امروز : جمعه 29 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس در حوزه تولیدی فعالیت می  کند و مدیرعامل آن هومن حسن زاده است. تاریخ تاسیس شرکت از سال ۱۳۸۵ بوده و انواع محصولات مانند میلگرد و تیر آهن را تولید می  کند. ظرفیت تولید این شرکت به ۳۰۰ هزار تن می رسد. کارخانه ذوب خلیج فارس میلگرد ها را از سایز های هجده تا سی و دو و تیرآهن ها را در سایز ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ در خط تولید خود تولید کرده و دفتر مرکزی کارخانه خلیج فارس در تهران خیابان ولیعصر می باشد.

 

کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

 

کارخانه ذوب خلیج  فارس واقع در ابهر کیلومتر ۷ جاده تاکستان است. محصولات تولیدی دارای استاندارد های بین المللی و جهانی هستند و با نهایت دقت تولید می شوند. از اهداف این شرکت می توان تلاش برای تولید بهتر و بهبود کیفیت خدمات اشاره کرد. محصولات تولیدی شرکت خلیج فارس با استفاده متریال و مواد اولیه تایید شده و مرغوب تولید شده اند و کیفیتی بی نظیر و قابل رقابت دارند. 

محصولات کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

محصولات کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

در کاخانه ذوب و نورد خلیج فارس انواع محصولات آهنی تولید می شود. از مهم ترین محصولات تولیدی در شرکت خلیج فارس می توان به میلگرد ها و تیرآهن ها در سایز ها و ابعاد گوناگون و مختلف اشاره کرد. میلگرد های تولیدی در این شرکت کیفیتی فوق العاده دارند و بر اساس استاندارد ها و تاییدیه ها تولید شده اند.

تیر آهن نیز در اشکال مختلف و گوناگون در سایزهای متنوع ساخته می شود. کارخانه خلیج فارس با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن به صورت سالانه میلگرد و تیر آهن ها را تولید کرده و این محصولات تولیدی کاملا استاندارد هستند و قبل از ورود به بازار سطح کیفی آن ها سنجیده می شود. شرکت خلیج فارس انواع محصولات آهنی را به بازار عرضه می کند.

میلگرد ساده و میلگرد های آجدار از انواع میلگرد ها است که در این شرکت به صورت ۱۲ متری و شاخه ای تولید می شوند. میلگرد ساده و میلگرد کلاف دارای قدرت کششی بسیار خوبی هستند. 

محصولات کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس

میلگرد شرکت ذوب و نورد خلیج فارس

کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس تولید کننده انواع میلگرد های ساده و آجدار است. میلگرد تولیدی مطابق با استاندارد ها تولید می  شود. میلگرد مزبور در سایز های ۱۶ تا ۳۲ طراحی شده و در تولید آنها از مواد اولیه مرغوب استفاده می  کنند. میلگرد از جمله محصولات تولیدی شرکت خلیج فارس می باشد که مقاومت و خاصیت چرخشی فوق  العاده  ای دارد و باعث شده است که در برابر فشار مقاوم باشد و بتواند به راحتی نیرو را به کل سازه منتقل کند، به همین دلیل موجب حفظ سازه می شود.

میلگرد های نام برده شده در سایز ۱۶ بر اساس روش  های خاصی تولید شده اند . میلگرد به دو دسته میلگرد های طولی و میلگرد های عرضی تقسیم  بندی می شود. میلگرد ها همچنین در سایز های کوچک و بزرگ عرضه می شوند. میلگرد ها توسط بهترین تولید کنندگان تولید شده و تست کیفیت و مقاومت می شوند.

میلگرد ۱۶ آجدار A3 از جمله انواع میلگرد ها است و در سایز ۱۶ و استاندارد A3 به صورت شاخه ای به بازار های داخلی عرضه می  شود. از دیگر سایز های میلگرد می توان به میلگرد سایز ۱۴ A3 اشاره کرد البته محل بارگیری میلگرد ها از کارخانه است . میلگرد سایز ۱۵ نیز به صورت شاخه ای تولید می شود. میلگرد سایز ۳۰ A1 و میلگرد سایز 18 بر اساس استاندارد A3 و دیگر سایز های بزرگ میلگرد به صورت ساده و آجدار از دیگر محصولات کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس می باشد. 

میلگرد ذوب و نورد خلیج فارس

تیرآهن شرکت ذوب و نورد خلیج فارس

کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس انواع تیرآهن ها را در سایز بندی های گوناگون تولید می کند. از این تیرآهن ها می توان به تیرآهن سایز ۱۶ اشاره کرد که دارای استاندارد های بین المللی می باشد. تیر آهن سایز ۱۸ نیز بر اساس استاندارد های مختلف تولید شده است. تیرآهن سایز 20 از محصولات دیگر بوده و در تولید تیرآهن از استاندارد های inp یا IPE استفاده می کنند.

ضخامت بال های ابتدا و انتها تیرآهن ها کاملاً یکسان است. تیرآهن تولید شده در این شرکت دارای آرم esco در یک طرفه بال می باشد. انواع تیرآهن های تولید شده دارای کاربرد بسیار زیادی هستند و مقاومت بسیار خوبی دارند. در حقیقت تیرآهن از قسمت های مهم در ساختمان ها بوده و در سازه های فلزی نقش ستون را ایفا می کند. تیرآهن ۱۴ شرکت دارای طول ۱۲ می باشد و وزن شاخه 155 است. تیرآهن ۱۸ نیز دارای طول ۱۲ می باشد و وزن شاخه 228 است.

تیرآهن 20 ذوب نورد نیز در طول 12 تولید می شود. کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس از تولید کننده های مرغوب ترین تیرآهن های داخلی می باشد و تیرآهن ۱۴ و ۱۶ دارای سایز های پر مصرف در بازار داخلی است و فروش این محصولات به صورت شاخه ای و کیلویی انجام می گیرد.

تیرآهن در ساختمان سازی به عنوان کفی ستون و سرستون و شاه تیر و تیرآهن خرپا استفاده می شود. تیرآهن خرپا برای ساخت سقف انبار ها و سوله ها کاربرد دارد. تیرآهن هایی که دارای بال پهن می باشند به عنوان ستون در ساختمان سازی استفاده می  شوند. البته از تیرآهن برای اتصال نبشی نیز استفاده می شود. 

تیرآهن شرکت ذوب و نورد خلیج فارس

سخن پایانی

شرکت ذوب و نورد خلیج فارس از شرکت  های فعال در تولید انواع محصولات فولادی مانند میلگرد ها و تیرآهن ها است. میلگرد به صورت ساده و آجدار تولید می  شود و دارای قدرت و مقاومت کششی بسیار خوبی است. البته اشاره کنیم که این میلگرد ها بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می  شوند.

تیرآهن نیز از دیگر محصولات تولیدی در کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس بوده که دارای سایز ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ است. تیرآهن دارای کاربرد گسترده است و به عنوان ستون در ساختمان سازی استفاده می  شود و همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت آهن هایپر از محصولات و ویژگی آن ها اطلاعات به دست آورید؛ البته سایز میلگرد های تولیدی از ۱۸ تا ۳۲ طراحی شده اند.  

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ذوب و نورد خلیج فارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر