امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه سیما فولاد جهان

کارخانه سیما فولاد جهان

سیما فولاد جهان از جمله کارخانه های معتبری است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و آجدار آغاز کرده است. کیفیت ساخت محصولات این کارخانه باعث شده است که به یکی از بهترین ها خصوصا در حوزه صادرات تبدیل گردد. شما با نام تجاری sfj به راحتی می توانید محصولات این کارخانه را شناسایی کرده و با قیمتی مناسب از هر کدام در طولانی مدت برای فعالیت های ساخت و ساز خود استفاده نمایید.

میلگرد های آجدار و ساده هرکدام امروزه جزء کاربردی‌ ترین محصولات برای انجام ساخت و ساز و اسکلت ساختمان به حساب می آیند. به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت جنس و محصول اولین معیار برای خرید هرکدام به شمار می آید که این کارخانه با سابقه به این موضوع توجه بسیار ویژه نشان داده است.

 

سیما فولاد جهان

 

انواع میلگرد آجدار

چنان چه به دنبال یکی از مهمترین و کاربردی ترین مقاطع فولادی در حوزه ساختمان سازی هستید، ما به شما استفاده از میلگرد آجدار سیما فولاد جهان را پیشنهاد می کنیم.

معمولا استفاده از میلگرد برای جلوگیری از ضعفی که بتن در برابر نیروهایی که با آن وارد می‌ شود مورد توجه قرار می گیرد. آجدار بودن میلگرد می ‌تواند چسبندگی هرچه بهتری را برای بتن به دنبال داشته باشد.

میلگرد های آجدار که با 3 گرید متفاوت یعنی A2-A3-A4 تولید می شوند هر کدام ویژگی های خاصی را به خود اختصاص می‌دهند. میلگرد های گرید A2 به عنوان میلگرد های نیمه سخت مورد استفاده قرار می گیرند؛ چرا که کربن این میلگرد کمتر از دو گرید دیگر است و شما به راحتی می توانید از قابلیت خم پذیری آن نیز بهره مند شوید و کاملا طبیعی است که A3 مقاومت بیشتری نسبت به A2 از خود نشان می دهد. اما انعطاف پذیری گرید  A4 یکی از شاخصه های اصلی برای استفاده از میلگرد آجدار سیما فولاد جهان است.

محصولات کارخانه سیما فولاد جهان

قیمت میلگرد انواع میلگرد آجدار

کارخانه سیما فولاد جهان انواع میلگرد آجدار را همان گونه که گفته شد در 3 گرید متفاوت و با شکل ظاهری آجدار تولید و روانه بازار کرده است. هرکدام با ویژگی و استحکام خاصی به فروش می رسند که با توجه به همین ویژگی ها شما قیمت خاصی را باید در نظر بگیرید.

میلگرد آجدار A2 معمولا برای جوشکاری تا حد امکان بهتر است که استفاده نشود اما میلگرد آجدار جناقی A3 به خاطر شکنندگی خود نسبت به میلگرد آجدار مارپیچ A2 احتمال استفاده در جوشکاری را نمی ‌توان به هیچ عنوان برای آن در نظر گرفت.

 اما میلگرد آجدار مرکب به خاطر سخت بودن و البته شکنندگی خود برای مصارف ساختمانی و البته صنعتی گزینه مناسبی به حساب می آید. به همین خاطر قیمتی که شما برای خرید میلگرد A4 پرداخت می‌کنید نسبت به دو گرید A3 و A2 طبیعتا هم بالاتر است. قیمت هر محصول وابسته به ویژگی ها و البته کیفیت آن برآورد می شود.

قیمت خرید میلگرد ساده

از جمله کاربردی که می‌توان برای میلگرد ساده سیما فولاد جهان در نظر گرفت، استفاده و کاربرد به عنوان میلگرد دورپیچ است که شما می توانید برای ساختمان هایی که بتن آرمه دارند در نظر بگیرید. البته خالی از لطف نیست که بدانید در برخی از شرایط به عنوان شفت های صنعتی و نما نیز کاربردی ویژه را به خود اختصاص می دهد.

در صورتی که میلگرد آجدار تنها برای سازه های بتنی مورد کاربرد قرار می گیرد. اگر شما به صورت عمده به خرید این محصول پرمصرف بپردازید، قطعا قیمت کمتری را می توانید خصوصا در خرید اینترنتی و آنلاین محاسبه کنید. اما به هر حال نرخ ارز و شرایط بین‌المللی نیز بر روی قیمت تاثیر بسیار ویژه می گذارد. برخی از افراد به خاطر کاربرد و استفاده فراوان از این محصول به قیمت خرید همیشه توجه بسیاری نشان می دهند که باید بدانند کیفیت باید در اولویت انتخاب قرار بگیرد.

میلگرد ساده

اما نوبتی هم که باشد نوبت معرفی میلگرد ساده سیما فولاد جهان است که به خاطر کیفیت بالای تولید امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. صددرصد استفاده از میلگرد ساده با توجه به نقش مهمی که دارد را نمی توان در صنعت ساختمان سازی نادیده گرفت.

به هرحال هرگونه میلگردی که آجدار نباشد به آن میلگرد ساده گفته می‌شود و امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی به شکل قابل قبولی مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. خصوصیاتی که برای این نوع میلگرد عنوان می‌شود کاملاً با میلگرد آجدار متفاوت است و به همین خاطر، شما باید به نوع کاربرد و نیاز خود برای خرید میلگرد توجه ویژه داشته باشید. استاندارد هایی برای میلگرد ساده در نظر گرفته شده است که از لحاظ قطر شما باید ۶ تا ۲۰۰ میلی متر را برای تولید این نوع میلگرد در نظر بگیرید.

میلگرد تولیدی کارخانه سیما فولاد جهان

دلیل استفاده از میلگرد سیما فولاد جهان

امروز استفاده از انواع میلگرد سیما فولاد جهان به این دلیل مورد توجه قرار گرفته است که بتن شاید دوام فشاری بالایی دارد اما مقاومت کششی آن چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. به همین خاطر استفاده از میلگرد قادر است مقاومت کششی غیر قابل قبول بتن را جبران کند. میلگرد تحمل بالایی برای انواع تنش های کششی را از خود ارائه می دهد و خاصیت شکل پذیری و دوام کششی بالا جزء ویژگی ‌های اصلی برای استفاده از انواع میلگرد به شمار می آید.

اگر به ساختار میلگرد توجه کنید متوجه می شوید که از یک آلیاژ فولادی تولید می‌شود که با ترکیب کربن، کروم، نیکل و اهن می تواند ویژگی های مکانیکی استانداردی را به وجود بیاورد و به مقاومت هرچه بیشتر سازه اشاره نماید. کیفیت در تولید میلگرد سیما فولاد جهان یک نکته مهم برای فروش محصولات این کارخانه معتبر است.

سخن پایانی

 ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را محصولات کارخانه سیما فولاد جهان آشنا کنیم. میلگرد های ساده و آجدار محصولات تولیدی این کارخانه است که هرکدام با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می شوند و قطعا کیفیت می تواند به تضمین خرید هر محصولی اشاره نماید. با شناخت ویژگی و خصوصیت هرکدام از میلگرد های آجدار و ساده می توانید با توجه به کاربرد خود خریدی مقرون به صرفه را در نظر بگیرید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه سیما فولاد جهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر