امروز : سه‌شنبه 26 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز

کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز

مقاطع فولادی از جمله تیرآهن، نبشی، میلگرد و … از مصالح پرکاربرد و پرمصرف می باشند که امروزه شرکت های بسیاری جهت تولید و عرضه این مواد فولادی اقدام کرده‌اند. در ادامه این مطلب قصد داریم به شرکت تولیدی صنعتی فولادگران امروز که یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی می باشد را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز یکی از کارخانه های تولید کننده لوله و پروفیل در خاورمیانه می باشد. جهت تولید انواع لوله و پروفیل با هدف تولید انواع لوله پروفیل و مقاطع فولادی در سایزهای مختلف فعالیت خود را شروع کرد. بهتر است بدانید امروزه استفاده از مقاطع فولادی، پروفیل ها، قوطی ها، لوله های صنعتی فولادی و … گسترش پیدا کرده است. به ویژه در ساختمان سازی از مقاطع فولادی به وفور استفاده می شود.

 

شرکت تولیدی صنعتی فولادگران امروز

 

به همین خاطر شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری جهت تولید این مقاطع اقدام کرده‌اند. در تولید این محصولات از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می شود. چرا که ساختمان اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با سلامت افراد در ارتباط می باشد.

محصولات کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز

محصولات کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز

  1. پروفیل قوطی مربعی
  2. پروفیل قوطی مستطیلی
  3. پروفیل های توخالی درب و پنجره
  4. لوله های صنعتی فولادی
  5. ورق های ابعادی

پروفیل قوطی مربعی

یکی از محصولاتی که توسط شرکت تولیدی صنعتی فولادگران امروز تولید و روانه بازار می‌شود؛ پروفیل قوطی مربعی می باشد. این پروفیل معمولاً از ابعاد ۱۰ * ۱۰ تا ابعاد ۵۰۰ * ۵۰۰ میلی متر متغیر می باشد. به طور کلی می‌توان گفت کمترین سایز این پروفیل یک سانتی متر می باشد و بیشترین سایز آن نیم متر است. بهتر است بدانید معمولاً این پروفیل ها دارای قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت و … می باشند.

این پروفیل قوطی مربعی معمولا در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله: در ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت قطعات اتومبیل و موتور سیکلت ها و همچنین ساخت درب و پنجره، ساختمان و … از این پروفیل ها استفاده می شود. البته توجه داشته باشید شما باید با توجه به کاربرد مورد نظر خود ابعاد مناسبی را در نظر گرفته و تهیه نمایید.

پروفیل قوطی مربعی

پروفیل قوطی مستطیلی

همانطور که از نام این پروفیل پیداست دارای شکل مستطیل می باشد. این محصول توسط کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز تولید و عرضه می‌شود. قوطی های مستطیلی عمده مصرف آن در ساختمان می باشد که باید از نوع مناسب با آن استفاده نمایید.

 بهتر است بدانید این پروفیل نیز دارای قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت بالا و کیفیت بالا می باشد. در ساخت ماشین آلات صنعتی قطعات درب و پنجره و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همواره سعی شده است از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت و تولید این پروفیل ها استفاده شود.

معمولاً پروفیل های قوطی مستطیل از نظر طول و عرض با یکدیگر متفاوت می باشند. کوچک ترین عرض ان 40 میلی‌متر می‌باشد و کوچکترین طول آن نیز ۱۰۰ میلی‌متر خواهد بود. بزرگترین عرضه ان  ۱۳۵ و بزرگ ترین طول آن ۳۰۰ میلیمتر می باشد. معمولاً این قوطی ها در ضخامت های مختلف از ۵.۲ تا ۸ میلی‌متر ساخته و روانه بازار می‌شود.

پروفیل های توخالی درب و پنجره

پروفیل های توخالی درب و پنجره از جمله مصالحی می باشند. این محصول در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد که برای بالا بردن سطح کیفی ساختمان تاثیر بسزایی در آن دارد. توجه داشته باشید این محصول معمولاً از نظر ظاهری در انواع مختلفی وجود دارد که در ظاهر نمای ساختمان بسیار موثر می باشد. معمولاً پروفیل ها از چند متریال مختلف و متنوع تولید می شود. بهتر است بدانید این پروفیل ها از ورق گرم نورد شده در ضخامت های ۲ و ۲.۵ میلیمتر به طول ۶ متر تولید و روانه بازار می شود.

لوله های صنعتی فولادی

لوله های صنعتی در انواع مختلفی تولید می شوند که در صنعت ساخت و ساز و صنایع دیگر کاربردهای مختلفی دارند. با توجه به متریال متنوع در قطر و ضخامت و طرح‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. مصرف این لوله ها در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ماشین سازی، سیستم های ابزار دقیق و انتقال حرارت، انتقال آب، کارهای عمرانی، شهرسازی، پل سازی و … می باشد.

 معمولا لوله های صنعتی در سه دسته لوله های درزدار و لوله های بدون درز و لوله‌های گازی تقسیم‌بندی می‌شوند. هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نکته بسیار مهمی که مدنظر قرار دهید این است که معمولاً این لوله ها دارای تنوع بالا، قابلیت فرم پذیری و جوش پذیری و مقاومت بالا می باشد.

 کیفیت و مزیت لوله های صنعتی باعث شده است کاربرد آن ها در صنایع مختلف افزایش پیدا کند. در حال حاضر شرکت فولادگران امروز انواع لوله های صنعتی و ساختمانی را با بهترین کیفیت از بهترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می کند.

کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز

ورق های ابعادی

از دیگر محصولات تولیدی شرکت فولاد گران امروز می‌توان به ورق های ابعادی اشاره کرد. برخی از این ورق های ابعادی شامل ورقق گالوانیزه ابعادی، ورق روغنی ابعادی، ورق سیاه ابعادی و ورق استنلس استیل ابعادی می باشد. هر یک از این ورق ها معمولاً در ضخامت ها و مواد مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. در کاربردهای مختلفی از این ورق ها می توان استفاده کرد.

عمده کاربرد مصرفی ورق های ابعادی در صنعت ساخت و ساز است که از اهمیت ویژه برخوردار می‌باشد. به همین خاطر تمامی شرکت‌های تولیدکننده معمولاً سعی می کنند از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت آن استفاده نمایند.

هر کارخانه‌ای برای اینکه بتواند محصولات تولیدی خود را به مصرف کنندگان و خریداران را معرفی نماید باید از نمایندگان و شرکت هایی استفاده کرده تا پل میان کارخانه و خریداران باشد. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی شرکت تولیدی صنعتی فولادگران امروز می باشد.

 تمامی محصولات تولیدی این شرکت را بدون واسطه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه عرضه می‌کند. شما خریداران محترم می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ نسبت به تهیه و خرید این محصولات اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تولیدی صنعتی فولادگران امروز با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر