امروز : چهارشنبه 17 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان در سال 1387 تاسیس گردید. نوع فعالیت این شرکت بازرگانی و تولیدی بوده و در تولید انواع میلگرد تسمه و مقاطع فولادی دیگر فعالیت دارد. تاریخ عضویت این شرکت سال 1398 می ­باشد. مدیر عامل فعلی تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان جناب آقای سید ضیا الدین منتظری و رئیس هیئت مدیره شرکت جناب آقای مصطفی عبدالهی است.

افراد زیادی در این تعاونی به صورت شبانه روزی، مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند تا با همکاری یکدیگر موجب پیشرفت و ارتقا شرکت شوند‌.

 

کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

 

محصولات تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

این شرکت صنعتی تولیدات میلگرد, ناودانی, سپری, تسمه, چهارپهلو و نبشی را بر عهده دارد. در ادامه این محتوا به برسی هریک از محصولات تولیدی تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

میلگرد نورد کاران فولاد ایرانیان: از اصلی ترین محصولات این تعاونی صنعتی میلگرد می‌باشد. این شرکت میلگرد را بر اساس استانداردهای ملی ایران یعنی 3132 تولید و به بازار مصرفی عرضه می‌کند. استانداردهای ایران برای ساخت و تولید میلگرد بسیار مشابه کشور روسیه است به همین خاطر میلگرد را با سه استاندارد A1 ,A2 ,A3 تولید می‌کند.

 

تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

 

نبشی: یکی از مقاطع فولادی مهمی که تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان تولید می­کند, نبشی می­باشد. این شرکت نبشی ­های فولادی را با دو روش نورد گرم و نورد سرد می­سازد. نبشی­ ها کاربردهای بسیار زیادی دارند از جمله پایه ­های ستونی, چهارچوب­ ها, خرپاها, ساخت دکل­ ها و سقف­ های شیروانی سبک و……. مهم­ ترین کاربرد نبشی ­ها مهار نیرو بین ستون ­ها و پشت­بندی می ­باشد که در ساختمان ­سازی اهمیت ویژه ­ای دارد.

کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

سپری: پروفیل­هایی کهT مانند هستند سپری نام دارند. از پرمصرف ­ترین مقاطع فولادی که در ساختمان­ سازی مورد استفاده قرار می­گیرد و در کل صنعت به آن وابسته است سپری می ­باشد. تفاوت هایی میان سپری و نبشی وجود دارد که قابل تامل می‌باشند. شباهت های زیادی در ساخت این دو مقطع فولادی وجود دارد و همین مورد موجب یکسان خوانده شدن این دو محصول شده است.

سپری و نبشی هر دو به شکل پرسی و فابریک در کارخانه فولاد سازی ساخته می ­شوند. بعضی از کارخانه ­ها برای تولید سپری از تیرآهن استفاده می­کنند؛ بدین شکل که تیرآهن را به صورت طولی از وسط برش می­دهند و قطعه ­ی فولادی را تهیه می­کنند.

چهار پهلو: چهار پهلو پروفیل توپری است که استحکام بالای آن در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. چهارپهلو را با مواد اولیه‌ی بسیاری می‌توان تهیه کرد به همین علت نسبت به سایر مقاطع فولادی از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد.

در بسیاری از شرکت‌های خارجی و داخلی برای ساخت چهار پهلو از آهن‌ های قراضه و قدیمی استفاده می‌کنند‌. البته باید توجه داشته باشید یک مجتمع تعاونی برای انجام همچین عملی باید استانداردها را در نظر بگیرد و کیفیت محصولات را لحاظ کند.

هرچقدر کیفیت مواد اولیه برای ساخت یک ابزار مرغوب تر باشد بدیهی است که محصول نهایی نیز از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. شرکت‌های فولاد سازی برای متوجه شدن کیفیت محصولات؛ آن‌ها طی مراحل مختلف مورد برسی و آزمایش قرار می‌دهند.

تسمه: یکی از محصولات فولادی تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان تسمه می‌باشد. از تسمه برای انتقال انرژی استفاده می‌کنند. به صورت کلی کاربرد اصلی تسمه انتقال نیرو و انرژی بین دو قرقره می‌باشد. بدین شکل که با استفاده از تسمه می‌توان به راحتی نیرو قرقره اول را به قرقره دوم هدایت کرد.

محصولات کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

برای ساخت تسمه از موادی مانند پارچه، لاستیک، چرم و پلیمر بهره می‌ برند. به صورت کلی می‌توان برای ساخت تسمه از موادی که انعطاف پذیری بالایی دارند استفاده کرد.

واحدی که برای اندازه گیری تسمه مطرح می‌شود اینچ و در بعضی موارد میلی متر می‌ باشد. در تسمه‌ هایی که بر اساس میلی متر اندازه گیری می‌شوند قطر خارجی تسمه لحاظ می‌شود. تسمه‌هایی که بر اساس اینچ اندازه گیری می شوند بر اساس قطر داخلی تسمه عدد گزاری می‌شوند.

ناودانی: همان پروفیل‌های u شکل هستند که با جنس‌های متفاوتی به بازار مصرفی عرضه می‌شوند. جنس ناودانی می‌تواند  آلمینیومی یا از جنس گالوانیزه باشد. ناودانی از جمله مقاطع فولادی می‌باشد که کاربردهای صنعتی و ساختمانی بسیاری دارد.

نکته قابل ذکر این است که برای ساخت ناودانی از مواردی همچون فولادهای ضد زنگ، کامپوزیت‌های پلیمری و … هم می‌توان استفاده کرد. به صورت کلی ناودانی به دو شکل مشبک و ساده تولید می‌شود. ناودانی با شیوه‌های پرسی و فابریک ساخته می‌شود که در صنعت و ساختمان سازی بسیار پرکاربرد است.

کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

قیمت محصولات تولیدی تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان

با توجه به تحریم‌ها و تورم‌ های به وجود آمده در کشور، قیمت محصولات داخلی  روزانه در حال تغییر می‌باشد. قیمت میلگرد و سایر محصولات تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان نیز از این قضیه مستثنی نیست و قیمت‌ها با توجه به نرخ ارزهای خارجی روزانه بالا و پایین می‌شوند. با مراجعه به سایت مربوط به شرکت و شبکه‌های مجازی مرتبط می‌توانید از لیست قیمت‌ها به صورت روزانه آگاه شوید.

جهت خرید و مشاوره از این تعاونی باید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و با دفتر مرکزی هماهنگی های لازم را انجام دهید. دفتر مرکزی این تعاونی در خیابان آزادی در شهر تهران واقع می‌باشد

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تعاونی نورد کاران فولاد ایرانیان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر