امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
ورق کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

کارخانه تاراز چهارمحال

در این مطلب از وبسایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه فولاد تاراز چهارمحال را مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این کارخانه و محصولات تولیدی آن پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

کارخانه فولاد تراز در سال ۱۳۸۷ در استان چهارمحال و بختیاری تاسیس شد. توجه داشته باشید نام این شرکت از کوه تاراز گرفته شده است که در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که نشانه عظمت و زیبایی است. ساخت و نصب تجهیزات کارخانه از سال ۱۳۹۰ در شهرک صنعتی شهرکرد و آغاز شد. این کارخانه از پیشرفته‌ترین خودرو تولید ورق گالوانیزه توسط روش گرم استفاده می‌شود.

 

کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

 

 کلاف گالوانیزه تولیدی در شرکت فولاد تاراز چهارمحال معمولاً ضخامت ۰.۳ میلیمتر تا ۲ میلیمتر تولید می‌شود. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد هایی که نشانه کیفیت بالاتر نسبت به برندهای گل یا بدون گل جهانی به صورت گلریز درست می باشد. در رنگ های مختلفی در بازار موجود است و تولید این محصول توسط شرکت فولاد تاراز با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

 بهتر است بدانید شرکت فولاد تاراز تنها تولید کننده های ورق گالوانیزه با پوشش رنگی می باشد. معمولا ورق گالوانیزه با پوشش رنگی را معمولاً گلواتاراز گفته می‌شود. در تمامی مراحل تولید محصولات توجه به خواسته های مشتریان از جمله مهم ترین اهداف شرکت فولاد تاراز می باشد. 

محصولات فولاد تاراز چهارمحال

محصولات تولیدی فولاد تاراز چهارمحال توسط شرکت آهن هایپر بدون واسطه و با قیمت مناسب عرضه می گردد. در ادامه انواع محصولات فولاد تاراز چهارمحال را شرح می دهیم.

ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال

این ورق گالوانیزه محصولی می باشد که در فرایند غوطه وری گرم عنصر روی را ذوب می کند. ورق فولادی را در آن قرار می‌دهند تا روکشی بر روی فولاد ایجاد شود. توجه داشته باشید در خطوط تولید این کارخانه محصول گالوانیزه از ضخامت ۶۰ تا ۲۷۰ میلی گرم ساخته می شود. این ورق دارای دو نوع است نوع اول بدون گل و نوع دوم با گل می باشد.

ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال

 محصولی که دارای گل است در برابر خوردگی از مقاومت کمتری برخوردار می باشد. اما توجه داشته باشید کارخانه ورق گالوانیزه تاراز از فلز روی استفاده می کند که دارای خلوص بالا بوده و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته در کانالی موارد بررسی مداوم ناخالصی ها موفق شده است تا انواع ورق گالوانیزه را با کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری نسبت به کارخانه‌های دیگر تولید کرده و از آن بهره مند شوید.

ورق گالوانیزه رنگی یا گالواتاراز

یکی دیگر از محصولات تولیدی کارخانه تاراز چهارمحال؛ ورق گالوانیزه رنگی می باشد. ورق گالوانیزه توسط فناوری روز دنیا دارای پوشش رنگی می باشد. نخستین تولید کننده ورق رنگی در سطح خاورمیانه کارخانه تاراز چهارمحال می باشد. توجه داشته باشید

این ورق ها دارای قابلیت امکان تولید در انواع مختلف و متنوع، همچنین ضد لک انگشت، مقاومت سه برابری بیشتر نسبت به ورق معمولی و همچنین کاهش هزینه‌های فرم دهی را به همراه خواهد داشت.

گالوانوم

گالوانومتر محصولی می باشد که در ترکیب با آلومینیوم روی و سیلیکون ایجاد می‌شود که باعث ایجاد پوششی با مقاومت و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به ورق ‌های گالوانیزه خواهد بود. توجه داشته باشید سیلیکون معمولاً خاصیت چسبندگی ورق و پوشش را افزایش خواهد داد که دارا بودن این خاصیت باعث می شود تا مشتریان بسیاری را به همراه داشته باشد.

کیفیت محصولات کارخانه تاراز چهارمحال

استاندارد و کیفیت محصولات کارخانه تاراز چهارمحال

تمامی محصولات تولیدی توسط کارخانه تاراز چهارمحال طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می شود. کلاف های گالوانیزه ساخته شده توسط این کارخانه علاوه بر داشتن رنگ ها با ضخامت های متفاوت از موادی با کیفیت تولید شده است. این کارخانه در سال ۲۰۱۵ موفق شد تا ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ را دریافت نماید. دریافت این دو ایزو به خاطر بالا بودن سطح بالا و سطح ایمنی کار رعایت اصول حفظ محیط زیست و همچنین عدم تولید آلاینده های مضر می باشد.

 توجه داشته باشید برای دستیابی و همچنین کیفیت مورد نظر و بالا بردن سیستم مدیریت این واحد تولیدی موفق آزمایشگاه کارخانه از سیستم مدیریت کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. هدف این کارخانه تنها جلب رضایت بیشتر مشتریان می باشد. استاندارد و کیفیت محصولات کارخانه تاراز چهارمحال در حد قابل قبول انجمن آمریکایی آزمون و مواد ASTM می باشد.

 به همین خاطر علاوه بر این که در بازار ایران موجود است؛ در بازارهای جهانی نیز این محصولات طرفداران بسیاری دارد. برای خرید ورق گالوانیزه تاراز چهارمحال می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  اقدام نمایید. این مجموعه ارائه دهنده بهترین ورق های گالوانیزه تاراز در سطح ایران است.

ویژگی های محصولات کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

یکی از ویژگی های مهم این محصولات تولید ورق گالوانیزه از نوع Ziro spangle می باشد. این مدل به خاطر رعایت استاندارد برای کاهش فلزی که خطرناک و مضر است ایجاد خواهد شد. از مزایا و ویژگی‌های این محصولات استفاده از کروم سه ظرفیتی می باشد که این مدل کروم فاقد هرگونه خطر برای سلامتی انسان و محیط می باشد.

قیمت محصولات کارخانه فولاد تاراز چهارمحال

 برخورداری از خواص مکانیکی بسیار خوب و ویژگی های محصول می باشد که در طی مراحل مختلف تولید محصولات کارخانه بهترین شرایط فراهم خواهد شد تا کیفیت محصولات نهایی افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید خواص مکانیکی مثل تست کشش و ضربه در محصولات تولیدی این کارخانه بالاتر از استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

 توجه داشته باشید این ورق ها معمولاً روان کار می باشد. یعنی در خطوط تولید لوازم خانگی و  .. کاربردهای بسیاری دارد چرا که در خط تولید این لوازم نیاز به تغییر و فرم دهی محصول گالوانیزه وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت تولید محصولات گالوالوم نسبت گالوانیزه شرایط متفاوتی را از آن دارد. این محصولات گالوالوم دارای ۵۵% آلومینیوم می باشد و نسبت به محصولات دیگر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد.

 همچنین می توان گفت این محصولات در حین نازکی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصولات صاف بودن و رنگ پذیر بسیار عالی آن می باشد. توجه داشته باشید این ورق های گالوانیزه که توسط کارخانه تالار تولید شده است در برابر شوره زدن بسیار مقاوم می باشد.

انواع ورق فولاد تاراز چهارمحال

شما بازدید کنندگان گرامی می توانید ورق های گالوانیزه رنگی و معمولی که توسط کارخانه تاراز چهارمحال تولید می‌شود را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. در هر مرحله که نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر داشته باشید می توانید با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تاراز چهارمحال با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر