی که این پروفیل ساخته می‌شوند در ساختمان شاسی تریلر ها و نفتکش ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پروفیل زد، پروفیل لنگه دری و کلافی و پروفیل مبلی از انواع پروفیل های می باشند که در صنایع مشابه و متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 لوله داربستی

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت پروفیل محکم لوله؛ لوله داربستی می باشد. توجه داشته باشید ساخت ساختمان های بلند بدون دربست کاری غیر ممکن و پرخطر می باشد. معمولا از اتصال لوله های کوچک و بزرگ در محل ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لوله های دربستی به مهندسان و کارگران اجازه می دهد تا به راحتی مراحل ساخت پروژه را انجام دهند.

 لوله داربست معمولا نوعی لوله استیل درزدار می‌باشند که برای نصب داربست های تولید و عرضه خواهد شدو این لوله ها از جنس فولاد زنگ نزن نیست و به همین خاطر برای مصارف صنعتی و موقتی از آن استفاده می شود. در شرایط مختلف آب و هوایی مورد آزمایش واقع نشده است و برای انتقال سیالات نیز طراحی نشده اند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان برای این مصارف استفاده نمایید.

 بهتر است بدانید لوله داربستی معمولاً در دو نوع سبک و سنگین تولید و عرضه می‌شود. در پروژه‌های مهم و بزرگتر از نوع لوله داربست سنگین استفاده می‌شود. معمولاً در ابعاد سایز ها و اندازه های مختلفی به همراه پیچ و بست تولید و روانه بازار می‌شوند.

پروفیل محصولات تولیدی کارخانه پروفیل محکم لوله

پروفیل درب و پنجره

پروفیل هایی که برای درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند باید در برابر حرارت مقاوم باشند. معمولا میزان عایق این پروفیل ها با تعداد حفرات موجود در آن ها مشخص خواهد شد که رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. یعنی اگر حفره ها بیشتر باشد عایق آن به خوبی عمل خواهد کرد. همچنین این پروفیل های درب و پنجره در برابر باد و باران باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

 بهتر است بدانید این پروفیل ها معمولاً دارای قابلیت جوشکاری و سوراخکاری نیز می باشد. توجه داشته باشید پروفیل های درب و پنجره در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. این پروفیل ها شامل سپری، چهارچوب، لنگ دری و … می باشند. از نظر جنس نیز برای پروفیل درب و پنجره از پروفیل کامپوزیتی، پی وی سی، یو پی وی سی استفاده می‌شود.

 همچنین پروفیل آلومینیوم که با توجه به موقعیت جغرافیایی محل زندگی می توانید نوع پروفیل مناسبی را انتخاب کرده و از آن بهره مند شوید. شرکت پروفیل محکم لوله تولید کننده انواع پروفیل های درب و پنجره با قابلیت های جوش پذیری و مقاومت بالا و همچنین فرم پذیری و .. می باشد. از این پروفیل ها همانطور که ذکر شد در ساخت پنجره و چارچوب های ساختمانی استفاده خواهد شد.

ورق شیت

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه محکم لوله؛ ورق شیت می باشد. این ورق ها در انواع ورق سیاه ابعادی، ورق روغنی ابعادی، ورق گالوانیزه ابعادی، ورق استنلس استیل ابعادی و … می باشد. هر یک از این ورق ها در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بهتر است بدانید این ورق ها در ضخامت متنوعی تولید و روانه بازار می شوند.

چهارچوب فرانسوی

از دیگر محصولات تولیدی شرکت پروفیل محکم لوله می توان به چهارچوب فرانسوی اشاره کرد. معمولاً چهارچوب ها اساس و پایه نصب کردن درب ها در خانه و ساختمان می باشد. در واقع محلی که درب باید نصب شود چهارچوب است. امروزه چهارچوب درب فلزی از رایج‌ترین چهار چوب ها می باشند که دارای استحکام و دوام و ماندگاری بالایی می باشند. همچنین این چهارچوب دارای قابلیت رنگ پذیری و طراحی‌های گوناگون می باشد.

تمامی محصولاتی که ذکر شد در ساخت و تولید آن از مواد اولیه و مرغوب استفاده شده است. در کاربردهای بسیاری می توان از این مقاطع فولادی استفاده کرد. اما همانطور که ذکر شد تمامی این تجهیزات در ضخامت ها و ظرفیت های متنوع تولید و روانه بازار می شود. هر یک از این محصولات دارای کاربردهای خاصی می باشد و از آن در صنایع مختلفی می توان استفاده کرد.

محصولات شرکت پروفیل محکم لوله

 مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع چهارچوب های فرانسه، پروفیل درب و پنجره، ورق های شیت، لوله داربستی، قوطی پروفیل و … می باشد. تمامی این تجهیزات توسط شرکت پروفیل محکم لوله تولید و روانه بازار شده است. شما باید کنندگان گرامی می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ نسبت به تهیه و سفارش این محصولات اقدام نمایید و از اندر کاربردهای مختلف بهره مند شوید.

در صورت نیاز به راهنمایی و دریافت اطلاعات کامل این محصولات نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما در تماس باشید. اطلاعات کامل را به راحتی دریافت نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پروفیل محکم لوله با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر