امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک

کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک

در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک جهت مشارکت در اعتلای صنعت کشور ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سال ۱۳۸۰ با سرمایه گذاری خصوصی، مجتمع و کارخانه بزرگ صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. بهتر است بدانید این شرکت در مدت زمان کوتاهی توانسته است با ایجاد زیرساخت های مناسب با برنامه ریزی های دقیق و همچنین بهره گیری از تکنولوژی روز سرمایه گذاری کلانی که در منطقه انجام داده است با هم طرفه تلاش عمران و آبادانی کشور دین خود را ادا نماید.

 

کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک

 

 به گونه‌ای که در حال حاضر کارخانه دریک بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری در ایران می باشد. بهتر است بدانید با ظرفیت سازی مناسب و ایجاد شرکت‌های صنعتی خدماتی و سخت‌ترین در زیر مجموعه هلدینگ تخصصی سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز، سرمایه گذاری فولاد گستر کوثر و سرمایه گذاری هواپیمایی آتا خود را به خوبی معرفی کرده است.

کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک

محصولات تولیدی توسعه سرمایه گذاری دریک

فولاد خام

بهتر است بدانید امروزه استفاده از فولاد در دنیا گسترش پیدا کرده است که با توجه به تنوع و گسترش دایره مصرف فولاد، تولید فولاد همگام با پیشرفت فناوری تغییرات بسیاری را به همراه داشته است. به همین خاطر تولید کنندگان نیز همواره سعی می کند تا با بهره وری و استفاده از انرژی و سوخت ارزان‌تر را بالا برده و با توجه به محیط جغرافیایی خود از آن بهره مند شود.

روش های تولید فولاد خام

امروزه فناوری های مورد استفاده در تولید محصولات فولادی پس از به دست آوردن فولاد مذاب یعنی ریخته گری و نورد یک سطح می باشد. اما برای اینکه فولاد و مذاب یا فولاد خام به دست آید از فناوری‌های مختلفی می‌توان بهره مند شد. به طور کلی می‌توان گفت فولاد خام توسط دو روش تولید و عرضه می شود که عبارتند از:

  1. تهیه آهن خام یا توده مذاب در کوره بلند و تولید فولاد در کانورتر های اکسیژنی

در این روش احیای غیرمستقیم آهن گفته می‌شود. به این صورت است که باید سنگ آهن دانه درشت و سنگ آهن پس از فراوری به آگلومره تبدیل شود. سپس با آهن و کک به کوره بلند وارد شود، در نتیجه آهن خام تولید خواهد شد. در مرحله بعد آهن خام در یک کانورتر تبدیل به فولاد مذاب می شود که پس از جداسازی ناخالصی ها توسط اکسیژن فولاد خام تولید خواهد شد و می توان استفاده کرد.

  1. تولید فولاد خام از سنگ آهن سنگ یا آهن قراضه در کوره الکتریکی

کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک

یکی دیگر از روش های تولید فولاد خام استفاده از کوره های الکتریکی می باشد. در این روش از کوره الکتریکی و ذوب مجدد قراضه آهن و فولاد استفاده می شود. با توجه به کمبود پروژه های آهن بیشتر از آهن اسفنجی با قراضه برای ذوب در کوره الکتریکی استفاده می کنند.

 کوره های الکتریکی مثل قوس الکتریکی می باشد اولین کوره های قوس الکتریکی در قرن ۱۹ ابداع شد. توجه داشته باشید که تولید فولاد توسط روش های مثل کوره باز نیز انجام خواهد شد.

شمش خام، آهن و فولاد

یکی از اساسی ترین مقاطع فولادی؛ شمش فولادی می باشد که معمولاً در انواع مختلفی وجود دارد. بسیاری از کارخانه‌های داخلی و خارجی اقدام به تولید و عرضه انواع مقاطع فولادی کرده است. برخی شمش های فولادی عبارتند از: استیل، اسلب و بلوم.

 بهتر است بدانید شمش فولاد به خاطر اینکه در تولید تمامی مقاطع فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. قیمت شمش در مقاطع فولادی نیز بسیار موثر می باشد. میلگرد، نبشی و ناودانی، ورق های فولادی، تیرآهن و … از جمله مقاطع فولادی می باشند که در ساخت و تولید آن از شمش های فولادی مختلف استفاده می‌کند.

به عنوان مثال می‌توان گفت شمش های خاصی برای تولید مقاطع فولادی میلگرد استفاده خواهد شد. تولید میلگرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

به طور کلی شمش هایی که توسط روش قوس الکتریکی تولید و عرضه می‌شوند برای تولید میلگرد ها بسیار مناسب می باشند. البته سایز شمش در تولید میلگرد اهمیتی ندارد ولی میزان کربنی که به شمش اضافه می‌شود بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

میلگردهایی که در سایز ۱۴ تا ۴۲ می باشند معمولاً در تولید آن از شمش‌های با کربن ۳۵ درصد استفاده می شود. ولی اگر سایز میلگرد پایین تر باشد کشش و انرژی آن نیز بسیار مهم می‌باشد. به همین خاطر در تولید این میلگردها سعی می‌شود تا از شمش که در آن از کربن کمتری استفاده شده است بهره‌مند شوند.

شمش خام، فولاد کربن

فولاد کربنی معمولا با نام شمش کربن در بازار شناخته می شود. در واقع می‌توان گفت فولاد کربنی معرفی طیف وسیعی از فولاد می باشد که کربن عنصر اصلی آن است. البته بهتر است بدانید در فولادهای کربنی عناصر دیگری نیز وجود دارد اما عنصر اصلی و پایه، آلیاژ کربن و آهن می باشد.

 بهتر است بدانید خواص فولاد به مقدار کربنی که در آن وجود دارد بستگی دارد. توجه داشته باشید تمامی فولادها معمولاً از کربن و آهن تولید و تشکیل می شوند که میزان کربن و آلیاژ آن خواص محصول را تعیین خواهد کرد. فولاد کربنی معمولاً به سه دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

  • فولاد کم کربن
  • فولاد کربن متوسط
  • فولاد کربن بالا

شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک همواره سعی کرده است تا از مواد اولیه و مرغوب در ساخت و تولید قطعات تولیدی خود استفاده نماید که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. توجه داشته باشید هر کارخانه‌ای برای اینکه بتواند محصولات خود را به خریداران معرفی کند نیاز به نمایندگانی دارد. مجموعه آهن هایپر تحت عنوان نماینده رسمی شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک می باشد.

شمش خام، فولاد کربن

 تمامی مقاطع تولیدی توسط این کارخانه را به صورت مستقیم عرضه می کند. توجه داشته باشید به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید مقاطع فولادی مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن در کاربردهای مختلف بهره مند شوید. کافیست به وب سایت https://ahanhyper.com/  مراجعه نمایید و این محصولات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

نکته دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که مجموعه بزرگ اهن هایپر کارشناسان زبده و ماهری را جهت راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره به مشتریان به صورت کاملا رایگان در نظر گرفته است. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه توسعه سرمایه گذاری دریک با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر