امروز : دوشنبه 25 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس

کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس

کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس در سال 1392 آغاز به کار کرده است و فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید انواع بیلت های فولادی انجام می دهد. این کارخانه صنعتی معتبر در ساخت هر یک از محصولات خود از ابزار و ماشین آلات با کیفیت و به روز در دنیا استفاده می کند. مساحت پهناور کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس سبب تولید میزان بالایی از بیلت ها و سایر محصولات این کارخانه بزرگ می شود.

این کارخانه در 25 کیلومتری جاده خواف واقع شده است و دسترسی به آن به سادگی صورت می گیرد. از این رو خرید محصولات آن از سر تا سر ایران قابل انجام است. نوع اصلی صنعت این کارخانه در عرصه تولید آهن و فولاد است. این کارخانه در حال ایجاد ظرفیت بیش تر برای تولید محصولات خود است و به همین خاطر بیش تر در معرض توجه قرار گرفته است.

 

کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس

 

محصولات ذوب فولاد نگین خلیج فارس

ذوب فولاد نگین خلیج فارس محصولات صنعتی به خصوصی تولید می کند. این کارخانه در زمینه تولید انواع بیلت های ذوب آهن، شمش های فولادی و آهن های اسفنجی فعالیت دارد. هر یک از این محصولات کارایی بسیار زیادی در بخش های مختلفی از صنعت دارند. این محصولات را نوعی مواد خام برای تولید سایر محصولات صنعتی به شمار می آورند.

هر یک از آن ها با ظرفیت بسیار بالایی در کارخانه ذوب نگین خلیج فارس ارائه می شوند و کلیه نیاز های موجود در سر تا سر کشور را بر آورده می کنند. آهن اسفنجی تولید شده در این کارخانه استاندارد های کیفی بسیاری از کشور ها را دریافت کرده است و به همین خاطر بسیار مورد اعتماد مشتریان است. تولید آهن اسفنجی اغلب به همراه بریکت انجام می شود.

در این کارخانه، آهن اسفنجی را به صورت مستقیم از احیای سنگ آهن تولید می کنند. شما می توانید این آهن ها را به میزان مورد نیاز خریداری کنید.

محصولات ذوب فولاد نگین خلیج فارس

بیلت ذوب فولاد نگین خلیج فارس

ذوب فولاد نگین خلیج فارس در زمینه تولید فولاد قالب گیری شده نیز فعالیت می کند. این فولاد را به روش های صنعتی در قالب های تولید بیلت می ریزند و آن ها را از روش ریخته گری تولید و آماده سازی می کنند.

برای این کار ابتدا باید کوره های صنعتی را آماده سازی کرد و آلیاژ های ترکیبی و یا خالص فولادی را در این کوره ها ذوب کرد. سپس قالب زنی آغاز می شود. بیلت ها همان شمش های فولادی ای هستند که به صورت قالبی تولید می شوند.

کارخانه معتبر ذوب فولاد نگین خلیج فارس این بیلت ها را برای بارگیری ساده تر و حمل راحت تر آن ها به صورت قالبی تولید می کند. به علاوه اندازه گیری وزن و ابعاد آن ها نیز به صورت قالبی ساده تر است. ذوب فولاد نگین خلیج فارس با در نظر گرفتن همه این موارد مهم، بهترین بیلت ها را در کشور ما تولید کرده است.

آهن اسفنجی ذوب فولاد نگین خلیج فارس

ذوب فولاد نگین خلیج فارس در زمینه تولید بهترین آهن های اسفنجی فعالیت می کند. به طور کلی انواع آهن اسفنجی تاریخچه طولانی ای دارند. از آن جا که در کشور ما معادن آهن بسیار زیادی وجود دارد، تولید محصولات آهنی نیز در سطح انبوهی انجام می گیرد. برای تولید این محصولات از روش های تولیدی به خصوصی استفاده می کنند.

در زمینه تولید و ساخت هر یک از این اقلام، از روش اچ ال وال استفاده می شود؛ همچنین در این راستا روش صنعتی پروفر نیز قابل استفاده است. در روش تولید میدرکس نیز اغلب آهن های اسفنجی با کیفیتی تولید می شوند. این کارخانه با تکیه بر دانش و تخصص خود بهترین ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع نرمه آهن اسفنجی نیز از اقلام مورد نیاز در صنعت می باشند که کارایی بسیار زیادی دارند و باید به میزان مورد نیاز تولید شوند.

کاربردهای بیلت و آهن اسفنجی ذوب فولاد نگین خلیج فارس

کاربردهای بیلت و آهن اسفنجی ذوب فولاد نگین خلیج فارس

ذوب فولاد نگین خلیج فارس این محصولات با کیفیت را برای استفاده در صنایع ساختمانی به کار می برند. انواع و اقسام مدل های این محصولات کاربردی و درجه یک در ساختمان سازی و ساخت و تولید مصالح ساختمانی کارایی دارند.

کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس این محصولات را برای ساخت و تولید انواع ماشین آلات نیز ارائه می دهد. این کارخانه مواد اولیه ساخت و تولید بسیاری از محصولات مورد نیاز صنعتی را فراهم می کند. از فولاد برای ساخت بدنه اتومبیل ها استفاده می شود.

میلگرد ها، ورق های صنعتی و انواع و اقسام مصالحی که در هر ساختمانی به کار می روند، از تولیدات مهم این کارخانه به شمار می روند. در ساخت هر یک از آن ها نهایت دقت به عمل آمده است و این محصولات را از فیلتر های دقیق و ریزبین قسمت های کنترل کیفی گذرانده اند. شما به سادگی می توانید این محصولات را در عرصه های ساختمانی به کار برید.

کاربردهای بیلت و آهن اسفنجی ذوب فولاد نگین خلیج فارس

سخن پایانی

تولید مواد خام و اولیه برای ساخت انواع محصولات صنعتی یکی از ضروریات است و به همین خاطر نیز باید در این زمینه به ظرفیت تولید این اقلام دقت شود. کمپانی صنعتی خیج فارس با هدف افزایش تولیدات فولاد در سال های اخیر گام بزرگی به سوی استقلال صنعتی و عدم وابستگی به کشور های بیگانه در کشور ما برداشته است.

فروش محصولات این کمپانی در سایت آهن هایپر به صورت غیر حضوری نیز انجام می شود و مشتریان از این طریق می توانند، به سادگی پیگیر سفارشات خرید خود شوند. شما می توانید این محصولات را با کم ترین هزینه ها پیدا کنید. خرید اینترنتی همیشه مزایای بسیاری برای مصرف کنندگان دارد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه ذوب فولاد نگین خلیج فارس با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر