امروز : سه‌شنبه 23 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه زاگرس شهرکرد

کارخانه زاگرس شهرکرد

کارخانه زاگرس شهرکرد یکی از شرکت های داخل کشور در زمینه تولید محصولات فولادی است. در سال 1393 این کارخانه در شهرستان بروجن واقع در استان چهارمحال بختیاری شروع به کار کرد. در برنامه عملیاتی این شرکت، ظرفیت تولید 1000 تن میلگرد آن هم به صورت سالیانه آمده است.

جهت اطلاعات بیشتر باید بگوییم که شرکت زاگرس شهرکرد، دو فاز تولیدی برای محصولات خود در نظر گرفته است که در فاز اول ظرفیت تولیدی در حدود 420 هزار تن برای محصولات فولادی و در فاز دوم ظرفیتی حدود 100 هزار تن برای تولید محصولاتی مانند شمش فولادی در نظر گرفته است.

 

کارخانه زاگرس شهرکرد

 

یکی از مهمترین موفقیت های کسب شده توسط این کارخانه در مورد رعایت استانداردهای ملی و بین المللی در تولید محصولات فولادی است که باعث شده این شرکت در زمینه ارائه محصولات به مشتریان بازار داخلی بسیار موفق عمل کند. از مهمترین مزایای این کارخانه می توان به ابزار آلات و تجهیزات پیشرفته در خطوط تولید و پرسنل ماهر آن اشاره کرد که در تولید بی عیب و نقص محصولات و ارائه با کیفیت آنها به مشتریان نقش بسیار موثری داشته است.

زاگرس شهرکرد

هدف اولیه شرکت زاگرس شهرکرد بر اساس رعایت اصول مشتری مداری و توجه به نیاز آنها، پایه گذاری شده است و در این راستا می توانیم به جرات بگوییم که این کارخانه باور به کیفیت را در سراسر خطوط تولیدی خود جاری کرده و با ساخت آزمایشگاه های مربوط به کنترل کیفیت توانسته محصولاتی را به بازار عرضه نماید که از بهترین ویژگی های تولیدی در میان رقبای خود حتی در سطح جهانی برخوردار هستند.

معرفی گواهینامه های دریافتی شرکت فولاد زاگرس شهرکرد:

البته باید بگوییم که این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا در خطوط تولید و تامین تجهیزات از معتبرترین شرکت اروپایی (CVS) توانسته با دریافت گواهینامه های متعدد در زمینه تولید محصولاتش، افتخاراتی را نصیب پرسنل و مجموعه خود سازد. در ادامه مقاله جهت شناخت بیشتر، شما عزیزان را با مجموعه افتخارات و گواهینامه های دریافتی این شرکت آشنا می کنیم:

شرکت زاگرس شهرکرد

  1. شرکت زاگرس شهرکرد توانسته تا به الان گواهینامه هایی به استانداردهای BS EN ISO 9001:2008 و BS OHSAS 18001:2007 دریافت کند که نشان از بکارگیری موفق سیستم مدیریت کیفیت در تولید محصولات است.
  2. این کارخانه همچنین توانسته گواهینامه ای به استاندارد BS EN ISO 14001: 2004 را در زمینه مدیریت درست محیط زیست، نصیب مجموعه خود سازد.
  3. لوح تقدیر نامه های مربوط به طرح نمونه استان و طرح نمونه صنعتی از دیگر جوایز و افتخاراتی هستند که شرکت فولاد زاگرس شهرکرد نصیب مجموعه خود کرده است.

با محصولات شرکت صبا فولاد زاگرس بیشتر آشنا شویم:

شعار این شرکت مبنی بر تولید محصولاتی با بهترین کیفیت است و به همین خاطر این کارخانه در چشم انداز بلند مدت خود سالانه ظرفیت ساخت 1000 تن را برنامه ریزی کرده که این محصولات از بهترین کیفیت تولیدی در بازار داخلی و حتی خارجی برخوردار هستند. برای شناخت بیشتر شما عزیزان در ادامه به مجموعه تولیدات این کارخانه می پردازیم:

شرکت صبا فولاد زاگرس میلگرد هایی را تولید می کند که به صورت میلگرد آجدار (دوکی- یکنواخت)، هستند و در بازار، این محصولات به دو گروه میلگردهای آج 400 و آج 500 به مشتریان فروخته می شوند. اگر شما جز کسانی هستید که تصمیم به تهیه محصولات تولیدی شرکت زاگرس شهرکرد را دارید، از دو روش زیر می توانید محصولات این شرکت را شناسایی و خریداری نمایید:

محصولات شرکت زاگرس شهرکرد

  1. شما می توانید محصولات این شرکت را به راحتی از روی برگه مشخصات فنی متصل به بندیل میلگردها، شناسایی نمایید.
  2. یک روش دیگر این است که هنگام تولید، شرکت آرم مورد نظر خود را بر روی مقاطع فولادی حکاکی می کند. به عنوان مثال، شما می توانید از روی علامت SFZCT ، به راحتی محصولات شرکت زاگرس شهرکرد را بشناسید.

مراحل تولید میلگرد در شرکت صبا فولاد زاگرس:

جهت آشنایی بیشتر در این قسمت با مراحل تولید میلگرد ، قصد داریم که شما را با فرآیند تولید محصولات کارخانه صبا فولاد زاگرس بیشتر آشنا کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید:

  1. بعد از عملیات مختلف تولید بر روی شمش ها، این محصولات به اندازه های مختلف برش داده می شوند و سپس جهت انتقال به میز شارژ آماده می شوند.
  2. در مرحله بعد این شمش ها توسط یک دستگاه هل دهنده به داخل کوره فرستاده می شوند و بعد از داغ شدن نهایی آنها و رسیدن به درجه مورد نظر، به طرف قفسه های نورد منتقل می شوند.
  3. در نهایت، شمش ها در فرآیند عملیات نورد (نورد اولیه، نورد میانی، نورد نهایی) و با تغییراتی که روی آنها انجام می شوند، شکل میلگرد را به خود می گیرند.
  4. در مراحل نهایی، میلگردهای مورد نظر به سایز و قطرهای مناسب بریده و سرانجام جهت بسته بندی محصول و فرستادن به بازار، آماده می شوند.

اهداف تعیین شده شرکت زاگرس شهرکرد

کلام آخر:

فولاد زاگرس شهرکرد یکی از شرکت های اصلی در زمینه تولیدات قطعات فولادی است. این شرکت با رعایت تمامی استانداردهای تولیدی به روز دنیا و استفاده از تکنولوژی های جدید در خطوط تولید، توانسته محصولاتی را به بازار عرضه نماید که از بهترین کیفیت تولیدی در سطح ملی و بین المللی برخوردار هستند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت میلگردهای کارخانه زاگرس شهرکرد می توانید اطلاعات مربوط را از مرکزآهن کسب نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر